Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 15 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 14 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 144

Onderwerp: Prestaties

  1. #31

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rativo Bekijk Berichten
    Klopt die mijnen / afzettingen bugg heb ik ook er zijn totaal maar 54 afzettingen.
    S1 4x steen - 1x marmer , S2 3x gouderts - 3x kopererts, S3 3x ijzererts-2 x marmer, S4 3x kopererts - 2x ijzererts, S5 3x steen-2x marmer- 2x ijzererts,S6 3x kolen - 4x ijzererts, S7 3x kolen , S8 5x marmer en 5x ijzererts, s9 5x gouderts = totaal 54

    Maar zijn wel erg veel foutjes zo bij elkaar
    jij kunt tellen, dan wist je al dat je hier op had kunnen rekenen :P

  2. #32

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn nog 3 ( 2 marmer en 1 ijzer) afzettingen te vinden met de "mazzelaar" geoloog.

    Andere optie is dat ze vergeten zijn te tellen dat van de 2 marmerafzettingsplekken in s1 en de 4 steenafzettingsplekken in s5 er maar 1 resp 3 gevonden kunnen worden.
    (Op de plattegrond van het eiland zijn dus 56+3 afzettingen ingetekend, alleen zijn er maar 54+3 tegelijk te vinden.)

    Overigens weet ik niet wanneer behaald (ben nog aan het zoeken momenteel dus niet nu) maar ik heb er blijkbaar 55 tegelijk gevonden sinds de invoering. (net het prestatieboekje toch maar eens doorgebladerd)
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 21-05-14 om 02:48.

  3. #33

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    het domste vind ik dan nog de tekst fouten die er in staan,

    roetverslaving
    De geologen hebben 100 kolenafzettingen gevonden

    Wauw! Het glimt
    De geologen hebben 50 kolenafzettingen gevonden

    lijkt me dat het goud afzetting moet zijn, als het plaatje ervoor ook laat zien mijn ziens glimt kool niet echt

    zo zal er ook wel wat mis zijn met de teksten op avontuur speel moerrasheks zonder soldaten te gebruiken
    geen soldaat bij me maar niet groen, beetje lastig uitvogelen wat er bedoelt wordt


    Ze hebben onze paarden gegapt
    voltooi "Verraders" zonder cavalerie te gebruiken

    0 cav, mee genomen, een zee van tijd kwijt inclusief troepen maar niet groen,
    ben er gelijk klaar mee met die prestatie crap, zachies aan het idee hier dat .nl fungeert als testserver
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 21-05-14 om 07:22.

  4. #34

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Kan er aub 1 topic komen waar alles in staat (alle bugs)?
    Nu staat er al op verschillende plekken een aantal keren dezelfde bugs.

    Job for BB_Skelrill (of een andere BB)

  5. #35

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    De Veluwe
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hetzelfde probleem met 'oude vrienden',
    Alleen R, M, S en E meegenomen maar de 2 prestaties blijven open staan.

  6. #36

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Korsakova Bekijk Berichten
    Ik heb hetzelfde probleem met 'oude vrienden',
    Alleen R, M, S en E meegenomen maar de 2 prestaties blijven open staan.


    let op als je geen cav's mag gebruiken of alleen maar een r's gebruiken mag, dan de meester gen niet meenemen, anders telt hij hem ook niet, was het geval bij pirateneiland n.l. had alleen r meegenomen maar wel de meester gebruikt, daarna nog een keer met majoor en vet gedaan en heb die gehaald.

    bij moerasheks accepteerde hij inderdaad niet en had geen eens s meegenomen.

  7. #37

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    het verbeterde proviandhuis was een heuse investering, maar het visvoer en vleesaanvulling worden niet geteld bij missies, prestatiesysteem en gildemissies ....!?

    dat is natuurlijk buitengewoon jammer ((((((((((((((((((((((((((((((((((((

  8. #38

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Op mn Settlerseiland natuurlijk, in het burgemeestershuis ;-)
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Ja kom er ook net achter, weer ouderwets aan t maken met gewone prov.huis, krijg er een muisarm van :-(

  9. #39

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Het zeer nabije Oosten
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    De opdracht om Verassingsaanval te voltooien zonder Militie blijkt ook niet voltooid te worden. Er zitten wel heel erg veel fouten in deze update. En reacties van BB blijven uit. Misschien zitten ze zich in een hoekje te schamen...............? Ik vraag mij ook af hoe de uitbetaling gaat: als je een beloning krijgt, waar komt die dan terecht? In je post, in je stermenu of gelijk in je burgemeestershuis? Ik heb tot nu toe geen beloning gezien en had er toch minstens 1 moeten hebben.

  10. #40
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Korsakova Bekijk Berichten
    Als ik een prestatie haal unlockt hij niet:

    Deze en nog een aantal andere prestaties zijn momenteel gebugged waardoor ze niet kunnen worden voltooid. Onze ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte en we hopen zo snel mogelijk een oplossing hiervoor te hebben. Het ondersteuningsteam kan niet helpen bij het voltooien van prestaties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Nog een foutje.
    Deze lokalisatiefout is doorgegeven en zal zo snel mogelijk worden aangepast.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Korsakova Bekijk Berichten
    Bij de missie 'Inzicht' moet je alle afzettingen tegelijk gevonden hebben, nu tel ik er totaal 54, maar moet er 55 hebben?

    Deze prestatie kan je afronden door de vaardigheid "Mazzelaar" te gebruiken bij je geoloog.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Visvoer en muskus bijvullen werkt helemaal niet, tenminste niet met vis en muskus dat je vindt in avonturen en ook niet datgene je maakt in prov. huis 2.
    Je moet hiervoor het normale proviandhuis gebruiken aangezien het om specifieke grondstoffen gaat.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.