Hallo allemaal
Vorige week dinsdag rond 17 uur probeerde ik in te loggen om tso te spelen. Het inloggen ging prima en het laden ook, maar na het tweede laadscherm gebeurde er niks meer, het scherm werd niet blauw en mijn eiland laadde ook niet. Na 10 minuten: nog steeds geen resultaat. Ik besloot dan maar te wachten tot woensdag want het was onderhoud en ik dacht dat het wel over ging. En woensdag probeerde ik opnieuw met grote frustratie want er gebeurde weer NIKS. Ok geen probleem, heb dan maar ticket naar support gestuurd. De reactie die ik terug kreeg was: heb je je cache geleegd en cookies verwijdert, heb je de nieuwste versie flashplayer,... Dit is vreemd dacht ik want ik heb uitdrukkelijk in mijn ticket gezet dat ik al mijn cookies verwijdert had en cache geleegd heb met de tool 'CCleaner' die dat allemaal in een keer doet. Dus ik teruggestuurd dat ik dat al had gedaan en ik heb de recenste versie van Flash player. Opnieuw een mail gehad waarin stond dat ik het op een andere pc eens moest proberen, vreemd genoeg laadde daar mijn eiland wel, dus denk ik dat het aan mijn pc ligt misschien, ook al speel ik zolang en heb ik dit nog niet aan de hand gehad. Ik heb dan maar opnieuw gestuurd naar support dat het op andere pc wel werkte. En tot mijn grootste verbazing stuurde ze me weer een mail. En weet je wat daar instond: hetzelfde als de mail ervoor! Maak je cache leeg en cookies en check Flashplayer,...... Dus heb ik meteen terug gestuurd dat ik dat al had gedaan!! Ik verwacht niet veel soeps van support dus vraag ik aan jullie om tips/help weet ik veel wat maar ik ben nu al 8 dagen niet meer online gekomen O.o En dat laat sporen na op mijn eiland zag ik vandaag toen ik op andere pc inlogde.
Alvast bedankt =)
King1