Gesloten Onderwerp
Pagina 10 van de 15 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 144

Onderwerp: Prestaties

  1. #91
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Weer iets leuks:-(... Verloren schedel met minder dan 100 recruten en zonder cavalerie..... omdat mma volgens BB voor cavalerie telt, heb ik expres de meester thuisgelaten en de majoor meegenomen. Totaal geen cavalerie op het avonturen eiland geweest. Toch wordt de missie Schedel voltooien zonder cav niet groen....
    De 270 generaal rijdt zeker op een paard dat voor cavalerie telt.... zo moet je al die niet bijster interessante missies steeds nog een keer doen om ze te voltooien en alle generaals (net zoals de geologen enz) die je mag gebruiken moeten waarschijnlijk in de herberg gekocht zijn:-((

  2. #92

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    ik wacht wel met dure avonturen spelen tot na het volgende onderhoud

  3. #93
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    nou daar ben ik weer en niet blij.

    heb prestatie missie voor DB gedaan helaas net buiten de 5 uur maar dat kan gebeuren . Maar ik heb precies 303 rekruten verspeelt ,geen Master gebruikt aangezien die standaard problemen oplevert maar missie verlies minder dan 600 rekruut word niet gereed gemeld .
    dit was een hele dure grap met de militie en soldaat verliezen waar je niet onderuitkomt.

    dus ik zou het fijn vinden als hier eerst eens goed naar gekeken kan worden . Ik vond het al storend als je eerst de gemeenschap verwent met een nieuwe generaal dat die niet geimpleteerd werd in het prestatie systeem maar begint zo wel heel vervelend te worden

  4. #94

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas 4e afzettingen boven de 800 maar geen prijs!

  5. #95
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RR1313 Bekijk Berichten
    Helaas 4e afzettingen boven de 800 maar geen prijs!
    Zoals reeds gezegd, mijnen laten leeg lopen, nieuwe afzettign zoeken, dan eventueel kopervuller erbij als je geoloog nog geen afzettingen kan vinden boven de 800.

  6. #96

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    de 4e prestatie in schedel is naar alle waarschijnlijkheid "geen soldaten inzetten".
    Net de schedel met alleen S gedaan (in een majoor en Vet) en niet gehaald

  7. #97
    Alchemyst's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Ergens in Fryslan
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Die had ik al eerder gepost, die 4e doe je door alleen met cavalerie alles weg te werken


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alchemyst Bekijk Berichten
    Deze missie moet dus met enkel alleen C , dus geen andere troepen sturen maar alleen een lading cavalerie:



    Beschrijving klopte sowieso al niet...

  8. #98

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    oke, ook eens over iets heengelezen

    Ik ga het proberen.

  9. #99

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Reactie op Hagar: Blijkbaar werkt dit ook niet altijd. Ik heb dit geprobeerd: 2 mijnen boven 800 gevonden en 1 met kopervulling boven 800 gebracht andere drie niets mee gedaan. Drie mijnen boven 800 werden netjes herkend, maar toch niet afgerond. Wacht wel op de bug fix

  10. #100
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rativo Bekijk Berichten
    Ik zou graag van andere spelers willen weten die deze missie Erudiet en Verfrissing voltooid hebben , met welke ontdekker de missie is gehaald.
    Volgens het antwoord op de ticket die ik gestuurd heb zou de missie alleen voltooid kunnen worden met een herberg gekochte ontdekker.
    Heb vandaag Verfrissing gehaald door een codex op een snelle ontdekker uit het paasevent te gooien. Dus werkt niet alleen met gewone herberg OR.

    Helaas gaat de teller voor deze prestaties pas lopen sinds 2 weken terug waardoor alle reeds max gevulde verkenners niet meetellen. En om nu de helft van de boeken weg te gooien om ze opnieuw toe te kunnen wijzen gaat me wat ver. Gelukkig weer 2 nieuwe verkenners te behalen tijdens WK event, dan heb ik er weer om te upgraden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.