Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: hardhoutbosbeheerder werkt als dennenbosbeheerder

Ingeschreven
    Nov 2013
    Wereld
    Woestewoud

hardhoutbosbeheerder werkt als dennenbosbeheerder

kvond het al vreemd dat er een settler zo dichtbij een pakhuis er voorbij liep .... hij ging 2 sectors verder naar een pakhuis. bleek een settler te zijn van een hardhoutbosbeheerder, die dennenhout aanplant ... bizar, maar blijkbaar mogelijk dat een verkeerde settler in een verkeerd huis kan zitten. heb voor de zekerheid een screenshot van gemaakt...
    je doet er dus niet verkeerd aan door dit te checken door het gebouw te selecteren. dan geeft ie aan wat ie doet. in dit geval dus blijkbaar vanuit een hardhoutbosbeheerdersgebouw dennenhout aanplanten ....

Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Zo heb ik er drie, Settlers die een marathon lopen naar het andere eind van mijn eiland ) Alleen zijn het bij mij twee boeren die de graanschoven zover dragen en bij die derde heb ik de moeite niet meer gedaan om het uit te zoeken. Is al meer dan een jaar of zo.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Ingeschreven
    Nov 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Zo heb ik er drie, Settlers die een marathon lopen naar het andere eind van mijn eiland ) Alleen zijn het bij mij twee boeren die de graanschoven zover dragen en bij die derde heb ik de moeite niet meer gedaan om het uit te zoeken. Is al meer dan een jaar of zo.
    thx voor je reactie. het is dus een zeer oude bug, die blijkbaar nog steeds niet (helemaal) opgelost is. Ben benieuwd wat BB voor reactie zal geven om dit verder op te lossen. ik vermoed het slopen en opnieuw herbouwen, maar of daarmee dan ook de bug weg is .... vermoed ik niet ...

Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Dat helpt niet, het gebouw slopen Ed, heb ik geprobeerd.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Ingeschreven
    Nov 2013
    Wereld
    Woestewoud
    ik w8 ook maar ff met slopen. eerst maar 'ns de reactie van support afw88, heb er ook een screenshot met meegestuurd, lol. maar tot nu toe blijft het angstvalllig stil aan de overkant ...., lol

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten