De koffie blijft lekker smaken wel ;-)
De koffie blijft lekker smaken wel ;-)
dit mag van mij toch wel eens uitgeroepen worden als grootst onorganiseerdende bende, vangt van mij toch 10 stemmen
Laatst gewijzigd door totalnuts; 18-06-14 om 10:25.
Wel vreemd dat deze update niet 's nachts kan worden gedaan. Dit is volgensmij al de derde dag die we eigenlijk kwijt zijn door het slecht functioneren van het evenement. Ben in ieder geval wel blij dat de ballen nu wel te verkrijgen zijn uit gewone avonturen.
Door dit onderhoud kan ik vandaag waarschijnlijk niet meer inloggen ,zouden ze daar nog aan gedacht hebben ???
Dat hele prestatie systeem hadden ze even in de kast moeten laten liggen tot na het wk event ,lijkt erop dat ze te veel hooi op hun vork genomen hebben.
En dan onaangekondigt op de dag de server er 7 uur uitgooien zonder communicatie what so ever ,het is weer een amateuristische bende hier stelletje prutsers. ik vermoed dat BB eerder opgehouden is vanwege deze slechte organisatie dan het daadwerkelijk geen tijd meer voor hebben . Zo kan toch geen mens zn werk doen.![]()
echt vervelend dit ik was net bezig met aanvallen in ene avontuur gelukkig geen block.
Ik ga vandaag dan maar eens wat nuttigs doen.
Had net zo goed kunnen gaan werken vandaag............tot vanavond mensen!!!
ok leuk.
Hopelijk ben ik vannacht optijd thuis om de dagelijkse deurtje en bonus nog mee te pakken![]()
Dit staat op engelse server
Dear Settlers,
An additional maintenance will take place on Wednesday.
The goal of this maintenance is to fix recently encountered issues.
Worlds: All (1-3) closed
Start: Wednesday, June 18th at approx. 09:00am BST
End: Wednesday, June 18th at approx. 14:00 BST
Adventures & Premium: Time will be extended
Guild quests: Will NOT be reset
Regular weekly maintenance will still occur on Thursday.
To check out the changes implemented this maintenance, please click here!
Happy Settling!
BB_Ravel
Zware tegenvaller, als ik dit had geweten, had ik mn eiland voor het werken vanochtend in orde gemaakt. Ik heb nu 2 uur namelijk tussen mn werk in niets te doen ...
Jammer, ...
Ze hadden dit event gewoon helemaal niet moeten doen ...
Achjah, dat is bij al die spellen zo, niet alleen hier bij TSO. Te veel willen, en te weinig realiseren.