Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Verdwenen bouwvergunningen, bug ivm met WK evenement?

  1. #11

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    als ik op avo ga krijg ik blauw knipperende pijl dat ik deurtjes moet openen en als ik daar op klikt krijg ik de wk kalender die helemaal dicht is en op me land heb ik 3 deurtjes geopend

  2. #12
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Opnieuw verzamelvoorwerpen gekregen, opnieuw bouwvergunningen weg. Dit keer 4 stuks. De voetballen op het eiland veroorzaken dat dus.
    Is dit al gemeld aan Düsseldorf? Of moeten wij gewoon maar weer wachten tot het volgende onderhoud?

    Wat een flut evenement met al die bugs. Wordt het niet eens tijd om competente programmeurs daar in te huren in Duitsland....
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #13
    Tukker's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Hier hetzelfde verhaal. Zo gauw je een bal vind komen je bouwvergunningen er weer bij.
    Zo word het een verplichting om alles te zoeken. Laten we hopen dat ze er snel wat aan gaan doen.

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Betekend dit ,als je eens geen tijd hebt om te zoeken, dat je dan je bouwvergunningen kwijt bent??????????????????????
    Die bouwvergunningen heb ik gekocht, dat is dus stelen, of niet dan?

  5. #15
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt ) Maar ja, de programmeurs hebben geen kennis genoeg van de verbindingen in de software. Als er iets nieuws komt gaat er iets anders mis.

    Laatst hadden wij toch ook ineens bandieten in ons witte kasteel (dat rode uitroepteken) na een toevoeging? Dat heeft een aantal onderhoudsbeurten geduurd eer dat weer weg was.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 15-06-14 om 07:29.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #16

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Het is wel jammer dat er ondanks alle problemen dus niemand is bij BB die bezig is met het oplossen ervan. Het is blijkbaar geen noodgeval en weekend is weekend, maandag zijn we de eerste. Zelfs een klein berichtje op het forum of op de startpagina dat men de problemen onderkent en ermee bezig is, is al te veel gevraagd. Erg jammer.

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Bij ons zijn we met ze tweeen in de gilden en missen ook bouwvergunningen.
    Ik vond heel veel voetballen maar had maar 1 bouwvergunning er bij en echt geen 4.
    Die ander heeft al gezegd dat hij gaat stoppen en dat zou ik echt heel erg vinden.
    Ik snap het eigenlijk niet je moet naar een test server om dingen uit te testen en dan toch weer problemen.
    Ik hoop dat het gauw op gelost wordt.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben ook bouwvergunningen(4 stuks) kwijt en heb alle zoek dingen tot nu toe nog steeds gevonden.
    Waar zijn mijn vergunningen

  9. #19
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ben ik weer. Nieuwe collectie verzamelvoorwerpen, geen daling bouwvergunningen. Wel 3 voetballen op het eiland en nu heb ik 3 bouwvergunningen extra...
    Er is misschien aan de bug gesleuteld, maar weer niet goed.


    NB

    Nadat ik op een avo-eiland ben geweest en weer op het thuis eiland gekomen ben zijn die 3 extra bouwvergunningen weer weg.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 15-06-14 om 17:17.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  10. #20
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Heel vervelend, die oorverdovende stilte van TSO.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.