Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Forum WK-Event

  1. #11

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Veel te complex

  2. #12
    Rhayn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    als jullie misschien gerichte vragen kunnen neerzetten, over wat jullie niet begrijpen kan ik antwoorden en het zo voor jullie en andere verduidelijken.

    Nu wil ik wel antwoord geven maar kan ik jullie niet helpen omdat ik niet weet wat jullie niet begrijpen

  3. #13
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik moet een team vormen met geo's, scouts en generaals, dat snap ik.
    Maar dan ben ik de weg kwijt, ik denk omdat ik niet voor me zie wat er vervolgens gebeurt.
    Op grond waarvan stel ik een team samen?, waar moet ik op letten?
    Wat is een worp? Is het misschien zoiets als steen-schaar-papier?
    Antwoorden met citaat is ook l niet eenvoudig bij deze post, dus wordt het c&p.

    Sommige spelers hebben ook de eigenschap om sterkte punten te verlagen van een andere speler, zo zorgt de ontdekkingsreiziger dat de volgende OR (een OR, wilde verkenner, gelukkige OR of Ervaren OR) 4 sterkte punten bezit. in het geval van de gelukkige/ervaren OR zal hun sterkte punt dus worden verlaagd van 5 naar 4. Maar de Wilde Verkenner, zal dan van 3 sterkte punten verhoogd worden naar 4.

    Dit is een voorbeeld, en eigenlijk geldt dit voor je hele post wat mij betreft:
    ik heb alles een aantal keren gelezen. Ik zie wat er staat maar het zou net zo goed een tekst in het chinees kunnen zijn, het dringt simpelweg niet door. Dat maakt het ook moeilijk om gerichte vragen te stellen. Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat mijn probleem is met deze post.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #14
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien even een visualisatie maken (film of foto) hoe bijvoorbeeld een eerste "ronde" in zijn gang zou gaan?
    Ik denk dat het probleem van de onbegrip voortkomt uit de grote hoeveelheid tekst, maar er staat nergens concreet & beknopt wat het event inhoud.

    Ik denk dat een korte maar krachtige inleiding van hoe het geheel in zijn gang gaat, gevolgd door de diepere uitleg ook wel handig zou zijn.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.