Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Gilde reklame

  1. #11
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Lentox...je antwoord op reclame is nog langer dan de reclame zelf en f... trekt zich daar toch niets van aan. Een duidelijke regel zou meer op zijn plaats zijn.

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er zit een verschil tussen spam en gildereclame. Het plaatsen van één zin op de wereldchat is geen spam en overtreed geen regels. Het zou pas spam zijn als de betreffende Settler elke 10 seconden een nieuwe regel op de chat plaatst.

    Conclusie: gildereclame mag gerust op de wereldchat. Het is zelfs de beste plek, gezien niet iedereen het forum leest maar de meesten wel de wereldchat lezen.

  3. #13
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Bleef het maar bij 1 regel...Meestal 4 of meer en dat bijna elke uur. Voor mensen die wel regelmatig op wchat komen is het irritant.

  4. #14
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Walov,

    Ik heb de afgelopen weken speciaal op gildereclame gelet en het valt voor zover ik heb kunnen zien best mee, de meesten plaatsen één bericht op de wereldchat en houden zich daarna stil tenzij ze worden aangesproken. Dat ze dit een keer per uur doen is geen probleem, het is pas spam als dezelfde gilde elke 5-10 minuten het zelfde bericht plaatst.

    BB_Skelril

  5. #15
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Walov,

    Ik heb de afgelopen weken speciaal op gildereclame gelet en het valt voor zover ik heb kunnen zien best mee, de meesten plaatsen één bericht op de wereldchat en houden zich daarna stil tenzij ze worden aangesproken. Dat ze dit een keer per uur doen is geen probleem, het is pas spam als dezelfde gilde elke 5-10 minuten het zelfde bericht plaatst.

    BB_Skelril
    Er zijn op zijn minst 10 gildes die actief op zoek zijn naar nieuwe leden en gebruik zullen maken van de optie om elke 5-10 minuten een bericht te plaatsen omdat je dat hierboven hebt goedgekeurd. Met 10 gildes alleen al gaat wereldchat er uit zien als een telex en worden de overige berichten heel snel van je beeldscherm afgerold. Als de één een advertentie plaatst zal de anderen dat dan er ook bij doen. Je moet dus terug scrollen wil je een conversatie in wereldchat lezen met alle irritatie van dien.

    Kijk alsjeblieft nu eens vooruit en anticipeer op wat zou kunnen gebeuren en bespaar mij (en wellicht ook anderen) de irritatie en noodzaak om spelers op negeer te zetten.

    Als je als gilde iemand in game wilt benaderen kun je ook even een in game een mailtje sturen en je voorstellen. Er is ABSOLUUT geen enkele noodzaak om dit in welk chat tabblad dan ook te doen.

  6. #16
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tymy,

    Met mijn tekst geef ik enkel de definitie van "spam" aan. Dit wil niet zeggen dat wij het zullen tolereren als spelers elke 15 minuten gildereclame maken. Zoals MOD_Lentox eerder in dit topic ook al heeft aangegeven (zie post hier) zullen we Settlers die te vaak gildereclame op de chat plaatsen hierop aanspreken via fluister. Mochten spelers de waarschuwing(en) negeren dan zullen er uiteraard consequenties zijn, zoals ook duidelijk in onze regelgeving staat aangegeven.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 26-05-14 om 07:16.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.