Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: krijg geen toegang tot plaatsen in forum "reacties"

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud

    krijg geen toegang tot plaatsen in forum "reacties"

    volgende melding krijg ik:

    KingEd7, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

    Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
    Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.


    is wel een beetje jammer dat het zo moet .... blijkbaar heeft de beheerder mijn acc uitgeschakeld, want na ruim half jaar acc mag je toch verw88 dat het acc geactiveerd is?! bovendien kan ik in deze rubriek wel plaatsen ...
    ben ook wel buitengewoon nieuwsgierig naar info over wk-event. erg jammer dat het elke keer zo op laatste moment de info komt over een event. op engelse server is ruim 2 weken tevoren al info bekend. lijkt mij toch ook wel minimum die 2 weken van tevoren .... is dat voorbeeld nou niet over te nemen van de Engelsen??

  2. #2
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ze vinden je gewoon te lastig KingEd7 :P

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingEd7 Bekijk Berichten
    volgende melding krijg ik:

    KingEd7, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

    Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
    Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
    Het is niet mogelijk voor spelers om een nieuw onderwerp aan te maken onder het forum "Reacties". Het is in dit forum enkel mogelijk om op bestaande topics te reageren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingEd7 Bekijk Berichten
    ben ook wel buitengewoon nieuwsgierig naar info over wk-event. erg jammer dat het elke keer zo op laatste moment de info komt over een event. op engelse server is ruim 2 weken tevoren al info bekend. lijkt mij toch ook wel minimum die 2 weken van tevoren .... is dat voorbeeld nou niet over te nemen van de Engelsen??
    De enige informatie over het wk-evenement is momenteel te vinden in de sneak peek van 29 maart: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17911. Het ontwikkelaarsdagboek zal binnenkort ook op het forum te lezen zijn.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.