Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: hoe handel betaalbaar houden voor low levels!

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud

    hoe handel betaalbaar houden voor low levels!

    Hallo allemaal,

    Hoe willen wij nou handel betaalbaar houden, voor low levels, als je nu kijkt naar de actuele handelsprijzen wat er nu staat, low levels kunnen dat vooral niet in het begin betalen, later maar dan moeten ze ook een goed draaiend economie hebben, maar in het begin hebben ze veel nodig, maar dit kunnen ze niet meer krijgen via handel omdat prijzen enorm zijn gestegen voor de low levels, nu zat ik te denken met andere lv 50ers over een oplossing om handel betaalbaar te maken voor low levels.

    we kwamen met het volgende idee/suggestie,

    Voorbeeld:

    Je zet 15k Koper voor 150 munten op handel, je klikt dan lv 26 en onder in een balk aan en dan kan alleen spelers van lv 26 of daaronder het kopen, zo kan je de low levels op handel helpen en de lv 50ers en daaronder kunnen gewoon verder met hun handels prijzen etc.

    maar de aanpassing zou zijn om (voor de speler zelf die het zet te bepalen wie het kan/mag kopen) zo kan je de low levels gewoon helpen, en de handel tussen grotere levels gaan gewoon door.


    Heb jij nog een suggestie om handel betaalbaar te maken voor low levels, of wil je mening zetten over deze idee/suggestie, plaats jouw reactie hierbij en hopelijk hebben we dan veel ideetjes, zodat er misschien eentje kan in werking gezet worden.

  2. #2
    TIPEX
    dat is nog eens een idee, hier sta ik volledig achter

    op deze manier verandert er niets voor het huidige handelssysteem, enkel vergroot je de kans dat kleinere spelers kunnen geholpen worden op een faire wijze die ervoor zorgt dat ook zij plezier in het spel kunnen beleven

    door de keuze om een lvl-gebonden handel te plaatsen wijzigt er weinig aan de huidige handel omdat je in principe zoveel mogelijk kopers wil bereiken, en de functie dus enkel gebruikt ofwel om te helpen dan om ervoor te zorgen dat je handel binnen je eigen capaciteiten blijft

  3. #3
    carli's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    een heel goed onderwerp is dit .
    geef de lagere een goede start ook omdat we steeds meer te maken hebben met jongere spelers.en zeer hoge prijzen.
    dat maakt het spel ook leuker voor hun en op latere tijd als ze groter qua level zijn , is het ook goed voor allerlei gildes die hun hebben als speler of als ze zelf een gilde starten , kortom dit maakt het spel ook leuker voor iedereen

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Kijk eens aan, wat een idee, ik vind idd ook dat de low levels geen kans krijgen om goed te groeien,die wij toen wel gehad hebben.
    Ik vind dit dus echt een super initiatief, en ga er zeker ook mee aan de slag.
    Want op deze manier kan je zorgen dat de low levels onder ons ook goed kunnen groeien.
    Dus ik steun dit idee voor de volle 100% !

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben het hier niet mee eens...
    hoezo is de handel onbetaalbaar???
    toen de server nog maar net bestond betaalde je gewoon 400 muntjes voor 100 paarden, 200 muntjes voor 100 marmer, etc...
    als je nu gaat kijken dan heb je voor 400 muntjes 10k paarden, dat is wel ff een verschil...
    alle prijzen/grondstoffen zijn (veel) goedkoper geworden!

    buiten dat blijft het principe hetzelfde, waar je vroeger 200 marmer verkocht wat 400 muntjes opleverde kon je die 100 paarden kopen...
    nu is dat nog steeds hetzelfde, alleen in een iets (gunstigere) verhouding... als je nu 20k marmer verkoopt dan kun je nog steeds eenvoudig 10k paarden terug kopen... en dit alles voor minder muntjes dan vroeger!!! (je kunt het ook terug rekenen: dat is precies hetzelfde: als je nu 200 marmer verkoopt kun je van de opbrengst ook nog steeds gewoon 100 paarden kopen, zonder problemen)

    de handel reguleert zichzelf, waar vroeger alles heel duur was leverde het ook meer op als je iets verkocht, nu krijg je minder voor wat je verkoopt, maar je kunt er wel meer voor terug kopen... het principe blijft hetzelfde...

