Gesloten Onderwerp
Pagina 12 van de 14 EersteEerste ... 2 10 11 12 13 14 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 135

Onderwerp: Bugs wk event: post het hier :)

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amazone Bekijk Berichten
    ik heb eerste groepswedstrijd uit het tweede groene vakje, maar ik kan deze avo niet starten, groene vinkje werkt niet...

Zijn er meer met deze bug, is er iets te tegen? (onwaarschijnlijk)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frakarbensar Bekijk Berichten
    Ik kan geen enkel avontuur meer starten. Ik heb enkel het WK groepsfaze event nog in mijn missieboek staan. Had op een gegeven moment 2 eerste faze events maar deze zijn verdwenen. Cache is cleared. En jammer genoeg vind ik geen concreet antwoord in de forum posts.
    ik zal het nog maar een keer uitleggen... ::zucht::
    in jullie "missie boek" staat waarschijnlijk helemaal onderaan het avontuur oefenwedstrijd nog...
    daar moet je ff naar toe gaan, dan krijg je de melding dat hij is verlopen en verdwijnt hij (tijdelijk, na een tijdje is hij weer terug) vervolgens kun je een nieuw avontuur starten...

Marjoflori's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Probleem!!

Ik heb zaterdag al een support ticket aangemaakt, ook antwoord gekregen dat dit na het weekend behandeld zal worden maar nog geen antwoord gekregen. Ik heb zojuist een reminder gestuurd.

Ik heb de oefenwedstrijd gedaan en voltooid, dan verschijnen de volgende missies in het event:
    Zie hieronder......maar hier staat dus nogmaals de oefenwedstrijd???

En die kan ik niet meer doen, want die heb ik niet meer. Ik denk ook dat ik de 1e groepswedstrijd dus ook niet moet doen voordat deze voltooid is. Ik kan er dus niets mee, niet skippen, niet annuleren, het avo staat dus ook niet meer open in mn missieboek (vaak als een avo niet beeindigd wordt, bezoek je het inderdaad en dan gaat ie vanzelf weg). Dit alles kan dus niet, ik kan dus niet door met het event, echt zo jammer!! Dit kost me ballen! :-)

Nogmaals....ik heb het de oefenmatch dus al gedaan, ik zou m dolgraag nog een keer willen doen, maar hoe kom ik eraan?
    Wel beetje zonde van de rode kaarten, de tackles, etc. maar goed......als ik maar verder kan.

Marjoflori's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik lees op het Duitse Siedler forum dat dit probleem veelvuldig voorkomt.
    Er is een ook vragenlijst die beantwoord moet worden om het probleem te kunnen identificeren?
    Ik vul het hier ook even in......ik hoop dat de Mods een bietje Duits spreken ;-)

Wann trat das Problem auf? (Datum/Uhrzeit): ik heb de oefenmatch niet gestart tijdens de eerste opstart van het event, maar pas na de herstart.
    Was hast du als letztes gemacht? niks bijzonders, gewoon alle benodigde kaarten en tackles aangemaakt en toen de oefenmatch gespeeld en op de normale manier afgerond. Ik heb ook de ballen en zelfs stermunten ontvangen.
    Trat das Problem mehrfach auf? Lässt es sich reproduzieren? het is er gewoon altijd, het wijzigt niet.
    Hast du die Ersten Schritte bereits durchgeführt? het avo is zelfs volledig voltooid.
    Hast du deine Cookies gelöscht, den Cache des Browsers und den Flash Player Cache geleert? cache, cookies, tempfiles geleegd en zelfs een eerder systeemversie teruggezet.....zodat ook een eventuele crap update van Windows niet het probleem kan zijn.
    Mit welchem Browser spielst du (Browser und Browserversion)? IE maar het probleem doet zich hetzelfde voor in Firefox (beide de meest recente versies)
    Welche Flash Player-Version ist bei dir installiert? de meest actuele
    Welches Betriebssystem benutzt du (Windows, Mac OS, Linux, ...)? Windows 7
    Internetprovider / Internetgeschwindigkeit: UPC kabel 120mb down, 8 up
    Internetzugang (LAN/WLAN/UMTS): LAN
    Screenshot des Fehlers: zie boven

spartacus204
    heb de tab wk evenement niet kan dus de avonturen niet spelen, heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt

MOD_Lentox
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartacus204 Bekijk Berichten
    heb de tab wk evenement niet kan dus de avonturen niet spelen, heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt
    - Welke browser gebruik je?

- Heb je al geprobeerd om je cache geheugen te legen?

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Heb je al in je provisiehuis gekeken?

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Nog steeds heb ik OEFENWEDSTRIJD in missieboek staan pfffffffffffffff zo irritant, telkens naar toe gaan, wachten op is verlopen, en dan pas kun je ander avontuur doen. Ben het echt zoooooooooo zat.

MOD_Lentox
    Hallo,

Onze spel ontwikkelaar`s zijn druk bezig om een oplossing te vinden.
    Zodra wij wat meer weten krijgen jullie dit gelijk te horen. Of door ons of door BB zelf.

Sorry voor het ongemak.

MOD_Lentox

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terra Bekijk Berichten
    Nog steeds heb ik OEFENWEDSTRIJD in missieboek staan pfffffffffffffff zo irritant, telkens naar toe gaan, wachten op is verlopen, en dan pas kun je ander avontuur doen. Ben het echt zoooooooooo zat.
    of ff de forums lezen...
    maar blijf maar mooi wachten, doe maar niet lezen...

Marjoflori's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor het antwoord, maar zo jammer dat het zo lang duurt....ik wil zo graag door.
    Helaas ook nog niets direct van Support gehoord op mn melding.

Stel nou dat ik toch al de 1e groepswedstrijd zou spelen? Best kans dat de oefenwedstrijd afgevinkt wordt.
    Niets verbaast me meer.....

Lijkt het nou zo.....of zijn er wel heel veel bugs te bespeuren in dit event?
    Laatst gewijzigd door Marjoflori; 17-06-14 om 22:40.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten