Gesloten Onderwerp
Pagina 7 van de 15 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 144

Onderwerp: Prestaties

  1. #61
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Ik heb werkelijk geen idee wat de makers van de prestatiemissies voor ogen hebben gehad. Een ontdekkingsreiziger volledig opleiden kost maanden en gigaveel aan grondstoffen. Waarom zou je in hemelsnaam een slome o.r volledig opleiden?, en dan niet eentje, nee een stuk of 7 en waarom zou je 7 slome scouts willen hebben?
    Hetzelfde geldt voor geo's, want dat zullen ook wel slome moeten zijn.
    Zo zijn er een hele zwik missies die geen enkel zinvol doel dienen, zoals bv een groot avontuur spelen zonder xbows en kanonnen
    Je vergelijkt het prestatiesysteem met missies, maar de prestaties zijn geen missies. Het prestatiesysteem geeft sociale spelers de mogelijkheid om punten te verzamelen en deze te vergelijken met vrienden. Anders dan missies hoef je niet all prestaties te voltooien, en is het ook niet de bedoeling dat alle prestaties binnen een dag kunnen worden voltooid. Als je bij andere spellen kijkt zal je ook zien dat er vele prestaties zijn die heel lastig zijn om te behalen, sommige spelers vinden dit heel leuk en zullen hard werken om deze speciale prestaties vrij te spelen en sommige spelers zullen niets met de prestaties doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    we Proberen hier toch serieus dingen te melden ter verbetering van het spel, mag ik op z,n minst verwachten daar dan ook een antwoord op te krijgen, en niet een die toevallig net goed uitkomt.
    Zoals ik in mijn eerdere berichten al heb aangegeven heb ik de verschillende problemen al doorgegeven aan de ontwikkelaars en worden ze zo snel mogelijk opgelost.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    hoe het tegenwoordig op de testserver gaat weet ik niet, maar ik heb in het begin van de NL server daar ook gespeeld, maar om de maand was er een reset of zo en kon je weer opnieuw beginnen, 2x is niet erg, maar na de 3e reset ben ik er mee gekapt!
    werd er moe van steeds hetzelfde over en over te moeten doen...
    De testserver is ook niet bedoelt om normaal op te spelen maar om te testen, hierbij moeten we soms helaas accounts resetten om nieuwe functies en dergelijke te testen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yiena Bekijk Berichten
    Ik heb net Te Paard gedaan en alle 4 missies in 1 keer gehaald. Ik heb daarvoor ook keurig de prestatiepunten gekregen, maar geen mededeling dat ik die gehaald heb en voor zover ik kan zien ook niet de 150 graniet. Of wordt dit graniet direct opgeteld bij je voorraad in het burgemeestershuis, zonder
    Ik zal navragen bij de ontwikkelaars hoe de beloningen precies worden verstuurd. Ik hoop hier uiterst volgende week een antwoord op te hebben.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yiena Bekijk Berichten
    De granietbeloning staat onder de tweede van de vier opgaven, betekent dat dat je hem krijgt als je de bovenste twee opgaven hebt afgerond of moet je daarvoor alle 4 opgaves volbrengen? Kan het zijn dat ik geen graniet heb gekregen omdat ik alle 4 de opgaven tegelijk heb volbracht in plaats van eerst de eerste twee te doen?
    Om de beloning van een prestatie te krijgen hoef je enkel de specifieke prestatie te voltooien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnDutchable Bekijk Berichten
    Verder sluit ik me aan bij de 54/55 afzettingen... Kan het kloppen dat een ijskoude ijzermijn niet als afzetting gezien wordt?
    Deze prestatie kan je afronden door de vaardigheid "Mazzelaar" te gebruiken bij je geoloog.

  2. #62
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Wat betreft de beloning denk ik dat BB ook echt moet kijken of er iets niet klopt.
    Zelf ben ik zeker dat ik de edels niet ontvangen heb nu niet en twee weken terug niet (gezien het aantal had ik dat zeker niet gemist)

    van graniet munten en tropenhout kan ik het niet echt zeggen die zullen me mogelijk ontgaan zijn gezien ik daar wel voorraad van heb.

