Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Landingsplaatsen generaals

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud

    Landingsplaatsen generaals

    Ik weet het , er is al zo vaak gevraagd om meer ruimte op het eiland of een eiland erbij.

    Maar toch wil ik het nog eens onder de aandacht brengen. Ik begin het toch wel heel erg hinderlijk te vinden dat ik niet eens alle generaals kwijt kan op mijn eiland. erg onhandig met opladen voor grote avonturen zelfs met mijn kwartiermeester.

    Buiten het feit dat alles is vol gebouwd en er ook geen gebouwen meer bij kunnen. Dus voor jullie weer nieuwe gebouwen bedenken , ga dan eerst eens aan extra ruimte denken.

    Ik ga er toch vanuit dat hier binnen kort eens serieus na gekeken gaat worden anders houd het spel hier op voor vele.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madorcia Bekijk Berichten
    Ik weet het , er is al zo vaak gevraagd om meer ruimte op het eiland of een eiland erbij.

    Maar toch wil ik het nog eens onder de aandacht brengen. Ik begin het toch wel heel erg hinderlijk te vinden dat ik niet eens alle generaals kwijt kan op mijn eiland. erg onhandig met opladen voor grote avonturen zelfs met mijn kwartiermeester.

    Buiten het feit dat alles is vol gebouwd en er ook geen gebouwen meer bij kunnen. Dus voor jullie weer nieuwe gebouwen bedenken , ga dan eerst eens aan extra ruimte denken.

    Ik ga er toch vanuit dat hier binnen kort eens serieus na gekeken gaat worden anders houd het spel hier op voor vele.
    er hoeft hier niet eens extra ruimte voor gemaakt te worden!
    de generaals landen nou ook al op stukjes land waar je toch niet kunt bouwen, dit zou best uitgebreid mogen worden dat een generaal gewoon ergens gaat staan waar ruimte is, dat hoeft helemaal geen bouwplek te zijn...

    maar ik ben inderdaad ook voor extra landingsplekken!!!

    als je MiV bij terugkomst van een avontuur in je stermenu belandt omdat je geen landingsplekken (en geen vrije bouwplekken meer hebt op je eiland) en je wilt hem naar een ander avontuur sturen om daar ff een aanval te doen, dan kun je heb geen leger meegeven, omdat hij daarvoor eerst op je eiland moet staan, maar dat kan dus niet, want er is geen ruimte!!! dus moet je sowieso altijd een extra generaal meesturen die wel de benodigde troepen mee kan nemen voor de MiV...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 22-05-14 om 13:31.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Of je stuurt die extra generaal voorop en de MiV op de plek waar ie stond, waarna je hem "vult"

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Of je stuurt die extra generaal voorop en de MiV op de plek waar ie stond, waarna je hem "vult"
    dat werkt niet, want die extra generaal landt op een plek wat geen bouwplek is, dus als die plek leeg is dan kun je die MiV er nog steeds niet neerzetten, omdat het geen bouwplek is

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    ah oke

    Ik heb in S1 een aantal plekken open gelaten om de gens (bijna) allemaal neer te kunnen zetten.... Het wordt anders vrij lastig met 20 generaals om de juiste gens op je eiland te krijgen

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    ah oke
    Het wordt anders vrij lastig met 20 generaals om de juiste gens op je eiland te krijgen

    precies, daarom zouden meer landingsplaatsen een uitkomst zijn! of dat je generaals ook kunt bouwen op plekken die geen bouwplekken zijn
    of eventueel dat je leger aan ze toe kunt kennen terwijl ze in je stermenu staan (en niet op je eiland)...

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog genoeg vrije ruimte bij de landingsplaats, maar toch blijven er telkens 2 a 3 in mijn stermenu hangen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.