Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: hallo

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    hallo

    ik ben BB_Sehera en ik heb communicatie hoog in het vaandel als community manager, daarom stel ik mezelf ook meteen ff voor!
    (ben ik zelf natuurlijk niet: "gexte" niet, maar beetje sarcastiche post! onze nieuwe community manager is een beetje verlegen en durft zichzelf niet te introduceren, vandaar dat ik het ff voor hem doe!)
    ik word betaald door BB dus eigenlijk geef ik nergens nix om zolang mijn loon maar op tijd betaald wordt...


    aangezien hij het zelf niet ff doet zal ik het maar doen...
    waarschijnlijk erg lomp, maar ja, BB roept het over zich af en als community manager (woordvoerder van BB) moet je daar tegen kunnen...
    als alles vlekkeloos zou verlopen dan zou ik er heel anders over denken, MAAR dit is wederom gewoon erg slechte communicatie...

    maar toch welkom Sehera en hopelijk wordt alles nu (snel) beter!


    (PS. nix persoonlijks deze post, gewoon puur omdat BB overal de kantjes afloopt en de communicatie waardeloos is (naar mijn mening))
    (PS2. post gebaseerd op slechte ervaringen uit het verleden, daarom nu geen hoge verwachtingen!)
    (PS3. neem de tijd om je in te lezen (ik ben niet ongeduldig, als je maar opschiet ), maar een leuke/kleine introductie had een goed begin kunnen zijn!!! gemiste kans!!! (maar BB is eigenlijk sowieso synoniem van gemiste kansen, dus je past er goed bij!!!)
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 19-06-14 om 04:42.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Burgerbrug
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    naja goed welkom dan maar he

  3. #3
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Gexte...je bent te goed geinformeerd......lol....maar je heb wel gelijk

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    BB_Sehera is volgensmij niet de nieuwe BB. Denk dat het één van de Duitse accounts is, waarmee ze het forum kunnen beheren/aanpassen.

  5. #5
    MOD_Lentox
    Hallo,

    Het nederlandse forum heeft nog geen nieuwe community manager.
    Zodra wij een nieuwe community manager krijgen zal hij/zij zich wel even voorstellen.

    Ik weet niet waar jullie die informatie vandaan hebben maar het klopt niet.

    Dit zijn dus meningen die niet op feiten zijn gebaseerd.

    Bij deze sluit ik ook deze topic

    MOD_Lentox
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 19-06-14 om 09:04.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.