Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Bug in Barracken

Ingeschreven
    Feb 2014
    Wereld
    Woestewoud

Bug in Barracken

Heb Premium lopen en Stinkerd op mn Baracken, barack maakt al sinds begin van stinkerd 1 set R, gevolgd door 8-10 sets Cav. Ben avo ingegaan, kom na ruim 2 uur terug, en ik zie dat hij nog steeds bezig is met R setje te maken, terwijl barack al goede week op Lvl 5 staat. Heb gewacht wat er gebeurde als die 25 R gemaakt waren, gaat netjes over op Cav, maar na minuutje komen de R weer op bovenste rij. Alles wat ik in de planning had staan schuift weer op. Daadwerklijk maak ik geen R bij, want het aantal R in bezit is gelijk aan toen ik aan een avo begon ruim 2 uur ervoor. Waste van Prem en Stinkerd. Alles gerefreshed, Baracken al meer dan eens leeggegooid en aangezet. Uit en weer ingelogd, en wat maatjes om advies gevraagd, helaas heeft nog niet mogen baten.

heb een supportmailtje gestuurd, prompt daarop lijkt het probleem opgelost, die R verdwenen en rest leek mooi door te lopen, stuur support een mail dat ik idee heb dat probleem zich opgelost heeft, en tja na het versturen, je raad t al, stond die R er ineens weer, nu ik dit topic typ lijkt de baracken t weer te doen. Maar vraag is voor hoelang. Zijn er meer die vanaaf problemen met baracken hebben?

(Helaas probleem heeft zich na refreshen weer laten zien, troepen opbouw ligt stil, fijn....)
    Laatst gewijzigd door Thym; 24-06-14 om 22:45.

Ingeschreven
    Feb 2014
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer, t is geen nieuw probleem, oud probleem dat nog niet opgelost, is zonde van mn Prem en Stinkerds, jammer

http://forum.thesettlersonline.nl/th...ighlight=barak

Heb tevens waargenomen, dat de teller qua militaireinwoners wel doorloopt. heb 3000 daadwerkelijke leden, dr was al paar weken een verschil van 150 man, maar volgens de gegevens boven in scherm bezit ik 5000 militaire eenheden. dus die 25r die steeds terugkomen, telt ie wel door, terwijl ik in barackens slecht 400R heb.
    Laatst gewijzigd door Thym; 24-06-14 om 23:23.

MOD_Lentox
    Beste Thym,

Sorry voor het ongemak. Dit is nu doorgegeven.

Bedankt voor het melden

MOD_Lentox

Ingeschreven
    Nov 2013
    Wereld
    Woestewoud
    blijkbaar is dit niet enige probleem dat al oud is en nog steeds niet opgelost. zoals een hardhouthakker dennenhout hakt ...., dat al langer dan een jaar een bug blijkt te zijn ....

Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het barrak probleem nu dus het bestaat nog steeds. ben al ruim een uur bezig met het maken van recruiten, heb er al 1
    Stinkerd zit erop en mijn premium loopt nog 1 uur.
    Kan ik er zelf iets aan doen om het te herstellen ?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten