Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: Verdwenen bouwvergunningen, bug ivm met WK evenement?

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Verdwenen bouwvergunningen, bug ivm met WK evenement?

    Toen ik vanmorgen op mijn eiland kwam had ik ineens maar 17 bouwvergunning staan ipv de 20 die ik in voorraad had.
    Zoals gebruikelijk heb ik eerst mijn ontdekkingsreizigers op pad gestuurd om ingestorte afgravingen te zoeken en plaatste wat graanvelden.

    Begon toen aan de zoektocht naar verzamelvoorwerpen. De teller van de bouwvergunningen ging ineens naar 18, even later naar 19. Dat had dus misschien iets met het vinden van een bepaald voorwerp te maken, dacht ik. Toen ik mijn 3e voetbal vond ging de teller naar 20.

    Vreemd toeval? of gewoon een WK bug?
    In ieder geval raar dat die vergunningen er niet meer stonden.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier hetzelfde Nelleke, ik startte op met -4 hahaha, en dat terwijl ik niks gebouwd had. Er waren zelfs een aantal mijnen vervallen, die ik nu niet eens kan vervangen.
    Verder is het avo " eerste groepswedstrijd " uit mijn stermenu verdwenen, kan nu niet meer met de missies door.

  3. #3

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hetzelfde probleem, 5 bouwvergunningen kwijt, ik nu geen mijnen herbouwen en reset helpt ook niet.

  4. #4
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    ook hier mis ik een aantal bouwvergunningen.
    Normaal gesproken is mijn economie zo dat als al mijn mijnen staan ik precies 1bouwvergunning over heb.

    Vanmorgen log ik in, zijn wel mijnen ingestort maar de bouwvergunningen heb ik niet terug, sterker nog hij staat op 0 dus ook de bouwvergunning die ik altijd over heb is verdwenen.
    De ingestorte mijnen kan ik dus ook niet terugplaatsen.

    Catch legen of andere browser helpt niet ook de ingestorte mijnen slopen helpt niet.

    Graag een oplossing want zo kan je je economie niet draaiende houden

  5. #5

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    gisteren toen ik inlogde had ik geen bouw vergunningen meer want all mijn mijnen stonden enzo maar er stond dat ik -8 bouwvergunningen had

  6. #6
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Wanneer ik een voetbal vind krijg ik er een bouwvergunning bij
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    belgie
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    ik het evennementvenster niet open

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ook bij mij is het avo "de eerste groepswedstrijd " niet aanwezig in het menu

    Cache legen of andere browser helpt niet ook bij mij, verder geen problemen met bouwvergunningen. Hopen dat het gauw is opgelost

  9. #9
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    de eerste groepswedstrijd krijg je morgen uit de voetbalkalender, nog even geduld dus

  10. #10

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Hier ook. Begon met negatief aantal bouwvergunningen, na alle voetballen gevonden te hebben zijn ze weer terug. Gelukkig heb ik er nog genoeg in het stermenu.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.