Gesloten Onderwerp
Pagina 14 van de 14 EersteEerste ... 4 12 13 14
Resultaten 131 tot 135 van de 135

Onderwerp: Bugs wk event: post het hier :)

  1. #131

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adelaar Bekijk Berichten
    Ik Had gister mijn halfe finale gekregen en had hem op gestart en ben hem meteen kwijt en heb hem er ook niet meer in mijn ster menu staan om hem te starten dus ik kan hem nu niet meer doen en ik weet niet wat ik daar aan kan doen Maar ik wil hem wel graag spelen
    ff je missieboek openen, helemaal naar onderen scrollen, dan ff een vinkje in het vakje achter het avontuur zetten, dan verschijnt hij weer gewoon standaard rechts onder in je scherm

  2. #132

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Dat heb ik gedaan maar dan krijg ik mijn avontuur niet die ik moet kunnen bezoeken om hem te kunnen spelen het avontuur zelf heb ik niet meer namelijk dus ik kan er zo ook niks mee hij is gewoon weg !

  3. #133

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    belgie
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    halo hier armand10 ik heb een probeem met een avo er stond als het speel uit was dan kreng ik een beloning een kasteel maar niets daar van ik heb geen kasteel gekregen

    met de groet van armand10

  4. #134

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armand10 Bekijk Berichten
    halo hier armand10 ik heb een probeem met een avo er stond als het speel uit was dan kreng ik een beloning een kasteel maar niets daar van ik heb geen kasteel gekregen

    met de groet van armand10
    het enigste wat ik er van kan zeggen is: dit is een NL forum, graag in NL posten...

  5. #135

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    *proest*

    Je maakt altijd KANS op een kasteel in de loot van een avontuur, het is geen zekerheid.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.