Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: onderhoud 20-5-2014

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    onderhoud 20-5-2014

    Informatie over connectiviteitsproblemen



    Beste Settlers,

    Met de update die heeft plaatsgevonden op 20.05.2014 hebben we een verbetering geïmplementeerd met betrekking tot connectiviteitsproblemen.

    In geval van connectiviteitsproblemen tussen jou en de spelwereld wordt er nu een bericht op je scherm weergegeven.




    Naast dit nieuwe bericht zijn er ook een aantal technische verbeteringen geïmplementeerd; in plaats dat je direct uit het spel wordt gegooid zal de spelwereld nu automatisch proberen de verbinding te herstellen. Als de verbinding is herstelt zal de pop-up verdwijnen en kan je verder spelen zonder dat je opnieuw moet inloggen.

    Houd er rekening mee dat het niet altijd mogelijk zal zijn de verbinding te herstellen, soms zal de gehele pagina opnieuw moeten worden geladen om een verbinding te maken.
    met alle respect, maar is het niet vreemd dat zoiets een week later pas wordt aangekondigt???
    persoonlijk heb ik het idee dat Skellril zijn best wel doet, want hij is hier altijd/regelmatig, maar heb ik het idee dat er bij de communicatie binnen BB gewoon echt iets mis is...
    Skellril krijgt alles op zijn bordje van deze server omdat hij community manger is en dus op zich ook terrecht, want hij wordt er voor betaald... maar een speler zoals ik snapt het niet zo goed hoe die simpele dingen gewoon fout kunnen gaan....
    ik weet ook wel dat ik nou een slap antwoord krijg om het goed te praten, want je wordt tenslotte door BB betaald, dus je werkgever publiekelijk afvallen kan niet en dat boeit mij ook niet zo...
    maar al die kleine dingen (lees fouten van BB) irriteren de spelers ook (niet alleen mij), dat kan echt veel beter die communicatie!!!
    misschien de mods hier ook meer bij betrekken, want Skelrill kan er natuurlijk ook niet altijd zijn....
    hetzelfde met die updates/onderhoud... is dat nou permanent verplaatst van dinsdagnacht naar maandagnacht??? nooit iets over gezien/gelezen, wel dat het vorige week op de maandag zou gebeuren, maar niet dat het permanent verplaatst is....
    de communicatie is echt waardeloos als je het mij vraagt....

    peace out, dit was mijn feedback

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Gexte,

    De informatie stond aangegeven in de verandering log en nadat de update op alle spelwerelden is geimplementeerd hebben we besloten om een extra bericht over deze verandering te plaatsen om spelers beter te informeren.

    Verder kondigen we het onderhoud altijd een of twee dagen van te voren aan, dit houdt in dat er dus geen vaste tijden voor het onderhoud zijn.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 28-05-14 om 16:06.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ahh, klopt ja, ik zie het nou, dit was gewoon aanvullende/uitgebreidere info

    maar onderhoud is dus geen vaste dag?!?!?

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het onderhoud kan per week verschillen maar over het algemeen vindt het onderhoud elke week op de zelfde dag plaats (wat de afgelopen weken dinsdag is geweest).

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.