Heb Premium lopen en Stinkerd op mn Baracken, barack maakt al sinds begin van stinkerd 1 set R, gevolgd door 8-10 sets Cav. Ben avo ingegaan, kom na ruim 2 uur terug, en ik zie dat hij nog steeds bezig is met R setje te maken, terwijl barack al goede week op Lvl 5 staat. Heb gewacht wat er gebeurde als die 25 R gemaakt waren, gaat netjes over op Cav, maar na minuutje komen de R weer op bovenste rij. Alles wat ik in de planning had staan schuift weer op. Daadwerklijk maak ik geen R bij, want het aantal R in bezit is gelijk aan toen ik aan een avo begon ruim 2 uur ervoor. Waste van Prem en Stinkerd. Alles gerefreshed, Baracken al meer dan eens leeggegooid en aangezet. Uit en weer ingelogd, en wat maatjes om advies gevraagd, helaas heeft nog niet mogen baten.
heb een supportmailtje gestuurd, prompt daarop lijkt het probleem opgelost, die R verdwenen en rest leek mooi door te lopen, stuur support een mail dat ik idee heb dat probleem zich opgelost heeft, en tja na het versturen, je raad t al, stond die R er ineens weer, nu ik dit topic typ lijkt de baracken t weer te doen. Maar vraag is voor hoelang. Zijn er meer die vanaaf problemen met baracken hebben?
(Helaas probleem heeft zich na refreshen weer laten zien, troepen opbouw ligt stil, fijn....)