Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: Hoe haalbaar zijn 2 geluksverkenners?

  1. #11
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    De meeste online games hebben dan ook een handels limiet waardoor het voor iedereen haalbaar is om iets te kopen.
    Maar bij BB is de handel compleet los geslagen.
    Er moet een eerlijkere handel methode komen waar je max 1 op 3 kan handelen dit word dan ook eerlijker voor de beginnende speler.
    En mss voor gebouwen een vaste prijs instellen.

    Maar zoals zoveel dingen die voorgesteld worden door de spelers zal dit ook wel weer de prullenbak in gaan.
    gemaakt door Zubatsu

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de grilligheid op de handel juist leuk. Juist omdat BB dat niet bepaalt.
    Inderdaad denk ik dat spelers onder level 38 weinig kans maken op voldoende ballen om te kopen wat ze het liefst willen.
    Je moet een redelijk rijke settler zijn kun je dat opbrengen.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Voor alle 6 wedstrijden na de oefenwedstrijd krijg je 100 ballen per wedstrijd + 100 als missiebeloning, dan komt er nog wat binnen met scouts en via verzamelvoorwerpen.
    Vraagje: Hoe weet je dat? Is dat bekend of kan het ook zijn dat je straks meer ballen krijgt na een wedstrijd? Of is dit inderdaad weer zo'n Golem-syndroom?

  4. #14
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mirtane Bekijk Berichten
    Vraagje: Hoe weet je dat? Is dat bekend of kan het ook zijn dat je straks meer ballen krijgt na een wedstrijd? Of is dit inderdaad weer zo'n Golem-syndroom?
    http://forum.thesettlersonline.com/t...World-cup-2014
    Hier staan alle avonturen + de loot. Op de plaatjes staan steeds 50 extra, die krijg je wanneer je met premium speelt. De laatste 6 zitten allemaal samen in 1 missie waarvoor de beloning 100 ballen is bij afronding
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #15
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    De meeste online games hebben dan ook een handels limiet waardoor het voor iedereen haalbaar is om iets te kopen.
    Maar bij BB is de handel compleet los geslagen.
    Er moet een eerlijkere handel methode komen waar je max 1 op 3 kan handelen dit word dan ook eerlijker voor de beginnende speler.
    En mss voor gebouwen een vaste prijs instellen.

    Maar zoals zoveel dingen die voorgesteld worden door de spelers zal dit ook wel weer de prullenbak in gaan.

    Denk dat de oplossing eerder gezocht moet worden in verschillende opdrachten voor de verschillende levels of verschillende prijzen per lvl tijdens een event. Uiteraard kan dat alleen voor niet verhandelbare items zoals de 2 OR's. Voor mensen die spelen zonder geld is het inderdaad erg lastig om nu genoeg ballen binnen te krijgen als je geen hoog lvl bent met een grote voorraad.

    Met name de wedstrijden zouden lvl afhankelijk moeten zijn om het eerlijker te maken.
    In het begin van het spel, kon je als beginner ook niet alles halen. Het hoort bij het spel dat je als laag lvl iets meer keuzes moet maken waar de oudere spelers gewoon alles halen. Op zich niks mis mee, maar vind ook wel dat die OR erg duur is tov de aantallen ballen die je in het event kan halen.

  6. #16
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb me eerste verkenner al maar heb er ook wel wat munten moeten betalen.

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben eens benieuwd wat de angsthazen hier uit haalden.

    ikzelf, sinds vandaag lvl 46 heb:
    2 geluksverkenners
    1 heksentoren
    4 bevroren huizen
    7 piratenhuizen
    +5 bouwvergunningen
    1200 grout

    Voor mij echt een geslaagd event.
    nooit gedacht dat het zo goed kon worden.
    heb 4 event avonturen met premium gedaan en ineens een hoop andere avonturen erbij dan.
    en veel handel gedaan. Geen monikkenklooster voor mij maar als ik de prijs per bal zie
    dan kan ik beter ballen verkopen voor munten en met munten een klooster kopen. een pak goedkoper.

    echt, geslaagd event hier.

  8. #18

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    lv48 en heb:
    2 Geluksverkenners
    5 Bevroren huizen verkocht voor 1250 ballen elk
    1 Piratenhuis
    2 Monnikkenkloosters
    8250 grout

    Meer dan geslaagd event

  9. #19
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb:
    2x Ontdekkingsreiziger
    1x Bevroren huis (uit architect)
    1x wereld cup
    1x Nederlandse vlag
    200 grout
    5800 ballen over

    Lvl 47 ben ik

    En dan moet ik wel erbij vertellen dat ik 45.000 munten lichter ben door het evenement.
    Laatst gewijzigd door Poegel; 14-07-14 om 17:27.

  10. #20
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb:
    2x Ontdekkingsreiziger
    2x Bevroren huis (uit architect, 1 uit mijn 20 dozen en 1 uit een doos via gilde lid)
    1x Nederlandse vlag
    2000 grout
    200 ballen over

    lvl 50 maar idd wel 10000 bonen en 8000 graniet lichter.

    Geslaagd event wat mij betreft.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.