    Ik hoor dit op de chat veelvuldig ongeveer 1/3 van de spelers lijkt ze niet te hebben ontvangen volgens hun zeggen

  3. #63

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Ik heb werkelijk geen idee wat de makers van de prestatiemissies voor ogen hebben gehad. Een ontdekkingsreiziger volledig opleiden kost maanden en gigaveel aan grondstoffen. Waarom zou je in hemelsnaam een slome o.r volledig opleiden?, en dan niet eentje, nee een stuk of 7 en waarom zou je 7 slome scouts willen hebben?
    Hetzelfde geldt voor geo's, want dat zullen ook wel slome moeten zijn.
    Zo zijn er een hele zwik missies die geen enkel zinvol doel dienen, zoals bv een groot avontuur spelen zonder xbows en kanonnen
    het rare is voor de geologen tikt hij de missie's wel af ook al zijn het snelle geologen.

  4. #64
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb wat meer informatie voor jullie met betrekking tot de prestaties waarbij je een avontuur moet voltooien met een specifieke eenheid. Deze prestaties zullen niet worden voltooid als de generaal vijanden verslaat, wat vooral bij de nieuwe Meester in vechtsporten generaal zal voorkomen gezien deze generaal de vaardigheid "eerste aanval" bezit. Onze ontwikkelaars zijn hier van op de hoogte en we hopen zo snel mogelijk een oplossing hiervoor te hebben.

  5. #65
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    bedankt voor de spoiler Skelril...dat is even mazzel hebben

  6. #66

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rativo Bekijk Berichten
    weer een foutje? ... Ik ben vikingen gestart en wou de 4 missie's in 1x voltooien heb deze gids gebruikt en melita vervangen door elite soldaten.
    En toch tikt de 4de missie niet af, bij mij en bij de LS niet.

    De ls heeft 1ste kamp links aangevallen met mma en 1 cava, dus daar ligt het ook niet aan.




    Ik heb dus in het hele avontuur geen milita of soldaten verloren, iemand een idee waar het fout gaat?


    ja dus het gebruik van de mma kan de hele zooi danig verpesten daarom dat ik dus geen meest bij die avo's gebruik bij mij en ls heeft vikingen wel alles geteld
    wat de boeken betreft voor de or's die erudiete staat bij mij in een snelle en is bij mij wel afgevinkt alleen bij moerasheks zoals ik al eerder aangaf heeft hij de missie zonder sodaten niet afgevinkt terwijl we die niet mee hadden ...

  7. #67
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    alleen bij moerasheks zoals ik al eerder aangaf heeft hij de missie zonder sodaten niet afgevinkt terwijl we die niet mee hadden ...
    Het kan zijn dat het hier om een lokalisatiefout gaat en dat het cavalerie moet zijn in plaats van soldaten, maar ik weet het helaas niet zeker.

  8. #68

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    De testserver is ook niet bedoelt om normaal op te spelen maar om te testen, hierbij moeten we soms helaas accounts resetten om nieuwe functies en dergelijke te testen.
    Wordt er tegenwoordig al iets gedaan met wat er op de testserver gevonden wordt? Volgens mij is het nog steeds een zinloze oefening die testserver. Er wordt toch nooit geluisterd naar bug reports.

  9. #69
    Alchemyst's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Ergens in Fryslan
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Deze missie moet dus met enkel alleen C , dus geen andere troepen sturen maar alleen een lading cavalerie:



    Beschrijving klopte sowieso al niet...

  10. #70
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    http://prntscr.com/3ll9ae


    Heb nog nooit een ZR gedaan zonder K of XB en toch klaar?
    Doe niets meer voor die prestaties tot dat alle bugs eruit zijn en alle beschrijvingen kloppen.
    Zal binnen een maand of 6 eens kijken als er al iets veranderd is, misschien beter een jaar ,want zolang blijven er bugs meegaan.


    En BB_Skelril suc6 met het doorgeven van al die bugs en foute beschrijvingen aan de rest van je team ,wil momenteel je job niet hebben .
    Laatst gewijzigd door WarboBram; 22-05-14 om 19:49.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.