Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Hoe haalbaar zijn 2 geluksverkenners?

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    een van de betere events!
    eindelijk iets waar activiteit beloond wordt!!!
    2 of 3 maal daags zoeken levert resources op, avonturen leveren resources op...
    PRIMA!!!
    mensen die eens in de 3 dagen inloggen en klagen dat ze het niet kunnen halen, PERFECT!!!
    het is niet meer dan logisch dat actieve mensen meer kunnen dan inactieve!!!
    verzamelvoorwerpen zijn en blijven erg kinderachtig, maar als je zo actievere spelers beloond, prima!!!

  2. #22
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    2x Ontdekkingsreiziger
    1x epische houtopslag + alle missies die daar voor nodig waren (door het verkopen van WK items)
    1x sprookjes kasteel + alle missies die daar voor nodig waren (door het verkopen van WK items)
    2x THZ naar lvl 5 kunnen brengen.
    1x Verbeterde graansilo
    1x nederlandse vlag
    veel gebouwen naar lvl 5 gebracht
    veel grondstoffen aangevuld
    weinig wk items over
    Weinig ballen over
    600 grout in totaal (had geen prio kan later na het event ook nog gekocht worden)

    Kan wel zeggen dat dit event de eerste was die echt veel heeft opgeleverd voor mij.
    oja alleen de eerste 2 WK avo's gedaan toen was ik het al zat
    Laatst gewijzigd door edski; 15-07-14 om 09:41.
    gemaakt door Zubatsu

  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    een van de betere events!
    eindelijk iets waar activiteit beloond wordt!!!
    2 of 3 maal daags zoeken levert resources op, avonturen leveren resources op...
    PRIMA!!!
    mensen die eens in de 3 dagen inloggen en klagen dat ze het niet kunnen halen, PERFECT!!!
    het is niet meer dan logisch dat actieve mensen meer kunnen dan inactieve!!!
    verzamelvoorwerpen zijn en blijven erg kinderachtig, maar als je zo actievere spelers beloond, prima!!!
    Ik wilde zeggen +1, maar eigenlijk is het meer +10

    Totaal aantal ballen uitgegeven: rond de 15k
    2 Ontdekkers onmiddelijk gekocht met edels, zodat ze meteen (vol met boekjes) konden meezoeken
    20 kistjes (2 bevroren huizen)
    4k grout
    en nog wat los spul op de handel verkwanseld

    Wel een hele maand ERG aktief gezocht naar items en flink wat avonturen gespeeld.
    Anders red je het gewoonweg niet met je zoekprullen.
    Laatst gewijzigd door copycat; 15-07-14 om 22:32.

  4. #24
    ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wilde eigenlijk op gaan noemen wat ik over heb gehouden aan het event, maar is dat wel belangrijk.
    na het spelen van de wedstrijden en het handelen ( kopen ) van ballen was het toch denk ik een geslaagd event
    wel is het zo dat het inderdaad voor lage levels lastig is om alles te halen wat zij graag zouden willen.
    maar hadden wij alles toen wij net begonnen !
    ik weet ook nog de tijd dat ik 10 hamers verkocht voor 1 munt
    het speel is niet altijd het halen maar wat ik belangrijker vindt is het zelf vindingrijk omgaan met de mogelijkheden.
    om 1 voorbeeld te geven ik had ook net als iedereen weinig schoenen.
    maar desondanks heb ik de vrijdag en zaterdag + zondag morgen munten weten te verdienen door het inkopen en verkopen van schoenen
    en wat ik hiermee wil aangeven is je zult zelf ook de weg moeten vinden en niet alleen maar de avonturen volgen en de quest oplossen settlers is denk ik meer als dat alleen.
    Laatst gewijzigd door ToYoSoFt; 16-07-14 om 15:32.

  5. #25

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    2 Ontdekkers
    400 Grout
    1 NL vlag

    Nog over:
    118 ballen, 1000+ event items

    Gehele missie keten gespeeld + kwartfinale extra gedaan via iemand anders.
    1x daags 5 snelle ontdekkers op extra lange zoektocht en 3x slome ontdekkers op lange zoektocht (geen van de ontdekkers was geupped met boekjes) gebruikt om dingen te halen.
    2x daags alle vinddingetjes op het eiland gevonden. Heb wel wat donaties gehad van ballen en items.

    Kwartfinale, halve en finale opgespaard om in 1x met premium te spelen.

    Kortom, druk event qua arbeid, maar verder als belongingen toch wel geslaagd. Die ontdekkers zijn top!

  6. #26
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    heb 2 orks en 5 bv's
    en wat architect dozen gehaald (paar raving rabbits en wat standbeelden en 1 hakblok)

    en heb bar weinig gedaan. wel de wedstrijden gespeeld
    me orks namen genoeg rommel mee. en heb pijlen gebruikt op het doel bij laatste 2 wedstrijden. scheelde heel wat schoenen.
    heb nog ballen over.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.