Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 14 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 135

Onderwerp: Bugs wk event: post het hier :)

  1. #21

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Op mn Settlerseiland natuurlijk, in het burgemeestershuis ;-)
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij is ook alles wat met het evenement te maken heeft verdwenen na het opstarten van de avo oefenwedstrijd.
    Geen missie meer, geen tabblad in provianthuis, kalender verdwenen en weer teruggekomen.
    Verbeterd pakhuis kon ik al aanklikken en toen kwam het al in mijn stermenu, dus staat al op mijn eiland. Snel, maar wel vreemd.

    Het avontuur staat nog open maar daar kan ik niets mee nu. Deze blijft 12 uur open staan dus ik hoop hem nog af te kunnen maken.
    Premium aan, maar kan niks meer doen ivm openstaande event avo.
    Refreshen helpt niet.

  2. #22

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    eerst wel WK bal en deurenvenster nu alles weg

  3. #23
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Rickies, die oefenwedstrijd staat 12 dagen open
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #24

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Op mn Settlerseiland natuurlijk, in het burgemeestershuis ;-)
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Oo, dank Nelleke199, dat had ik nog niet gezien, dan is t hopelijk wel opgelost...

  5. #25

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Tijdmelding van de berichten loopt ook een uur verkeerd, het is nu 15.24u

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook die oefenwedstrijd openstaan. Ik kan dus geen ander avo doen zolang ik hem niet annuleer. En BB hult zich weer eens in stilzwijgen op de NL server. Ze mogen wel eens leren dat communicatie belangrijk is. Juist in zulke gevallen.

  7. #27
    TIPEX
    ik heb net mijn cc-cleaner laten lopen en erna lappie hertstart

    wat mij opviel was dat ik het orginele laadscherm voor me kreeg ipv het wk-event-laadscherm

    dit had ik ook voor met het paasevent (toen de 1ste verwijderfase was ingezet)

  8. #28

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ook ik heb de oefenwedstrijd open staan en ook ik kan nu niks anders doen hoop dat het snel verholpen is
    en mijn pak huis staat ook op me land

  9. #29

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft mijn pakhuis gewoon edels gekost? Alhoewel ik dat niet bevestigd heb

  10. #30

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij is het event blijkbaar gewoon nog helemaal niet gestart. Nergens is er iets van te vinden ook na refreshen etc niks.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.