Gesloten Onderwerp
Pagina 8 van de 15 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 144

Onderwerp: Prestaties

  1. #71
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    lootspot telt ook voor de prestaties blijkbaar.
    Dus als je eender welke generaal (maar GEEN MiV- wegens 1e aanval) stuurt met 1R en je doet kill heb je die ervaring al rond.
    Dus je zal een LS gedaan hebben op ZR niet?

  2. #72
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    ja , doe idd wel spotjes ZR met 1R, als je ze zo kan voltooien is het nog iets maar denk niet dat dit de bedoeling is

  3. #73

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    Omheind plantenbed wordt niet geaaccepteerd

    Ik heb een omheind plantenbed neergezet, maar deze wordt niet geaccepteerd in mijn prestatielijst. Ook niet na refresh, afbreken en weer opbouwen en refresh etc. Hier even een plaatje met het bewijs


  4. #74

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan hem niet zo mooi omcirkelen, maar hier vindt je meer info: omheind plantenbed

  5. #75
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WarboBram Bekijk Berichten
    http://prntscr.com/3ll9ae


    Heb nog nooit een ZR gedaan zonder K of XB en toch klaar?
    Doe niets meer voor die prestaties tot dat alle bugs eruit zijn en alle beschrijvingen kloppen.
    Zal binnen een maand of 6 eens kijken als er al iets veranderd is, misschien beter een jaar ,want zolang blijven er bugs meegaan.


    En BB_Skelril suc6 met het doorgeven van al die bugs en foute beschrijvingen aan de rest van je team ,wil momenteel je job niet hebben .
    In tegenstelling tot gewone missie lijken de legers van de andere speler niet mee te tellen hier in.
    Ik vermoed dat je een keer een lootspot hebt gehad in zwarte ridders de afgelopen 2 weken en daarmee de prestatie voltooid hebt.

    Aldus mijn ervaring ook met andere prestaties vzn avonturen al behaald op deze manier

  6. #76
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WarboBram Bekijk Berichten
    ja , doe idd wel spotjes ZR met 1R, als je ze zo kan voltooien is het nog iets maar denk niet dat dit de bedoeling is
    Toch wel, dit ervaringssysteem is je eigen beoordeling, staat los van de missies. Althans, das de uitleg van BB_Skelrill elders op dit forum.
    Dus toch de bedoeling.

  7. #77

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb ook al eerder missies gehad waar je bijvoorbeeld geen 200 rekruten mocht verliezen, mijn medespeler deed dat wel en ik niet en zo heb ik toen toch destijds de missies af gekregen (kan zijn dat het destijds een bug was), maar de laatste tijd hoorde ik verhalen dat zoiets niet meer lukt.... ik let er eerlijk gezegt niet meer op, ik verwijder de helft van mijn dagelijkse missies (heb premium) en geef nix om missies of prestaties (ik wil geen bouwstrategie opgedrongen krijgen!!!)...
    missies prima, maar strategische beslissingen neem ik zelf wel (VOORAL IN EEN STRATEGIE SPEL, BB!!!)...

  8. #78
    MOD_Lentox
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruderion Bekijk Berichten
    Wordt er tegenwoordig al iets gedaan met wat er op de testserver gevonden wordt? Volgens mij is het nog steeds een zinloze oefening die testserver. Er wordt toch nooit geluisterd naar bug reports.
    Ruderion je krijgt bij een bug report 99% van de gevallen antwoord van een BB_

  9. #79

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud

    Met z'n Duizenden (Pirateneiland)

    Voltooi pirateneiland door alleen rekruten te gebruiken.

    Heb net pirateneiland gespeeld met MIV en alleen rekruten maar prestatie wordt niet afgevinkt.

    Groet Avatar77

  10. #80

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    schijnt zonder MMA te moeten, maar dan laat maar.
    onzin natuurlijk....

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.