Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 41

Onderwerp: WK evenement - voorspel de wedstrijduitslagen

  1. #31

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Veranderingen 14 juli 2014



    VERANDERINGENLOG 4 juli 2014

    GILDEMARKT GEMEENSCHAPSSTEMMING
    De internationale gemeenschap heeft een tijd geleden voor nieuwe gildemarktitems gestemd. Met deze update worden de volgende items aangeboden in de markt:
    • Verbeterd pakhuis (gebouw)
    • Mysterieuze kist (Buff)
    • De belegering (CoOp Avontuur)
    • Concentratiespreuk (Buff)
    • Inspirerende toespraak (Buff)
    • Boekafwerking (Grondstof)
    • Verborgen marmer (Grondstof)
    • Het bijeendrijven van piraten (CoOp Avontuur)
    • Keurige nietjes (Grondstof)
    Lees meer details in de officiële forums.

    NIVEAU 50: QUEST EP NAAR STERRENMUNTEN
    • Met quests verdien je nu munten in plaats van EP.
    Lees meer informatie in de officiële forums.

    TIJDELIJKE AANBIEDINGEN
    Special artikelen zijn nu voor een beperkte tijd beschikbaar. De aanbiedingen zullen van tijd tot tijd veranderen. Neem een kijkje in het officiële forum (veranderingenlog) voor details.

    ALGEMENE AANPASSINGEN EN BUGFIXES

    • "Paarden kunnen niet zwemmen" achievement-beschrijving/vereisten gecorrigeerd
    • Barakken en provisiehuis produceerden niet correct op niveau 5 wanneer gebuffed
    • 2013 Jubileum Avonturen "Oude Ruοnes" en "De Sjamaan" leverden de verkeerde beloningen/plunder
    • Verzamelbare items gebruikten werkers tot ze verzameld werden
    • De granietput (v2) en de geluksverkenner zijn aan de winkel toegevoegd

    Veel Plezier!
    een kleine typo... dit moet zijn veranderingslog van 14 en niet van 4...

    buiten al deze onzin heb ik nog steeds geen antwoord of de WK shop nou al dicht is???
    reken maar dat ik die onnozele halzen van support lastig ga vallen als de shop nou al dicht is, zonder aankondiging!!!
    ik heb hier expliciet en op tijd naar gevraagd, maar BB weigert te antwoorden...

    ik snap dat Ryn ff tijd nodig heeft om zich in te lezen, dus ik reken hem nix aan....
    maar ik heb er gewoon netjes en tijdig om gevraagd, maar geen antwoord gekregen...
    ik ga er dus ook gewoon vanuit dat de shop er nog een week is en bij het volgend onderhoud pas wordt verwijderd....

    (overigens zou het erg prettig zijn als we ook commentaar zouden kunnen geven dat er een reactie thread gecreerd kan worden! bvd!)
    (ik weet dat BB liever geen commentaar krijgt en er sowieso toch nix mee doet, maar het is toch prettig om ff te venten...)
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 15-07-14 om 01:50.

  2. #32

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Was mij vorige week na een bericht van sehera al duidelijk dat het event compleet inclusief winkel stopte na dit onderhoud. Dan heb je dat bericht waarschijnlijk gemist?
    Geef Ryncer verder wat tijd aub...Je hebt gelijk dat een reactie topic wel zo handig is, maar hij/zij is er net en heeft hier misschien nog niet aangedacht wat dat betreft is die laatste zin gewoon een beetje overbodig imo, maar goed

  3. #33

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Was mij vorige week na een bericht van sehera al duidelijk dat het event compleet inclusief winkel stopte na dit onderhoud. Dan heb je dat bericht waarschijnlijk gemist?
    Geef Ryncer verder wat tijd aub...Je hebt gelijk dat een reactie topic wel zo handig is, maar hij/zij is er net en heeft hier misschien nog niet aangedacht wat dat betreft is die laatste zin gewoon een beetje overbodig imo, maar goed
    dit is ook zeker niet aan Ryncer gericht!
    dat BB geen community manager regelt of uberhaupt iemand die de forums in de gaten houdt is niet zijn schuld... natuurlijk heeft iemand die nieuw is de tijd nodig om zich in te lezen, MAAR dat is ook niet mijn probleem, BB moet gewoon tijdig iemand vinden die zodra de vacature vrij komt die op kan vullen...
    als je bij de Ford werkt en jij doet de motor installeren en jij stopt er volgende week mee, dan duurt het ook geen maand voor dat ze weer Fords leveren waar wel weer een motor in zit, dat gaat de dag erna meteen verder, kwestie van tijdig vacatures opvullen en mensen opleiden/trainen...
    mijn bericht is gewoon aan BB gericht, dat het een compleet waardeloze organisatie is!!
    wie wat bij houdt boeit mij niet, dus mijn bericht is aan niemand persoonlijk gericht... ik verwacht gewoon dat dit soort problemen binnen BB aangepakt worden wat mij niet meer dan normaal lijkt...

