Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Nieuwe bugs en problemen na wk event [restart]

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud

    Nieuwe bugs en problemen na wk event [restart]

    Beste BB,

    Mooi nieuws dat we het event weer kunnen spelen, maar nu voelen een heel aantal spelers zich denkik wat belazerd, toen het event gisteren startte hebben heel wat mensen snel een gratis pakhuis vd kalender kunnen plukken, voor die erweer affloepte.
    Gaan deze pakhuizen weer weggenomen worden uit het spel van de mensen die deze op een niet bedoelde manier hebben gekregen, of komt er een compensatie?

    Daarnaast is het evenement venster grijs, dus het kan niet worden geopend zodat een missie helaas niet kan worden afgerondt.

    Verder is ook plotseling de winkel tab met herkansingswedstrijden verdwenen waar we elk voetbal avontuur 50x voor 1 vis konden kopen.
    Daardoor zit ik door wat stomme acties van mezelf zoals eerst denken, oh de eerste wedstrijd had ik al gister aangeklikt, had ik de nieuwe domweg weggegooid in een haastbui ipv een ander avontuur waardoor ik nu vast zit met de evenement missies.

    Kunnen deze bugs worden verholpen? anders kan ik geen wk missies doen en ga ik achterlopen,

    mvg

    Jemma

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    De evenementen tab in het proviandhuis was ook weg, na vanavond opnieuw inloggen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    wat ook erg jammer is is dat je maar 1 dagelijkse WK missie krijgt ook al heb je premium!
    ik dacht dat premium recht gaf op 2 dagelijkse missies per dag??? (ongeacht hoe je ze benoemd)

    het zou sowieso wel netjes zijn als premium members op een of andere manier een klein voordeeltje hadden, al was het maar 10% korting in de shop....

    en die 10% langere boost bij vrienden snap ik nog steeds voor geen meter... ik heb premium, waarom worden mijn vrienden beloond als ik hun boost, terwijl ik zelf nix krijg als ik geboost wordt???
    ik heb toch premium gekocht, niet mijn vrienden??? maar zij worden wel beloond... erg rare gedachtengang!!!

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het eerste avontuur gestart (en ook al beeindigd), echter blijft de missie AFTRAP onafgerond... bekende bug?

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Nog meer problemen, het schijnt dat de wk verzamelvoorwerpen op je thuiseiland bouwvergunningen in beslag nemen, dus je kan hierdoor minder bouwen, leuke beginners fout voor de mensen die dit spel schrijven, zou ik zeggen, dus ik denk dat deze bug niet meer is dan een getalletje 1 in een 0 veranderen.
    jammer dat zoiets langs de testserver kwam

    Daarnaast hoop ik nu echt op die tab met extra replay avonturen omdat door die plotselinge veranderingen men pakhuis nu al met die boosts begint vol te lopen

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Evenementenvenster is (weer) grijs en niet toegankelijk.

    En nu niet meer ...

    En nu weer grijs ...

    En nu niet meer ...

    ...
    Laatst gewijzigd door Davi-F; 15-06-14 om 09:07. Reden: Verandering

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Ik krijg telkens oefenwedstrijd in mijn missieboek terug, waardoor ik geen nieuw avontuur kan opstarten, ik moet telkens op dat avontuur drukken en dan pas is het weg, log ik weer in heb ik weer dat avontuur terug. Er g lastig om dit telkens te moeten doen om zelf een ander avontuur te kunnen spelen

  8. #8
    Evilin's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Rheden
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik krijg geen voetballen bij de avonturenloots, hoewel ik samen met partner toch echt al 5x vikingen heb gespeeld vandaag.... En dat deurenbalkje krijg ik ook elke x te zien ja tijdens avonturen.

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    hier ook deuren balkje in de avo,s en verdwijnende bouwvergunningen
    gaat weer lekker ((niet dus))

  10. #10
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evilin Bekijk Berichten
    Ik krijg geen voetballen bij de avonturenloots, hoewel ik samen met partner toch echt al 5x vikingen heb gespeeld vandaag.... En dat deurenbalkje krijg ik ook elke x te zien ja tijdens avonturen.
    Vandaag gespeeld:
    2x pirateneiland
    5x Zwarte ridders
    3x Moederliefde
    1x Stampende stier

    Aantal ballen in de loot: 0,00000000!

    Wel jammer dat er wordt gezegd dat er in avonturenloot ook ballen zitten.
    Laatst gewijzigd door Poegel; 14-06-14 om 22:22.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.