wij willen nelleke199 als cm hier
wij willen nelleke199 als cm hier
Op de engelseFB-pagina stond dit onderhoud gisteren al vermeld. Op de nl FB=pagina is het laatste bericht van 4 uur geleden en vermeldt de dagwinnaars van de voetbalpool.
Het is werkelijk te gek voor woorden dat een megaconcern als Ubisoft/BB van 1 man afhankelijk is voor de communicatie ( en die was al niet denderend) en dat nu werkelijk helemaal niemand de moeite neemt om spelers te informeren
If you can't be with the one you love love the one you're with
hij doet het weer
Lachwekkend. Bijna gelijk met het verschijnen van de mededeling op de homepage dat het onderhoud tot 15.00 uur duurt is het spel weer beschikbaar.
Walov, ik denk dat BB niet blij zou zijn met mij als CM. Ik zou ze het leven zuur maken, ieder dag op de huid zitten. Overladen met vragen en opmerkingen.
Maar ik heb daar helemaal geen zin in. Zo goed betalen ze vast niet, dat ik daar vrije tijd voor zou willen opofferen.
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................
Lol, we heten nu ook Kolonisten ipv Settlers ;-).
Ik denk dat iemand van de Duitse server die mededeling heeft geplaatst![]()
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................
En als compensatie voor alle ellende krijg je van alle grondstoffen een klein voorraadje. Onder level 40 krijg je van alles 5 en 10 ballen en boven level 40 krijg je van alles 8 en 15 ballen. Waarom dit onderscheid? Dat is toch ronduit discriminatie.
De gemiste ballen in de loot van avo's die je speelde voor de fix... *zucht*