Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 41

Onderwerp: WK evenement - voorspel de wedstrijduitslagen

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het wel een aardige extra... (lees: extra)

    wel vind ik die kicktipp website erg waardeloos (onoverzichtelijk, onduidelijk), maar ja, daar staat BB verder buiten (alhoewel de keuze voor een andere/duidelijkere site misschien een betere optie was)...

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingEd7 Bekijk Berichten
    ook de communicatie over wk evenement sucks. dit mag 2 weken van te voren aangekondigd worden. maar nu op laatste moment is nergens enige info te vinden .... het plezier in settlers gaat op deze manier met enorme stappen achteruit, helaas. ik zou zeggen doe wat met de feedback, niet alleen van mij, maar ook van al die anderen ....
    Zoals gewoonlijk kun je informatie in de sneak peek vinden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michael4david Bekijk Berichten
    Je word verplicht om je ergens aan te melden waar je waarschijnlijk later nog last van hebt
    Zoals ook in de veel gestelde vragen staat vermeld kun je na het evenement je account gemakkelijk verwijderen via "Mijn Profiel" op de evenement-pagina.

    BB_Skelril

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    http://brasil2014.thesettlersonline....language=nl_NL

    "Voorspellingsronde inactief

    De voorspellingsronde met de korte naam"tso-brasil2014" is niet meer aktief"


    Wou net mijn score checken, en de hele site ligt erook uit samen met het wk event?
    wow dit riekt bijna naar sabotage, of niet mensen?

  4. #14
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    haha zeker en had de 1ste wedstrijd nog wel goed ook.score en al

  5. #15

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    trouwens de site is weer terug ws moesten ze scores updaten

  6. #16

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb net een account aangemaakt, maar ik kon nergens een gebruikersnaam registreren, bijgevolg kan ik geen toegang krijgen tot de poulegroep

  7. #17

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Frieslán
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Dit probleem heb ik ook !! Ik heb net een account aangemaakt, maar ik kon nergens een gebruikersnaam registreren, bijgevolg kan ik geen toegang krijgen tot de poulegroep

  8. #18

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Deze pagina werd geblokkeerd door de poule manager.

    Dat krijg ik te zien als ik probeer te voorspellen.

  9. #19
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jemma95 Bekijk Berichten
    http://brasil2014.thesettlersonline....language=nl_NL

    "Voorspellingsronde inactief

    De voorspellingsronde met de korte naam"tso-brasil2014" is niet meer aktief"


    Wou net mijn score checken, en de hele site ligt erook uit samen met het wk event?
    wow dit riekt bijna naar sabotage, of niet mensen?
    Niet zo paranoia zijn! ;-) Deze melding kreeg je te zien door de grote hoeveelheid bezoekers die de website bezochten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ramsk Bekijk Berichten
    Dit probleem heb ik ook !! Ik heb net een account aangemaakt, maar ik kon nergens een gebruikersnaam registreren, bijgevolg kan ik geen toegang krijgen tot de poulegroep
    Zorg ervoor dat je het kicktipp account via deze pagina aanmaakt. Na de registratie zal kicktipp een verificatie email naar je toesturen. Zodra je account is geverifieerd kan je inloggen op de kicktipp website en een gebruikersnaam invoeren.

    De accountgegevens van The Settlers Online werken niet op de kicktipp website.

  10. #20
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik moet zeggen ondanks dat ik een WK-poule een ontzettend leuk idee vind dat ik het erg vreemd te rijmen vind met een spel dat zich uitgeeft als *PEGI-7* ondanks dat er geen inzet vereist is om eraan deel te nemen; maar misschien zie ik dat wel verkeerd als *oudere* deelnemer

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.