Gesloten Onderwerp
Pagina 7 van de 14 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 135

Onderwerp: Bugs wk event: post het hier :)

  1. #61
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davi-R Bekijk Berichten
    Refresh helpt niet, evenement is bij mij gewoon nog niet begonnen, geen kalender, geen taken in het missieboek, geen opties in het proviandhuis, niets ...
    hier ook niks, ik dacht gewoon dat het niet begonnen was.
    ik dacht echt van komt een weekie later.
    nou ik lees dit topic net en lees ow andere kunnen al wat, maar ik heb niks.

  2. #62
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik denk dat je hier het probleem heel goed omschrijft!
    volgens mij is Skelril de enigste die serverwijd berichtjes kan sturen en die de homepage, twitter, facebook, etc. allemaal bijhoud...
    dus als hij ligt te slapen, of andere verplichtingen heeft dan is er gewoon niemand (tenminste, dat vermoed ik)...

    ik heb hier in een eerdere post ook voorgesteld om de mods (lentox en co) meer bevoegdheden te geven zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om serverwijd een berichtje te sturen (misschien hebben ze die bevoegdheid wel al?), dan had een van de mods ff kunnen melden doormiddel van een berichtje in-game dat het event voorlopig is uitgesteld, want nu werd de chat geflood met continu dezelfde vraag, want elke minuut logt er een andere speler in met weer dezelfde vraag...

    ik ben het met je eens hoor Nelleke, maar denk dat daar het probleem ligt, dat Skelril als enigste die bevoegdheid heeft en als hij er niet is om wat voor reden dan ook is er verder niets of niemand... dat is het probleem
    Het klopt inderdaad dat ik de enige community manager ben, maar dit geldt ook voor alle andere werelden; er is één community manager per spelwereld. Dit is overigens bij de meeste spellen zo. Er is bijna geen enkel spel waar 24 uur per dag iemand op alle kanalen aanwezig is om het in de gaten te houden.

    Voor moderators is het inderdaad niet mogelijk om berichten op de website of forum te plaatsen en ook niet om wereldwijde berichten in-game te versturen. Dit komt omdat onze moderators vrijwilligers zijn en ook hun zijn niet 24 uur per dag aanwezig en hebben in de meeste gevallen net zoveel informatie als elke andere speler.

    BB_Skelril

  3. #63

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik dacht dat er op bijvoorbeeld de Engelse en Duitse servers wel meer mensen van BB rondlopen die posten in de forums etc...
    maar op zich is een serverwijd berichtje soms wel handig, aangezien er elke minuut andere spelers inloggen met dezelfde vragen (in gevallen als vanmiddag), dan volstaat een enkel klein berichtje voor de hele server om meteen duidelijk te maken wat er aan de hand is en wordt de chat niet uren achter elkaar geflood met dezelfde vragen
    (het is maar een idee )

  4. #64

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    [COLOR="navy"Dit betekent dat het WK evenement dus nog niet is gestart.
    BB_Skelril[/COLOR]
    Wordt het evenement nu een dag verlengd, of zijn we in de kalender het eerste vakje "kwijt" en kunnen we de hoofdprijs ook niet meer binnenhalen?

    Gisterochtend al vroeg ingelogd, en gisteravond weer, maar geen evenement en dus geen vakje kunnen openen, zou wel fijn zijn als iedereen die gister is ingelogd een berichtje krijgt in de mailbox, zoiets als "Een paar ondeugende settlers hadden de kalender verstopt en stiekem geopend, gelukkig hebben we hem teruggevonden en krijg je de inhoud alsnog met wat rente" en dan de inhoud van het 1e vakje met als bonus/vergoeding bijv. een kleine verbeteraar (zakje regenboogsneeuw zou ik wel leuk vinden ) in de kalender is het vakje dan automatisch al geopend.

    Of diegenen kunnen het vakje alsnog openen (inhoud ietsje vergroten met de verbeteraar)?

    PS: sorry voor de dubbelle post, maar er zijn kennelijk 2 topics over hetzelfde probleem...

  5. #65

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Baal hier nu wel van. Ben een paar dagen weg. Normaal zou ik alleen morgen de kalender missen maar door deze situatie mis ik die van vandaag ook en van gisteren ?
    Beetje jammer dat ik hier nu ongewild edelstenen aan kan gaan betalen.

  6. #66
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Dus in Duitsland weten ze wel dat de WK oefenwedstrijd kan worden afgebroken. De boel wordt dus helemaal opnieuw opgestart, als het lukt dan...
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #67
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

    Gezien het onderhoud aan de gang is wil ik jullie een kleine update geven:

    - Het zal mogelijk zijn de eerste en de tweede kalenderdeur te openen.
    - Iedereen ontvangt compensatie voor de eerste kalenderdeur.
    - Lopende avonturen worden geannuleerd en moeten opnieuw worden gestart.
    - Voorpweren die je al hebt verkregen worden niet verwijderd.


    Qwerty: de zelfde info staat gewoon in het service status forum, op Facebook en op Twitter. Overigens is ook het Duitse bericht verwijderd.

  8. #68
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    goed :deur 1 en 2 geopend ,hiena geen toegang meer tot evenementen kalender
    opdracht selecteer evenementen venster niet uit te voeren deze is nog steeds grijs wacht even het eind van onderhoud af "üpdate" in volle gang

  9. #69

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor de update Skelril!!

  10. #70

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Mag ik vragen waarom je de duitse/engelse berichtjes verwijderd?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.