Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 14 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 135

Onderwerp: Bugs wk event: post het hier :)

  1. #31

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Zal het maar vertellen dan, aangezien niet iedereen het al weet: geen voetbal-avontuur starten tot je al een flinke hoop items op voorraad hebt, want dan zit je vast en kan je geen andere avonturen starten.

    Het kost aardig wat items namelijk om de benodigde buffs te maken voor 1 zo'n avontuur.

    Nu nog wachten tot het event weer online komt

  2. #32

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Je kan het voetbalavo wel uitspelen met pijlenregens

  3. #33
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kom thuis. Denk: "Zo, even zien wat ik kan gaan doen tijdens dit leuke event".
    Maar alles is kapot gegaan zoals ik zojuist begreep

  4. #34

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Oefenwedstrijd begonnen, echter de tactische voorwerpen kunnen niet aangemaakt worden in de proviandhuizen. Ze zijn namelijk niet aanwezig.

  5. #35
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    UPDATE - 14.30 BST: To clear out some confusion I noticed among the playerbase, please note that the event is currently deactivated (fully deactivated after the restart). The issue is still being worked on.
    UPDATE - 13.30 BST: A short server restart should take place shortly.
    Earlier today a trial activation of the World Championship Event took place in game.
    After the initial tests, we've discovered some issues that we are currently trying to correct.
    Our technical team is on it and we will keep you updated.
    Thank you for your patience!
    BB_Ravel



    De start van het evenement was dus een try-out, niet te geloven! Mensen zijn al begonnen, zonder waarschuwing hierover en zitten nu met de gebakken peren.
    Overigens: start het eerste adventure niet voordat je de benodigde spullen hebt om het af te maken, anders kun je in de tussentijd geen andere avonturen doen. Je moet 12 bufs maken om het avontuur af te ronden en voor die bufs heb je spulletjes nodig die alleen in het evenement te krijgen/vinden zijn als collectable, via scout en/of via handel, dat duurt en paar dagen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #36
    MOD_Lentox
    Bericht van BB_Ravel:

    As stated in chat (since it was the fastest way to communicate with all of you), the event was indeed deactivated for now. I will keep you updated as soon as we have more details. (Something will be posted on the main page once everything is fine.)

    We are currently working on getting everything activated as soon as possible.

    Thank you for your patience!

    Zoals vermeld in de chat (omdat het de snelste manier is om te communiceren met jullie allemaal), werd het evenement inderdaad uitgeschakeld voor nu. Ik hou jullie op de hoogte. Zodra wij meer weten zullen jullie worden geinformeerd.

    We zijn momenteel bezig om alles weer te activeren. Zodra het mogelijk is.

    Dank u voor uw geduld!


    Jullie kunnen dit ook inzien >HIER<
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 12-06-14 om 16:19.

  7. #37

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    UPDATE - 14.30 BST: To clear out some confusion I noticed among the playerbase, please note that the event is currently deactivated (fully deactivated after the restart). The issue is still being worked on.
    UPDATE - 13.30 BST: A short server restart should take place shortly.
    Earlier today a trial activation of the World Championship Event took place in game.
    After the initial tests, we've discovered some issues that we are currently trying to correct.
    Our technical team is on it and we will keep you updated.

    Thank you for your patience!
    BB_Ravel



    De start van het evenement was dus een try-out, niet te geloven! Mensen zijn al begonnen, zonder waarschuwing hierover en zitten nu met de gebakken peren.
    Overigens: start het eerste adventure niet voordat je de benodigde spullen hebt om het af te maken, anders kun je in de tussentijd geen andere avonturen doen. Je moet 12 bufs maken om het avontuur af te ronden en voor die bufs heb je spulletjes nodig die alleen in het evenement te krijgen/vinden zijn als collectable, via scout en/of via handel, dat duurt en paar dagen.
    nou ook mijn vraag: waarom een testserver als je toch nog een test versie draait op niet 1, maar op alle live servers???
    had dan gewoon eerst op alleen server duitsland 1 of zo die test gedraaid als de testserver niet voor tests is bedoeld, maar toch zeker niet op alle live servers tegelijk testen???
    dat is toch gewoon onnozel, of ligt dat aan mij???


    @Lentox: zou het geen idee zijn dat mods serverwijd berichtjes kunnen sturen (net zoals gildeberichten, maar dan naar alle spelers op de gehele server)??? Skelril slaapt waarschijnlijk nog (die beste man (of vrouw) kan er natuurlijk ook niet altijd zijn), de meeste mensen lezen de forums niet, op de homepage staat nix vermeld en alle chats worden geflood met dezelfde vragen/berichtjes omdat elke minuut weer iemand inlogt met dezelfde vragen...
    een klein serverwijd in-game berichtje van een mod lijkt mij een betere oplossing, gewoon ff dat het event offline is vanwege technische problemen en dat er nog geen nieuws is over wanneer het weer start... en eventueel naar de forums/homepage verwijzen...

  8. #38

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Online spel is altijd Beta, nogal logisch lijkt me

  9. #39

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knoest Bekijk Berichten
    Online spel is altijd Beta, nogal logisch lijkt me
    FOUT!
    settlers is al lang uit Beta!

  10. #40
    MOD_Lentox
    Problemen met betrekking tot het blijven hangen van avonturen.

    Dit kan je mogelijk oplossen door je geschiedenis en tijdelijke internetbestanden te wissen.

    Bron: >Hier<

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.