    zoiets kan gewoon niet... elk fatsoenlijk bedrijf zorgt dat ook al stopt er iemand dat het bedrijf gewoon normaal door draait...

    oh, en om nog ff terug te komen, op ryncer heb ik (nog) geen commentaar op, omdat hij er pas net is, maar het zou wel leuk zijn geweest als hij inmiddels bij zijn eigen welkomst thread in settlers cafe hier op de forums een of ander berichtje had gepost.... al was het maar in de trend van bedankt en ik ga mijn best doen....

    maar ja, sowieso, in hoeverre is een community manager die er voor de community is, maar betaald wordt door het bedrijf wat er achter zit nou echt onafhankelijk?!?!?
    ik benijd hem zeker niet, community manager kan erg leuk zijn, maar wel bij een bedrijf die zijn dingetjes gewoon op orde heeft, dus zeker niet bij BB!!!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 15-07-14 om 07:32.

  4. #34

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Geachte Kolonisten!

    Het zomerevenement zal op 15 juli gedeactiveerd worden. We hebben jullie vaakgestelde vragen verzameld en een kleine FAQ samengesteld.

    Bezoek het forum voor meer informatie!

    Er zal een speciaal onderhoud worden gehouden om het evenement te deactiveren:

    DVoetbalatum: In de nacht van 14 naar 15 juli
    Start: Ongeveer 02:00 (CEST)
    Eind: Ongeveer 09:00 (CEST)
    Avontuur & Premium tijd: Zal worden verlengd

    Er zal geen verder onderhoud plaatsvinden die week.

    Veel plezier!
    er staat nergens iets over de shop vermeld....
    ik ga die onnozele mensen van support maar weer mailen...
    ik weet nou al wat hun reply is op mijn eerste mail waarin ik zeg dat de WK shop al weg is...

    "heb je cache en cookies geleegd", zo ja, dan zal het wel aan je ISP liggen, LOL!!!

    altijd hetzelfde standaard antwoord...

  5. #35
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Denk om je hart. Ik heb me allang neergelegd bij het feit dat de helpdesk bij BB uit onbenullen en minkukels bestaat.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #36
    MOD_Lentox
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    er staat nergens iets over de shop vermeld....
    ik ga die onnozele mensen van support maar weer mailen...
    ik weet nou al wat hun reply is op mijn eerste mail waarin ik zeg dat de WK shop al weg is...

    "heb je cache en cookies geleegd", zo ja, dan zal het wel aan je ISP liggen, LOL!!!

    altijd hetzelfde standaard antwoord...
    Wat gebeurd er tijdens het onderhoud?
    Alle onderdelen van het zomerevenement worden gedeactiveerd.
    Let op: de evenementwinkelcategorie zal ook gedeactiveerd worden.


    Dit was bekend

  7. #37

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten

    oh, en om nog ff terug te komen, op ryncer heb ik (nog) geen commentaar op, omdat hij er pas net is, maar het zou wel leuk zijn geweest als hij inmiddels bij zijn eigen welkomst thread in settlers cafe hier op de forums een of ander berichtje had gepost.... al was het maar in de trend van bedankt en ik ga mijn best doen....
    Mjah 'ik voel ook een afstand'

  8. #38

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Mjah 'ik voel ook een afstand'
    tja, ligt dat aan mij, of omdat hij BB in zijn naam heeft

  9. #39
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    tja, ligt dat aan mij, of omdat hij BB in zijn naam heeft
    Dat kan best aan jou liggen, GEXTE
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  10. #40

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Dat kan best aan jou liggen, GEXTE
    ik sluit nix uit
    maar ik en ik denk ook vele anderen hebben momenteel niet zo'n hoge pet op van BB...
    maar misschien (hopelijk) dat jij daar verandering in gaat brengen!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.