Gesloten Onderwerp
Pagina 9 van de 15 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 144

Onderwerp: Prestaties

  1. #81

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    nope. werkt ook al niet


    Edit: te vroeg gesproken, hij stond al afgevinkt...
    Laatst gewijzigd door copycat; 23-05-14 om 07:51.

  2. #82

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    wat de boeken betreft voor de or's die erudiete staat bij mij in een snelle en is bij mij wel afgevinkt alleen bij moerasheks zoals ik al eerder aangaf heeft hij de missie zonder sodaten niet afgevinkt terwijl we die niet mee hadden ...
    Ik zou graag van andere spelers willen weten die deze missie Erudiet en Verfrissing voltooid hebben , met welke ontdekker de missie is gehaald.
    Volgens het antwoord op de ticket die ik gestuurd heb zou de missie alleen voltooid kunnen worden met een herberg gekochte ontdekker.

  3. #83

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Tnx! En dar gingen 35 edels

  4. #84

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    daar kun je hier weer meer info over vinden: 35 edelstenen weg

  5. #85
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rativo Bekijk Berichten
    Ik zou graag van andere spelers willen weten die deze missie Erudiet en Verfrissing voltooid hebben , met welke ontdekker de missie is gehaald.
    Volgens het antwoord op de ticket die ik gestuurd heb zou de missie alleen voltooid kunnen worden met een herberg gekochte ontdekker.
    Volgens mij heb ik dit woensdag al aan je laten zien door op mijn BB account het uit te proberen en je daarna een screenshot te laten zien ;-)

    BB_Skelril

  6. #86
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    missie voldaan :-)

  7. #87
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Het kan zijn dat het hier om een lokalisatiefout gaat en dat het cavalerie moet zijn in plaats van soldaten, maar ik weet het helaas niet zeker.
    wacht de volgende update eerst af te veel kleine maar desalniettemin irritante foutjes

  8. #88

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Het is me nog steeds niet duidelijk hoe beloningen (graniet, tropenhout) worden uitbetaald als je een prestatie gehaald hebt. Ik krijg geen schermmededeling en geen bericht hierover. De punten worden wel toegevoegd maar volgens mij de beloning niet. Ik heb wel een tijd geleden een hoop edelstenen gekregen en mogelijk ook graniet en tropen, maar deze week niets.

  9. #89

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Oldenzaal, Overijssel, Nederland
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Jep, ik heb het zelfde probleem

    Heb nu meerdere keren alles afgezocht (verbruikers staan allemaal uit) maar ik mis er ook een.

    Hij geeft aan alle goud mijnen te hebben (9) maar moeten dit er geen 10 zijn.??

    Kan het dan niet zo zijn dat er een mijn niet te vinden is omdat er teveel gebouwen in die buurt staan ??

    Help, het zijn toch weer een aantal punten.

    Ik heb ook hetzelfde met het omheind plantenbed, ik heb er twee staan, maar hij vinkt hem niet af, iemand hier ook problemen mee ??

  10. #90
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leugmacher Bekijk Berichten
    Jep, ik heb het zelfde probleem

    Heb nu meerdere keren alles afgezocht (verbruikers staan allemaal uit) maar ik mis er ook een.

    Hij geeft aan alle goud mijnen te hebben (9) maar moeten dit er geen 10 zijn.??

    Kan het dan niet zo zijn dat er een mijn niet te vinden is omdat er teveel gebouwen in die buurt staan ??

    Help, het zijn toch weer een aantal punten.

    Ik heb ook hetzelfde met het omheind plantenbed, ik heb er twee staan, maar hij vinkt hem niet af, iemand hier ook problemen mee ??
    Volgens mij zijn deze vragen al meerdere keren beantwoord eerder in dit topic

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.