Gesloten Onderwerp
Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 9 10 11 12 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 135

Onderwerp: Bugs wk event: post het hier :)

  1. #101
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveThrasher Bekijk Berichten
    Software zonder bugs bestaat niet dat is gewoon een utopie. Software wordt nog steeds ontwikkeld door mensen en mensen maken fouten. Dat is gewoon de realiteit.

    In een degelijk ontwikkelproces wordt de software eerst getest op testservers die volledig intern staan, vervolgens wordt de software dan gedeployed op een acceptatieserver waar het ook extern getest kan worden en als de software daardoor geraakt wordt het pas in productie gezet op de productieserver. Echter bij BB loopt er iets vreselijk mis in dat hele proces.

    Waar is de tijd dat er 4 jaar of meer gespendeerd werd aan het ontwikkelen van een spel en er dan ook een wonderbaarlijk spel gepresenteerd werd.
    Natuurlijk is ook zo, fouten sluipen er altijd in. Maar stel je eens voor; een betaalsysteem als iDEAL, internetbankieren in het algemeen, of een iPhone met slechts enkele procenten aan 'bugs' als bij TSO.
    We zouden nog steeds in de huiskamer gezellig aan het Ganzenborden zijn.

  2. #102

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klatergoud Bekijk Berichten
    Natuurlijk is ook zo, fouten sluipen er altijd in. Maar stel je eens voor; een betaalsysteem als iDEAL, internetbankieren in het algemeen, of een iPhone met slechts enkele procenten aan 'bugs' als bij TSO.
    We zouden nog steeds in de huiskamer gezellig aan het Ganzenborden zijn.
    Afgelopen vrijdag was het hier toch weer zover het elektronisch betaalverkeer lag plat en dat was al de tweede keer op een half jaar. Een kameraad die een tijdje bij Atos Wordline gewerkt heeft heeft me vaak genoeg dingen verteld waardoor ik versteld stond dat het elektronisch betaalverkeer niet vaker uitligt. Als ik die verhalen zou doortrekken naar TSO.... aiaiaiaiai.... niet goed....

  3. #103
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveThrasher Bekijk Berichten
    Afgelopen vrijdag was het hier toch weer zover het elektronisch betaalverkeer lag plat en dat was al de tweede keer op een half jaar.
    hahaha... wat zou Skelril in d'r nopjes zijn met zo'n percentage.

  4. #104

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klatergoud Bekijk Berichten
    Probeer het volgende eens: "bezoek" het avontuur "oefenwedstrijd," je krijgt dan idd de melding dat het avo verlopen is, start dan direct "Eerste groepswedstrijd". Succes met eerste groepswedstrijd. De Oefenwedstrijd blijft helaas als actief avo in missieboek terugkeren.
    Yep, dat werkt. thx

  5. #105
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb eerste groepswedstrijd uit het tweede groene vakje, maar ik kan deze avo niet starten, groene vinkje werkt niet...

    Zijn er meer met deze bug, is er iets te tegen? (onwaarschijnlijk)

  6. #106

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amazone Bekijk Berichten
    ik heb eerste groepswedstrijd uit het tweede groene vakje, maar ik kan deze avo niet starten, groene vinkje werkt niet...

    Zijn er meer met deze bug, is er iets te tegen? (onwaarschijnlijk)
    jazeker!
    de oplossing is: de forums lezen...
    ik zal je zelfs een kleine hint geven: je hoeft niet eens te zoeken, in dit thread wordt volgens mij al herhaaldelijk een oplossing geboden...

    erg vermoeiend al die mensen die niet kunnen (of willen) lezen, beetje jammer...

  7. #107

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan geen enkel avontuur meer starten. Ik heb enkel het WK groepsfaze event nog in mijn missieboek staan. Had op een gegeven moment 2 eerste faze events maar deze zijn verdwenen. Cache is cleared. En jammer genoeg vind ik geen concreet antwoord in de forum posts.

  8. #108
    MOD_Lentox
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frakarbensar Bekijk Berichten
    Ik kan geen enkel avontuur meer starten. Ik heb enkel het WK groepsfaze event nog in mijn missieboek staan. Had op een gegeven moment 2 eerste faze events maar deze zijn verdwenen. Cache is cleared. En jammer genoeg vind ik geen concreet antwoord in de forum posts.
    Beste Frakarbensar,

    Maak een ticket aan en stuur het door naar onze ondersteuningsteam.

    - Vermeld je browser waar je op speelt
    - Datum/Tijd
    - Klacht
    - Stuur screenshot`s of video`s mee zodat ze specifiek na kunnen kijken waar het aan kan liggen.

    MOD_Lentox
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 16-06-14 om 11:58.

  9. #109

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Thx

  10. #110

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    is er al iemand die de bug van die aftrap kwijt is enzo ja hoe doe je het

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.