Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: [10 juni] Onderhoud tussen 02:00 - 07:00 CEST

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    [10 juni] Onderhoud tussen 02:00 - 07:00 CEST

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril

    [10 juni] Onderhoud tussen 02:00 - 07:00 CEST



    Opgelet Settlers!

    De spelwereld gaat in de nacht van Maandag op Dinsdag offline voor een update waarmee het WK Evenement wordt geïmplementeerd. Het onderhoud zal omstreeks 02:00 uur beginnen en rond 07:00 uur worden afgerond. Het WK Evenement zal op 12 juni worden geactiveerd.

    Lees de gehele verandering log hier.

    Tijdens het onderhoud worden de gildemissies gereset, spelers die in een gilde zitten krijgen 100 gildemunten toegestuurd.


    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; Gisteren om 12:07.
    hoop dat ik het vreemd mag vinden dat hier niets wordt vermeld over het feit dat je nu de keuze hebt dingen naar je stermenu of naar je burgemeesterhuis toe te wijzen...
    de logos spreken op zich niet voor zich tenzij je op de hoogte bent...
    verder komt er ook geen hulp pop up met een of andere aanwijzing wat de betreffende knop doet...
    ik persoonlijk ben een beetje op de hoogte over wat er speelt en volg de forums een beetje en heb hier tussen neus en lippen wat over opgevangen op de forums, maar anderen doen dat (totaal) niet...
    2 nieuwe vreemde knoppen, zonder enige vermelding...

    het spijt me dit te zeggen, maar naar mijn mening wederom: Waardeloze communicatie!!!

    is nix tegen Skelril, want ik weet niet hoe/waar zoiets spaak loopt of wie waar verantwoordelijk voor is, maar ik vind dit gewoon een slechte zaak... er is geen hulp functie beschikbaar voor die knoppen en nieuwe spelers staan gewoon voor een raadsel... Skelril is het aanspre prima, ekpunt, dus hij wordt op alles afgerekent, ook de dingen waar hij helemaal geen invloed op heeft (zoals dit???).... misschien is dit niet doorgegeven, of wat dan ook, het punt is de info komt niet bij de spelers terecht, die zijn nu aan het raden wat de nieuwe knoppen doen....

    verder nog een kleine opmerking... Skelril is community manager, dat wil zeggen dat hij ons (de nederlandse settlersspelers) vertegenwoordigt... prima, zo iemand hebben we nodig!!! helaas wordt zijn loon wel door BB betaald, dus hoe onafhankelijk is hij werkelijk???
    natuurlijk zal en kan hij dingen aankaarten, maar er zijn wel grenzen aan hoe ver hij daarin kan gaan zonder zijn baan te riskeren! (grenzen zijn er altijd ).... dus op zich sowieso een beetje vreemde situatie.... ik heb een beetje (misschien verkeerd) dat hij ons aan het lijntje/zoet houdt en wat binnen BB gebeurd alles prima vindt...

    ik zou het mooi vinden als ik te horen zou krijgen dat Skelril tegen het management zou zeggen van bijvoorbeeld: hoe zit dat onder hand met die bergen opblazen, of met PvP, de spelers wachten daar al zo lang op??? en dat we dan als antwoord zouden krijgen, helaas Skelril, we zijn er nog druk mee bezig (4 uur per week) dus het gaat nog wel even duren... of van mij part dat ze tegen hem zeggen dat hij niet zo opstandig moet doen, lol!
    maar dan is er toch iets bekend nou is het allemaal achter de schermen....
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 10-06-14 om 06:36.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Om een lang verhaal kort te maken: "ik ben blij met de 2 nieuwe knoppen" lekker vlot geïmplementeerd.

    Ik klik nu al elke keer op het huisje (direct de voorraad in) en als je op een avontuur klikt, dan gaat ie toch naar je stermenu, dus dat is al bugvrij
    M.a.w., de knop voor naar het stermenu mag van mij alweer weg

  3. #3
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    neem een kans....klik erop en kijk wat er gebeurd...niet alles hoeft voorgekauwd te worden... ;-))

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik zou het mooi vinden als ik te horen zou krijgen dat Skelril tegen het management zou zeggen van bijvoorbeeld: hoe zit dat onder hand met die bergen opblazen, of met PvP, de spelers wachten daar al zo lang op??? en dat we dan als antwoord zouden krijgen, helaas Skelril, we zijn er nog druk mee bezig (4 uur per week) dus het gaat nog wel even duren... of van mij part dat ze tegen hem zeggen dat hij niet zo opstandig moet doen, lol!
    maar dan is er toch iets bekend nou is het allemaal achter de schermen....
    Ik vraag vaak genoeg aan onze managers en ontwikkelaars wanneer we functies zoals PvP kunnen verwachten. Zo zal ik vandaag ook het opblazen van rotsen weer bespreken, maar helaas wil dit niet zeggen dat er ook daadwerkelijk informatie beschikbaar is.

    Ik lees alle berichten op het forum en verzamel zoveel mogelijk van jullie feedback, suggesties en klachten en geef het wekelijks door aan onze ontwikkelaars en managers. Uiteraard kan de communicatie altijd beter, en zullen we altijd proberen om de communicatie te verbeteren.

    De verandering log is inmiddels aangepast:
    Mailsysteem
    • Het is nu mogelijk om grondstoffen uit berichten rechtstreeks naar je stermenu of pakhuis te sturen
    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 10-06-14 om 08:48.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het wel een vooruitgang, nu dit ook nog implementeren voor avonturen loot en het is helemaal geweldig!

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    is zeker een verbetering!

    bedankt Skelril!

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    368
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het een hele verbetering en al zullen er kleine kinderen settlers spelen (en die zijn vaak wijs zat), we zijn allemaal gamers en snappen meestal wel wat de bedoeling is en anders gewoon proberen en dan heb je ook nog eventueel een gilde enzenz.
    En dat skelrill betaald wordt door BB is alleen maar mooi Hoeven wij dat niet te doen (indirect wel natuurlijk).
    Kortom ik ben tevreden met t spel, vandaar dat ik elke dag speel en als er tzt verbeteringen en veranderingen komen: Fijn maar ik wacht t maar rustig af want dat moet je hebben geduld, geduld, geduld
    p.s. ik zit NIET op pvp te wachten, daar zijn andere spellen voor.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gekewe Bekijk Berichten
    Ik vind het een hele verbetering en al zullen er kleine kinderen settlers spelen (en die zijn vaak wijs zat), we zijn allemaal gamers en snappen meestal wel wat de bedoeling is en anders gewoon proberen en dan heb je ook nog eventueel een gilde enzenz.
    En dat skelrill betaald wordt door BB is alleen maar mooi Hoeven wij dat niet te doen (indirect wel natuurlijk).
    Kortom ik ben tevreden met t spel, vandaar dat ik elke dag speel en als er tzt verbeteringen en veranderingen komen: Fijn maar ik wacht t maar rustig af want dat moet je hebben geduld, geduld, geduld
    p.s. ik zit NIET op pvp te wachten, daar zijn andere spellen voor.
    +3

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Gewoon cancelen dat hele pvp gedoe

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    los eerst alles eens op voor weer eens wat nieuws erin stampt

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.