Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: Extra onderhoud vandaag tussen 10.00 en 15.00 !!

Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    wij willen nelleke199 als cm hier

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Op de engelseFB-pagina stond dit onderhoud gisteren al vermeld. Op de nl FB=pagina is het laatste bericht van 4 uur geleden en vermeldt de dagwinnaars van de voetbalpool.
    Het is werkelijk te gek voor woorden dat een megaconcern als Ubisoft/BB van 1 man afhankelijk is voor de communicatie ( en die was al niet denderend) en dat nu werkelijk helemaal niemand de moeite neemt om spelers te informeren
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    hij doet het weer

Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Lachwekkend. Bijna gelijk met het verschijnen van de mededeling op de homepage dat het onderhoud tot 15.00 uur duurt is het spel weer beschikbaar.

Walov, ik denk dat BB niet blij zou zijn met mij als CM. Ik zou ze het leven zuur maken, ieder dag op de huid zitten. Overladen met vragen en opmerkingen.
    Maar ik heb daar helemaal geen zin in. Zo goed betalen ze vast niet, dat ik daar vrije tijd voor zou willen opofferen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Lol, we heten nu ook Kolonisten ipv Settlers ;-).

Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat iemand van de Duitse server die mededeling heeft geplaatst
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Office03
    En als compensatie voor alle ellende krijg je van alle grondstoffen een klein voorraadje. Onder level 40 krijg je van alles 5 en 10 ballen en boven level 40 krijg je van alles 8 en 15 ballen. Waarom dit onderscheid? Dat is toch ronduit discriminatie.

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Office03 Bekijk Berichten
    En als compensatie voor alle ellende krijg je van alle grondstoffen een klein voorraadje. Onder level 40 krijg je van alles 5 en 10 ballen en boven level 40 krijg je van alles 8 en 15 ballen. Waarom dit onderscheid? Dat is toch ronduit discriminatie.
    Je krijgt een hoeveelheid op basis van wat je zou hebben gemist. Ik kreeg 90 ballen en van de rest meer dan 30.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Je krijgt een hoeveelheid op basis van wat je zou hebben gemist. Ik kreeg 90 ballen en van de rest meer dan 30.
    beetje vreem op zich, ik ben ook gewoon lvl 50 en kreeg ook maar een schijntje, volgens mij 8 van al die rommel en 15 ballen...
    op basis van wat ik heb gemist??? waar wordt dit op gebaseerd dan????

waarom krijg jij dan 90 ballen als lvl 50 en ik maar 15???

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    De gemiste ballen in de loot van avo's die je speelde voor de fix... *zucht*

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten