Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: veel succes BB_skelril

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Heel veel succes met wat je ook maar gaat doen, bedankt voor alles wat je op de achtergrond gedaan hebt voor ons.

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Veel succes blauw smurf. Een waar genoegen soms die blauwe letters te lezen.

    En niet vergeten door te geven aan je opvolgster he: Het zijn VINDDINGETJES... vinddingetjes!

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    contract ws niet verlengd, arme skelril, net als bb_slash gewipt

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jemma95 Bekijk Berichten
    contract ws niet verlengd, arme skelril, net als bb_slash gewipt
    don't shoot the messenger

  5. #15

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb aardig wat CM meegemaakt in veel spelletjes en Skelril, je stak er met kop en schouders bovenuit!

    Dank je wel en tot ziens!

  6. #16

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Skelril,

    jammer dat een top-mod het spel gaat verlaten. Ondanks al ons gezever heb jij je altijd ingezet voor de community, bij deze wil ik je daar voor bedanken. Ik hoop dat je met een hoop plezier aan een nieuwe uitdaging begint. De wereld, de echte of virtueel, kan mensen als jij goed gebruiken.

    Thanks en hopelijk nog eens tot ziens !

  7. #17
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer Skelril dat je ons gaat verlaten...Er was er geen 1 tegen wie we zo klagen konden..tja wij kleine smurf en jij grote smurf..Nou maar hopen dat niet bril en/of moppersmurf je plek gaan overnemen.

    In ieder geval bedankt voor alles

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Das behoorlijk uit t niets grote smurf...Bedankt voor je inzet en je engelengeduld de afgelopen jaren. Ondanks dat niet iedereen het altijd met je eens is geweest, twijfel ik er niet aan dat je altijd het beste voor hebt gehad met de gehele community. Yep dan moet je er soms nou eenmaal een paar teleurstellen
    Veel geluk met alles wat op je pad komen gaat!

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Das behoorlijk uit t niets grote smurf...Bedankt voor je inzet en je engelengeduld de afgelopen jaren. Ondanks dat niet iedereen het altijd met je eens is geweest, twijfel ik er niet aan dat je altijd het beste voor hebt gehad met de gehele community. Yep dan moet je er soms nou eenmaal een paar teleurstellen
    Veel geluk met alles wat op je pad komen gaat!
    dit gaat niet zo zeer over Skelril, maar ik vind het sowieso een beetje twijfelachtige functie... een community manager is er om de community te vertegenwoordigen, MAAR hij wordt door het bedrijf betaald, dus hoe (on)afhankelijk ben je dan??? natuurlijk kaart je dingen aan, maar je gaat nooit hoog spel spelen in die positie... (als je begrijpt wat ik bedoel )
    ik zou het persoonlijk erg gewaardeerd hebben als hij (misschien tegen over ons alleen) had toegegeven dat iets ook gewoon kl*te was geregeld... maar dat kon hij natuurlijk niet maken...

    skelril heeft het wat mij betreft (in zijn eenDje) goed gedaan! natuurlijk had ik graag meer/beter gezien, maar dat is logisch
    het is gewoon niet top bij BB en community manager is een soort woordvoerder, dus die krijgt het allemaal op zijn bordje!
    ik respecteer het enorm dat hij die taak op zich nam, ik persoonlijk zou dat niet kunnen!

    suc6 verder, skelril
    ps. wat is jouw spelers account?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.