Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Ik kom niet verder dan het laadscherm?!?

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

Ik kom niet verder dan het laadscherm?!?

Hallo allemaal

Vorige week dinsdag rond 17 uur probeerde ik in te loggen om tso te spelen. Het inloggen ging prima en het laden ook, maar na het tweede laadscherm gebeurde er niks meer, het scherm werd niet blauw en mijn eiland laadde ook niet. Na 10 minuten: nog steeds geen resultaat. Ik besloot dan maar te wachten tot woensdag want het was onderhoud en ik dacht dat het wel over ging. En woensdag probeerde ik opnieuw met grote frustratie want er gebeurde weer NIKS. Ok geen probleem, heb dan maar ticket naar support gestuurd. De reactie die ik terug kreeg was: heb je je cache geleegd en cookies verwijdert, heb je de nieuwste versie flashplayer,... Dit is vreemd dacht ik want ik heb uitdrukkelijk in mijn ticket gezet dat ik al mijn cookies verwijdert had en cache geleegd heb met de tool 'CCleaner' die dat allemaal in een keer doet. Dus ik teruggestuurd dat ik dat al had gedaan en ik heb de recenste versie van Flash player. Opnieuw een mail gehad waarin stond dat ik het op een andere pc eens moest proberen, vreemd genoeg laadde daar mijn eiland wel, dus denk ik dat het aan mijn pc ligt misschien, ook al speel ik zolang en heb ik dit nog niet aan de hand gehad. Ik heb dan maar opnieuw gestuurd naar support dat het op andere pc wel werkte. En tot mijn grootste verbazing stuurde ze me weer een mail. En weet je wat daar instond: hetzelfde als de mail ervoor! Maak je cache leeg en cookies en check Flashplayer,...... Dus heb ik meteen terug gestuurd dat ik dat al had gedaan!! Ik verwacht niet veel soeps van support dus vraag ik aan jullie om tips/help weet ik veel wat maar ik ben nu al 8 dagen niet meer online gekomen O.o En dat laat sporen na op mijn eiland zag ik vandaag toen ik op andere pc inlogde.

Alvast bedankt =)
    King1

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo King1,

Ik raad aan om de volgende keer op je bestaande ticket te reageren in plaats van een nieuwe aan te maken om zo te voorkomen dat je twee keer hetzelfde antwoord krijgt. Verder ben ik bang dat ik en het ondersteuningsteam je helaas niet verder kunnen helpen gezien het probleem aan je computer ligt.

Als de andere computer ook via een ander netwerk was verbonden dan kun je het beste contact opnemen met je internetprovider, hun zullen je dan verder kunnen helpen.

BB_Skelril

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    welke browser gebruik je???
    probeer een andere browser... chrome of firefox of zo... (geen IE)

Ingeschreven
    Nov 2013
    Wereld
    Woestewoud
    heb vanaf begin van tso al onregelmatigheden. ben ook twee keer gehacked. ook de internetverbinding viel vaak weg en af en toe moest ik een update doen, zo bleek achteraf. dit lag allemaal niet aan tso. maar ook tso zelf valt wel ns weg, soms niet kunnen inloggen, etc. dus kan ook wel degelijk aan tso liggen. Kortom het kan aan zoveel dingen liggen dat het moeilijk is om daar een uitspraak over te doen. Bij mij werkte bijv. ook de browser IE niet goed samen met tso.
    Je kunt het beste beginnen met je eigen computer (heeft deze voldoende geheugen etc.; tso stelt hoge eisen aan een computer), (virus)schoon en (geheugen) leeg, alles updaten, zoals flash; daarna kun je kijken of je internetverbinding goed meewerkt (in configuratie "geheugen" zoeken, kun je de prestaties van je pc zien en kijken of er (genoeg) data binnenkomt, etc). als dat alles goed is, dan ligt het verder blijkbaar aan tso ...., suc6
    Laatst gewijzigd door KingEd7; 29-05-14 om 11:11.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo allemaal

even voor de duidelijkheid voor er nog verdere opmerkingen komen: 1. Mijn google chrome en flash player zijn up-to-date altijd want deze installeert alles automatisch.
    2. Ik gebruik geen IE meer want dat is bagger. 3. Ik heb via hotmail adres teruggestuurd op de support antwoorden dus ik zou geen herhalingen mogen krijgen nogmaals.
    4. Ik heb genoeg geheugen op pc en internet is stabiel genoeg om grotere online games te spelen zoals League of Legends bijvoorbeeld, heb ook geen problemen met tso gehad tot vorige week dinsdag.
    5. Het lijkt wel alsof tso er zelf niks aan wil doen of niet eens wil kijken als het aan hun zou kunnen liggen, het lijkt mij zeer straf dat het aan mijn pc ligt.
    Maar ik ben wel bereid om Firefox te proberen nu dus dat zullen we testen.
    6. Cookies en cache zijn elke dag geleegd en gedeleted dus dat is ook geen probleem. Voor degene die dat ook willen, download CCleaner, deze doet dat allemaal automatisch.
    Als er nog tips zijn, dan laat maar weten.
    Groetjes
    King1

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    King1,

Voor zover ik weet heeft het ondersteuningsteam je verschillende stappen laten volgen, hiermee hebben ze uitgesloten dat het probleem bij ons ligt gezien je account wel werkt op een andere computer. In dit geval kunnen we je helaas niet verder helpen, gezien wij geen technische ondersteuning kunnen bieden voor spelers hun computer/netwerk.

BB_Skelril

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    ikzelf heb in het verleden ong. dezelfde problemen gehad met IE, hierna ben ik over gestapt naar firefox, werkt ook nog eens prettig als je meerdere spellen tegelijk speelt zoals grepolis, FOE en natuurlijk TSO.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King1 Bekijk Berichten
    Maar ik ben wel bereid om Firefox te proberen nu dus dat zullen we testen.
    daarna ook nix meer vernomen tot op heden

Ingeschreven
    Nov 2013
    Wereld
    Woestewoud
    volgens reactie van BB werkte je acc wel op een andere computer. dit geeft uiteraard bedenkingen dat het toch ligt aan je computer en/of de internetverbinding. in het laatste geval ligt het blijkbaar niet aan jou, noch aan tso, maar aan de derde partij de provider. meerdere spelers hebben daar problemen mee (gehad). ik ook en herken dat ook als een mogelijk ernstig probleem dat het niet werkt. het is dan ook een goed idee om nog 'ns via een andere provider wat tests uit te voeren, bijv. bij vrienden of in elk geval elders via een andere provider.

groet en suc6, ed

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten