Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Gilde reklame

  1. #1
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud

    Gilde reklame

    Wil het niet tegenhouden maar het moet kleiner en korter. Voor mij is het spam en nergens voor nodig.

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    wat ik van gilde reclame vind:

    1 ik vind dat de teksten kleiner en korter moeten

    ****: hoi hoi hoi wij zoeken nog een actieve medespeler voor in onze gilde, als je dagelijks wilt meewerken aan de gildemissie en er ook bij wilt horen, fluister dan even voor een uitnodiging 0(^!^)0

    ik vind dit al te lang!!!
    ****: hoi hoi hoi wij zoeken nog een actieve medespeler voor in onze gilde, fluister dan even voor een uitnodiging

    dit vind ik zat dan kan je altijd aan mensen nog uitleggen wat de regels en verplichtingen zijn!!

    2 hoe langer de tekst hoe sneller het op SPAM lijkt.

    3 is dat ik gilde reclame niet vind plaatshoren in Wchat want het is om spelers hulp te bieden en te ondersteunen dus vind ik dat het onder Tab Hulp hoort
    Laatst gewijzigd door BlueDragon0; 24-05-14 om 13:03.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij mag je sowieso niet werven op wereldchat (of hulp chat)...

    ik weet ook niet precies wat Walov bedoeld met die reclame, ik dacht dat hij die irritante pop up bedoelde die je krijgt na het inloggen...
    die is ook heel irritant en waarom mensen met premium toch die onnodige spam krijgen snap ik ook niet...

  4. #4
    KarelvanAnjou
    Denk dat Walov idd de mensen bedoelt die elk kwartier een hele lap tekst op de wereldchat zetten met daarop hoe geweldig hun gilde is en dat mensen absoluut moeten joinen.

    Als er een regel is dat je niet mag werven op de wereldchat of wat dan ook dan wordt deze regel wel heel slecht nagestreefd, want het zijn altijd dezelfde die het doen en kan mij niet voorstellen dat geen enkele MOD dit niet gezien heeft.

  5. #5
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Gildereclame / rekrutering gewoon middels het forum regelen en niet meer middels chat toestaan. Gebeurd ook op enkele andere spelwerelden. En mocht het sowieso al niet zijn toegestaan ff /report doen en modje aan het werk zetten. Daar zijn ze tenslotte ook voor !

  6. #6
    MOD_Lentox
    Zo erg is het allemaal niet.
    Als dit wel zo was geweest dan hadden wij hier wat van gezegd. Dit gebeurd niet vaak.

    Wij moeten niet vergeten dat dit een PEGI-7 spel is.
    Sommige gilde officieren en gilde leiders zijn maar 10 jaar. Die weten niet wat wel en niet kan en dan kan het wel een`s voorkomen dat zij wat meer reclame maken dan normaal.

    Omdat een moderator niet alles in het openbaar typ`t wil het dan nog niet zeggen dat wij hier niets van zeggen.

    Een openbare chat is er voor iedereen. Van jong tot oud.

    Wat ik vaak voorbij zie komen is dat er gelijk op een negatieve manier gereageerd wordt op spelers die per dag wat meer reclame plaatsen dan anderen. Waarom kan dit niet op een positieve manier?

    Bijvoorbeeld:

    [MOD] Lentox: Gilde MOD zoekt nog actieve leden voor zijn super gilde. Wij zijn super actief en heel erg behulpzaam. Mis ons niet. Join ons en maak wat mee. Beter dan ons is er niet.

    (Dit is dus te lang voor sommigen, en er volgt een reactie.)

    [BC] Skolril: Hey lentox ga ergens anders heen met je gilde reclame man.

    (Waarom moet dit zo?)

    Dit kan toch ook op een andere manier zoals:

    [BC] Skolril: Lentox ik en meerdere spelers hebben een beetje last van jou reclame. Wij begrijpen dat jij meer leden wil hebben dan anderen. Misschien ligt jou doel ergens anders dan die van ons. Kan jij voor ons dus je mede mens je reclame zin wat korter maken? Wij zouden dit zeer op prijs stellen. Bedankt.

    MOD_Lentox

  7. #7
    KingBoa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    mag ik lid worden van MOD lentox?

  8. #8
    KarelvanAnjou
    Oftewel in plaats van dat een MOD mensen aanspreekt op hun irritante gedrag met betrekking tot gilde reclame moeten andere spelers dit gaan doen? En dan moeten zij dit ook nog eens doen ongeveer op de manier zoals jij dit schetst.

    Gewoon net wat Tymy zegt verbieden dan ben je meteen van het hele gezeur af. Als mensen op zoek zijn naar een gilde vragen ze hier wel om in de hulpchat.

  9. #9
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Dit kan toch ook op een andere manier zoals:

    [BC] Skolril: Lentox ik en meerdere spelers hebben een beetje last van jou reclame. Wij begrijpen dat jij meer leden wil hebben dan anderen. Misschien ligt jou doel ergens anders dan die van ons. Kan jij voor ons dus je mede mens je reclame zin wat korter maken? Wij zouden dit zeer op prijs stellen. Bedankt.

    MOD_Lentox
    En vervolgens krijg van deze 10-jarige persoon de volgende reactie terug:

    [MOD]Lentox: Hey ouwe zeurpiet ga ff bridgen ofzo man.
    of :
    [MOD]Lentox: Rot op #@$@#$% en ga je ******* !@#!#!@#@!


    Nee Lentox, Gildereclame dient gewoon op het forum te komen en dit zorgt voor veel minder irritatie bij spelers onderling en minder geëscaleerde berichten naar MODs.

    En poets mijn bericht maar weg omdat je ws tussen de regels wel kan lezen wat ik werkelijk wilde schrijven.
    Laatst gewijzigd door Tymy; 25-05-14 om 13:28.

  10. #10
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Boeh Lentox, zo sluikreclame maken op het forum. Foei!
    Zoek je een deftig gilde en kom bij ons wahahahaha

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.