Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Hoe haalbaar zijn 2 geluksverkenners?

  1. #1
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud

    Hoe haalbaar zijn 2 geluksverkenners?

    Tot nu toe is er steen en been geklaagd over de talloze bugs, en terecht, maar ik heb eens naar de haalbaarheid gekeken.
    Ik heb rekensommetjes gemaakt , gebaseerd op dit topic:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...onturen-guides
    en dan alleen de eerste optie, niet de alternatieve buffs
    (ik ben geen rekenwonder, dus er kunnen foutjes inzitten maar volgens mij geen grote afwijkingen)

    Benodigde verbeteringen voor de 7 avonturen:
    37 rode kaart/overtreding:
    36 sliding/pass
    37 hoekschop/pass
    45 overtredingen/kopbal
    43 tackle/overtreding
    38 sliding/tackle
    32 omhaal/penalty
    30 kopbal/penalty
    2 strafschop (verplicht voor de missie in groepswedstrijd)

    Totaal benodigde items:
    185 geavanceerd papier
    185 rode kleur
    762 noppen
    666 vet
    312 schoenen
    185 hoek
    315 bananenschil
    405 nat gras
    559 schoudervulling
    258 vuist
    192 twister
    408 veer
    210 helm

    Ik ben lvl50, in het bezit van 8 snelle, deels opgeleide, en 3 slome scouts . Ze doen allemaal lange zoektochten.

    De eerste 2 wedstrijden heb ik gedaan, voor de derde, die overmorgen begint, heb ik nog lang niet alles bij elkaar.
    Gezien de vraagprijs voor items op de handel is kopen eigenlijk geen optie.

    En dan de "hoofdprijs"van dit event, de geluksverkenner, te verkrijgen voor, jawel, 2499 ballen.
    Je kunt er 2 kopen, voor een kleine 5k.
    Voor alle 6 wedstrijden na de oefenwedstrijd krijg je 100 ballen per wedstrijd + 100 als missiebeloning, dan komt er nog wat binnen met scouts en via verzamelvoorwerpen.
    Op de handel doet een bal 45 muntjes per stuk(!).

    Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat dit (zo goed als) onhaalbaar is, tenzij je er een lading edelstenen tegenaan gooit . Niks geleerd van het Golem-debacle.
    En dan ben ik lvl50, vraag me af hoe een lvl 16 dit voor elkaar gaat krijgen met een paar verkenners en een lvl1 of 2 proviandhuis.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Het is de laatste 3 events niet meer mogelijk voor lage spelers om mee te spelen (heeft geen nut meer). Enkel je spulletjes verkopen maakt je nog rijk. BB moet een goed balans zien te vinden. Bij eventen van vorig jaar (halloween/kerst), kon je gemakkelijk alles krijgen wat je wilde. Maar die prijzen stijgen ook teveel. Op de handel zie ik ballen voorbij komen á 60 bal per stuk. Klooster = 2500 ballen = 150.000 munten!! Wanneer je er eentjes van de handel wilt halen, betaal je 15.000, er gaat dus gewoon iets fout met de waarde van de ballen.

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    er gaat dus gewoon iets fout met de waarde van de ballen.
    Schaarste bepaalt de prijs. Het gaat niet fout met de waarde, de prijs voor de verkenner is veel te hoog in verhouding met de mogelijkheid de ballen daarvoor te krijgen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Schaarste bepaalt de prijs. Het gaat niet fout met de waarde, de prijs voor de verkenner is veel te hoog in verhouding met de mogelijkheid de ballen daarvoor te krijgen.
    Tegenwoordig is ALLES gewoon duur. Terwijl het juist gemakkelijker is om te krijgen

  5. #5
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Er wordt regelmatig gezegd dat je niet mag klagen dat er zoveel zo vaak mis gaat in de programmatuur, omdat het spel gratis is.

    Maar het blijkt dat die evenementen alleen maar manieren zijn voor TSO/BB om het kopen van edelestenen te stimuleren. Ik begrijp heel goed dat er geld verdient moet worden, niemand werkt tenslotte graag voor niets. Maar zorg er dan ook voor dat alles goed functioneert en dat sommige fijne extra feature's voor beginnende spelers haalbaar zijn.

    Ik heb mij ook zitten afvragen hoe spelers op en onder level 46 aan die nieuwe ontdekkingsreiziger kunnen komen zonder het gebruik van edelstenen. Het is een topper die reiziger, want hij brengt betere verbeteringen mee dan de snelle die je naar artefacten laat zoeken. Ook zo raar. Een volledig belezen reiziger komt regelmatig met een broodje kaas of een mandje terug, dat doen die nieuwe niet. Tot nu toe tenminste.

    Mij ergert trouwens bovenmatig het gebrek aan communicatie van TSO. Gelukkig is het mogelijk om info van de buitenlandse fora te plukken.
    Maar dat is niet zoals het hoort.

    Dat er spelers zijn die grof misbruik maken van het feit dat door een fout van BB er geen ballen bij de reguliere avo's te krijgen zijn zou moeten worden tegengegaan. Echt dwaas, 60 munten voor een bal. Blijkbaar spelen veel spelers het spel niet voor hun plezier maar om de macho uit te hangen.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 17-06-14 om 19:13.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Dat er spelers zijn die grof misbruik maken van het feit dat door een fout van BB er geen ballen bij de reguliere avo's te krijgen zijn zou moeten worden tegengegaan. Echt dwaas, 60 munten voor een bal. Blijkbaar spelen veel spelers het spel niet voor hun plezier maar om de macho uit te hangen.
    Wordt morgen gefixed, dus ballen zullen in prijs gaan dalen dan.

  7. #7
    KarelvanAnjou
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Wordt morgen gefixed, dus ballen zullen in prijs gaan dalen dan.
    Met terugwerkende kracht of vanaf morgen?

  8. #8
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Schijnbaar krijgen alle spelers een mail met de achterstallige ballen. Informatie op de Engelse server.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #9
    KarelvanAnjou
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Schijnbaar krijgen alle spelers een mail met de achterstallige ballen. Informatie op de Engelse server.
    Bedankt voor de info! Waar zou ik zijn zonder jullie

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Er wordt regelmatig gezegd dat je niet mag klagen dat er zoveel zo vaak mis gaat in de programmatuur, omdat het spel gratis is.
    daar wil ik graag nog aan toevoegen dat een gratis spel niet bestaat!!!
    als er geen geld binnen komt is het zo afgelopen!!!

    of reclame inkomsten, of je verkoopt extras!
    settlers realiseert dit door de verkoop van extras, prima, maar als dit niet verkocht zou worden zou het zo afgelopen zijn, dus het is zeker niet gratis!

    overigens vind ik dat ze premium wel eens mogen fixen nou we het daar toch over hebben! (hoezo krijgt Poegel 10% langer boost als ik hem boost met premium en als Poegel mij boost zonder premium krijg ik nix extras, terwijl ik premium heb??? (gewoon voorbeeldje))
    ook zou misschien een (kleine) korting in de shop voor premium users leuk zijn... in wat voor vorm dan ook!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.