Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 14 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 135

Onderwerp: Bugs wk event: post het hier :)

  1. #41

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    maarre wel jammer dat ik die pakhuizen heb gemist, heb er nog twee tegoed, lol

  2. #42

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    nee, al geprobeerd, maar goed doet niet ter zake binnen dit onderwerp

  3. #43

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Voetbal verdwenen en evenementen missies ook verdwenen en evenement kan niet aangeklikt worden.

    Met andere woorden de hele voetbal evenement is verdwenen met uitzondering van het avontuur "Oefenwedstrijd"

  4. #44
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ten eerste mijn excuses voor het gebrek aan community, door omstandigheden was ik niet aanwezig vandaag.
    Helaas hebben onze ontwikkelaars de problemen nog niet achterhaald, het lijkt erop dat we morgen pas meer informatie. Dit betekent dat het WK evenement dus nog niet is gestart.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 12-06-14 om 17:29.

  5. #45
    KingBoa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ten eerste mijn excuses voor het gebrek aan community, door omstandigheden was ik niet aanwezig vandaag.
    Helaas hebben onze ontwikkelaars de problemen nog niet achterhaald, het lijkt erop dat we morgen pas meer informatie. Dit betekent dat het WK evenement dus nog niet is gestart.

    BB_Skelril
    Skelril, ik heb vanmiddag wel het avontuur "oefenwedstrijd" gestart.
    Is het veilig om deze te annuleren?
    Straks kan ik misschien de missieketens niet meer doen als ik hem wel annuleer.
    Met mij zijn er nog heel wat mensen met dit probleem.

    Groet,

    Kingboa

  6. #46
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    KingBoa: Ik raad aan om het avontuur open te houden totdat we meer informatie hebben.

    Tymy: helaas heb ik geen verdere informatie over de problemen omtrent het evenement, ik weet dus niet precies wat de problemen zijn. Het ontwikkelaarsteam is al de gehele middag druk bezig de problemen te verhelpen en zodra er meer informatie is zullen we dit bekend maken.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 12-06-14 om 17:50.

  7. #47

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    BB_Skelril,

    Op het Duitse forum vond ik onderstaande bericht:
    http://forum.diesiedleronline.de/thr...=1#post1027109

    Vrij vertaald betekent dit naar mijn mening dat je dus voor 600+ edelstenen de hele evenementenkalender leeg kon kopen zonder dat je iedere dag hoefde aan te loggen. Als dit het geval is dan zullen velen deze goederen reeds hebben gebouwd of doorverkocht.

    Is gewoon niet eenvoudiger om die kalender te laten voor wat het is ? Ik bedoel of je koopt alles nu in een keer voor 600+ edelstenen of je opent één voor één de deuren en krijg alles helemaal gratis.

    In dat geval zouden we gewoon kunnen beginnen met dit hele evenement.

    Verdere info over andere problemen kan ik ook niet vinden op DL en UK server dus waarom gewoon niet crisisberaad en ons laten kiezen tussen 600 edelstenen NU of alles gratis door elke dag een deur te openen en gaan met dit evenement.

    Die beslissing kan vanavond al genomen worden.

    We willen spelen BB_Skelril en niet wachten ....... Dat doen we met dit spel al veel te veel :/
    het is/zijn heel hoogst waarschijnlijk programmeer fouten...
    programmeurs hebben vaste werktijden en die zijn waarschijnlijk al afgewerkt (waarschijnlijk in Duitsland gevestigt)... (een uurtje overwerken kan wel, maar als het einde niet in zicht is dan heeft een uurtje ook weinig nut)
    community managers en technische dienst hebben waarschijnlijk flexibele werktijden, maar dat zijn geen programmeurs...

    dat het waarschijnlijk dus pas morgen wordt dat er een oplossing komt is waarschijnlijk omdat de programmeurs inmiddels thuis aan het diner zitten voor de tv
    dus welke (nood)oplossing je nu ook bedenkt, het zal sowieso pas morgen worden :P

  8. #48
    Oizo's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    (waarschijnlijk in Duitsland gevestigt)...
    Ze zitten in een voorstad van Parijs (Montreuil).

    UBISOFT beursgenoteerd aan de EURONEXT : UBI

    Tracert naar thesettlersonline.nl vertelt mij dat het datacenter ook in Parijs zit.
    Laatst gewijzigd door Oizo; 12-06-14 om 18:14.

  9. #49

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oizo Bekijk Berichten
    Ze zitten in een voorstad van Parijs.
    ahh, okay, nou ja, dan zitten ze waarschijnlijk aan de gefrituurde slakken met gebakken kikkerbilletjes

    verklaart wel een hoop... ze zijn dus Frans, geen wonder dat het zo in de soep loopt :P

  10. #50
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oizo Bekijk Berichten
    Ze zitten in een voorstad van Parijs (Montreuil).
    We zitten toch echt in Düsseldorf hoor! ;-)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.