    het enigste nadeel is dat je nu veel meer grondstoffen moet verkopen om event items te kunnen kopen, maar misschien moet BB de handel in spulletjes als voetballen en zo gewoon onmogelijk maken, dat de ballen die je krijgt niet verhandelbaar zijn, dan is het voor iedereen (vrijwel) gelijk en krijg je iets meer als je actiever bent/premium hebt, maar dat is logisch...

    verder vind ik het ook een klein beetje onnodig topic, want waarom zou je handel aanpassen om lagere lvl spelers te helpen???
    daar zijn gildes voor en als je in een gilde zit waar je geen hulp krijgt, dan wordt het misschien tijd om aan een andere gilde te denken???
    er zijn genoeg hulpvaardige gildes/mensen die een lager lvl graag helpen, dus ik denk dat het probleem in dit topic sowieso veel groter gemaakt wordt dan het daadwerkelijk is...

  6. #6
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ongeacht of je wel of niet in een gilde zit, alle hogere levels kunnen beginners helpen door daar zelf het initiatief toe te nemen. Een aanpassing van de handel lijkt mij overbodig. Bij ieder evenement slaat de handel op hol, woekeraars alom. Dat is nu eenmaal de aard van sommige mensen, is in het dagelijkse leven niet anders.

    Degenen die nu op level 46 en hoger zitten hebben ook geduld moeten hebben en vaak moeten inloggen om aan voldoende spullen te komen. Ik vind het helemaal niet onredelijk dat nieuwelingen dat ook moeten doen.

    Typisch Nederlands hoor. Dingen officieel gaan regelen om minder "vermogende" te helpen.
    Doe dat gewoon zelf als je dat wilt, daar zijn geen nieuwe regels of aanpassingen van het spel voor nodig.
    Ik zie overigens de bui al hangen, allerlei nieuwe bugs in het spel.........
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 26-06-14 om 18:47.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk overigens ook dat als iemand ff de moeite neemt en naar hulp of handel chat gaat en zegt "hoi, ik ben lvl 15 heeft er iemand misschien wat marmer voor mij?" dat er genoeg mensen zijn die zeggen zet maar een visje op handel voor 10k (of iets dergelijks)... buiten dat is zo iemand waarschijnlijk al blij met 1k marmer (op lvl 15 is dat al veel)...

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik denk overigens ook dat als iemand ff de moeite neemt en naar hulp of handel chat gaat en zegt "hoi, ik ben lvl 15 heeft er iemand misschien wat marmer voor mij?" dat er genoeg mensen zijn die zeggen zet maar een visje op handel voor 10k (of iets dergelijks)... buiten dat is zo iemand waarschijnlijk al blij met 1k marmer (op lvl 15 is dat al veel)...
    +1

  9. #9
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Voor het overige, waarom wil je in het openbaar tonen dat je vrijgevig bent? Wie goed doet, doet dat in stilte heb ik thuis geleerd.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  10. #10
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Voor het overige, waarom wil je in het openbaar tonen dat je vrijgevig bent? Wie goed doet, doet dat in stilte heb ik thuis geleerd.
    Helaas zijn dat soort deugden niet meer zo vanzelfsprekend in de huidige maatschappij. Altruïsme is zeldzaam tegenwoordig.
    Eerlijkheid gebied te zeggen dat ook mijn vrijgevigheid naar gildeleden niet altijd zonder enig eigenbelang geschied, maar eigenbelang of niet, de low-level guildy heeft hier altijd profijt van.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.