Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Uitslag items gildemarkt

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud

    Uitslag items gildemarkt

    Beste mensen van BB

    Het maakt me echt aan het huilen dat de citroenthee het moest afleggen tegen en belabberd hoog gesprijste geavanceerd papier met minder dan een halve procent
    Gewoon even hierbij men mening erg jammer dat er geen uitzondering gemaakt kon worden voor een item wat je nergens anders in het spel vindt dan in de spelwinkel zelf of betaalde items

  2. #2
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    meeste mensen hebben geen kijk op de waarde van deze items en als het een mooi plaatje is met een klein voordeel (kort) kijken ze niet verder

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    verder heb ik ook de school gekozen en die mysterieuze doos, de rest boeit me helemaal nix en heb ik maar gewoon wat geklikt...
    misschien dat het verstandig is om bij volgende enquêtes mensen te laten stemmen op MAXIMAAL 8 items, maar dat minder ook mag... dit omdat mensen als ik nu zomaar iets aanklikken terwijl andere spelers (zoals zvicinou met zijn elfen spul) wel graag bepaalde andere items in de shop zien, maar door dat ik zomaar iets aan heb geklikt beïnvloed ik zo wel de uitkomst waar andere spelers eventueel de dupe van kunnen worden en alleen maar omdat ik verplicht ben 8 dingen te kiezen, terwijl 1 voor mij al voldoende was geweest...

    verder ben ik het met jemma95 eens als ik het zo lees en valt er inderdaad heel weinig te kiezen en is de uitkomst inderdaad vrij logisch...
    persoonlijk zou ik ook graag (veel) meer items zien om uit te kiezen (in beide categorieën) zodat je ook echt iets te kiezen hebt... zet 10 dingen in de 1e categorie waarvan alleen die met de meeste stemmen ook daadwerkelijk in de shop komt, op de huidige manier valt er op zich vrij weinig te kiezen zoals jemma95 al aangaf en is het pure tijdsverspilling... dan kunnen we net zo goed niet stemmen en dat BB zelf ff logisch nadenkt en de keuze voor ons maakt, want de uitkomst staat al grotendeels vast als je het goed bekijkt!
    ik wilde wel voor die eerste selectie stemmen, daar viel mijn keuze op de school die het niet is geworden, bij de 2e selectie boeide het mij niet, maar ik word verplicht een keuze te maken, aangezien ik wel op de eerste categorie mijn stem uit wilde brengen...

    ik vermoed dat er heel veel spelers zijn zoals ik die wel voor de 1e categorie willen stemmen, maar die niets om de 2e categorie geven...
    daardoor krijg je dus deze rare/willekeurige uitslagen...

    erg vervelend voor de mensen die hier wel graag items van in de shop hadden gezien, zoals bijvoorbeeld die citroenthee...

    zoals ik eerder al zei: verplicht de mensen niet om op 8 dingen te stemmen, laat ze op minimaal 0 items stemmen en maximaal 8!

    dan had ik daar geen willekeurige keuze hoeven te maken en had ik het gewoon blanco kunnen laten waardoor je wel serieuze en terechte uitslagen krijgt!

  4. #4
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik wou bij beide dingen gaan stemmen.
    ik koos zelf voor het pakhuis en niet de school. tja ik ben daarmee blij :P

    maar voor het 2de deel, was ik na 4 keuzes eigenlijk al klaar.
    maar moest verplicht nog 4 dingen kiezen.
    en dat was iene miene mutte tien pond grutte. ach die maar.
    ik vind het jammer dat het niet de elvenvuur is geworden want daar koos ik eigenlijk op. en ja ook op die andere dingen, maar ik was verplicht om op die dingen te kiezen die ik eigenlijk zelf niet wou.

    quote gexte
    zoals ik eerder al zei: verplicht de mensen niet om op 8 dingen te stemmen, laat ze op minimaal 0 items stemmen en maximaal 8!

    helemaal mee eens!

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    ik wou bij beide dingen gaan stemmen.
    ik koos zelf voor het pakhuis en niet de school. tja ik ben daarmee blij :P

    maar voor het 2de deel, was ik na 4 keuzes eigenlijk al klaar.
    maar moest verplicht nog 4 dingen kiezen.
    en dat was iene miene mutte tien pond grutte. ach die maar.
    ik vind het jammer dat het niet de elvenvuur is geworden want daar koos ik eigenlijk op. en ja ook op die andere dingen, maar ik was verplicht om op die dingen te kiezen die ik eigenlijk zelf niet wou.

    quote gexte
    zoals ik eerder al zei: verplicht de mensen niet om op 8 dingen te stemmen, laat ze op minimaal 0 items stemmen en maximaal 8!

    helemaal mee eens!
    ja, bij jou is het in principe hetzelfde alleen in mindere vorm... jij had nog 4 dingen die je wel graag in de shop zou zien waar ik er geen had... maar inderdaad, als je na die 4 dingen gewoon had kunnen stoppen was er niets aan de hand geweest, maar daarna heb jij dus ook 4 andere random dingen aan geklikt...
    als het je niet interesseert doe je maar wat, waardoor deze gilde verkiezing gewoon een compleet vertekent beeld geeft...

    wat ook een betere oplossing zou zijn is dat mensen uit de 2e categorie maar 2 dingen aan mogen vinken en dat uiteindelijk dan de 8 meest gekozen dingen in de shop komen, dan hoef je niet 8 dingen te kiezen, want dat geeft echt zo'n vertekend beeld als je mensen verplicht een keuze te maken tussen dingen die ze niet interesseren!

    zoals ik al aangaf, de 2e categorie boeide mij niet, dus wat mij betreft is de uitslag prima, maakt mij niet uit...
    ik vind het wel jammer voor de mensen die wel graag bepaalde dingen uit de 2e categorie hadden gewild en die het uiteindelijk dus niet gehaald hebben...
    maar die uitslag klopt wel voor geen meter puur doordat het op deze manier is gedaan...

    op deze manier heeft stemmen natuurlijk helemaal geen enkel nut en kan BB beter gewoon logisch nadenken en zelf de keuzes maken!!!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.