Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 15 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 144

Onderwerp: Prestaties

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud

Hoe zit het met deze missie van prestaties ?

deze wordt ook niet af gevinkt
    OOk al heb ik geen longbows (ook zonder MA geprobeerd)

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    weer een foutje? ... Ik ben vikingen gestart en wou de 4 missie's in 1x voltooien heb deze gids gebruikt en melita vervangen door elite soldaten.
    En toch tikt de 4de missie niet af, bij mij en bij de LS niet.

De ls heeft 1ste kamp links aangevallen met mma en 1 cava, dus daar ligt het ook niet aan.

Ik heb dus in het hele avontuur geen milita of soldaten verloren, iemand een idee waar het fout gaat?
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      12.jpg
Bekeken:   740
Grootte:   19,1 KB
ID:        425  

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb zelf gemerkt dat gebruik van MMA veel al een missie verpest.
    Vermoed dat dit hier ook het geval is maar houdt me even ten goede daar in.

Het staat er immers niet bij vermeld in de missie :P

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij telt de missie "Luchtje" niet, muskus komt uit het gewone proviandhuis. De missie "Zee van brood" is wel afgevinkt, hoewel ik bij lange na geen 100k visvoer in m'n enige visplek heb, en ook niet gedropt heb sinds 7 mei.
    Ik heb de volgende verzoeken/vragen:
    Welke missies ( of type missies) zijn op 7 mei afgevinkt en waarom die wel en anderen die op dat moment ook voltooid waren ( bv speel zoveel avonturen, vind zoveel gouden munten met zoektocht etc) niet
    Kan er een lijst komen met bekende bugs. Ik voel er weinig voor om een zooi m te verspelen in een avontuur omdat er geen r mogen sneuvelen, terwijl de missie niet eens gaat voltooien.

En een algemene opmerking: kan er nou nooit eens iets nieuws geimplementeerd worden zonder dat het vergeven is van de bugs. Jullie hebben toch niet voor niets een testserver????, leer dan ook van wat daar gebeurt en doe er wat mee!!
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Qwerty,

We hebben inderdaad een testserver maar deze wordt niet zo druk bezocht als de reguliere spelwerelden, het kan dus voorkomen dat een functie normaal werkt op de testserver maar vervolgens niet juist werkt op de live-servers. Dit kan aan verschillende dingen liggen, zoals het feit dat de database van een reguliere spelwereld vol zit maar die van de testserver niet.

De meeste problemen zijn inmiddels doorgegeven en worden zo snel mogelijk opgelost. Verder hoop ik morgen meer antwoorden voor jullie te hebben met betrekking tot individuele prestaties die niet kunnen worden voltooid (zoals prestaties waarbij je bepaalde legers niet mag gebruiken).

BB_Skelril

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    ErwinR55,

De prestatie geeft duidelijk aan dat de boeken in een ontdekkingsreiziger moeten worden geïnvesteerd. Een snelle ontdekkingsreiziger mag dan wel een ontdekkingsreiziger zijn maar het heet nog steeds snelle ontdekkingsreiziger.

BB_Skelril
    Ik heb werkelijk geen idee wat de makers van de prestatiemissies voor ogen hebben gehad. Een ontdekkingsreiziger volledig opleiden kost maanden en gigaveel aan grondstoffen. Waarom zou je in hemelsnaam een slome o.r volledig opleiden?, en dan niet eentje, nee een stuk of 7 en waarom zou je 7 slome scouts willen hebben?
    Hetzelfde geldt voor geo's, want dat zullen ook wel slome moeten zijn.
    Zo zijn er een hele zwik missies die geen enkel zinvol doel dienen, zoals bv een groot avontuur spelen zonder xbows en kanonnen
    If you can't be with the one you love love the one you're with

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    ErwinR55,

De prestatie geeft duidelijk aan dat de boeken in een ontdekkingsreiziger moeten worden geïnvesteerd. Een snelle ontdekkingsreiziger mag dan wel een ontdekkingsreiziger zijn maar het heet nog steeds snelle ontdekkingsreiziger.

BB_Skelril
    Er zijn ook missie waar heel duidelijk dingen in vermeld staan die niet werken of niet vermeld staan of anders vermeld zijn.
    Bijvoorbeeld plaatsen omheindplanten bed (wat moet zijn saladebed)
    Of het niet gebruiken van MMA.
    Wat geld voor die missie dan ?

we Proberen hier toch serieus dingen te melden ter verbetering van het spel, mag ik op z,n minst verwachten daar dan ook een antwoord op te krijgen, en niet een die toevallig net goed uitkomt.

Laat ik het voorzichtig zeggen maar het komt heel erg ongeintreseerd of slordig over.
    Laatst gewijzigd door s-andman; 21-05-14 om 21:33.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Qwerty,

We hebben inderdaad een testserver maar deze wordt niet zo druk bezocht als de reguliere spelwerelden, het kan dus voorkomen dat een functie normaal werkt op de testserver maar vervolgens niet juist werkt op de live-servers. Dit kan aan verschillende dingen liggen, zoals het feit dat de database van een reguliere spelwereld vol zit maar die van de testserver niet.

De meeste problemen zijn inmiddels doorgegeven en worden zo snel mogelijk opgelost. Verder hoop ik morgen meer antwoorden voor jullie te hebben met betrekking tot individuele prestaties die niet kunnen worden voltooid (zoals prestaties waarbij je bepaalde legers niet mag gebruiken).

BB_Skelril
    hoe het tegenwoordig op de testserver gaat weet ik niet, maar ik heb in het begin van de NL server daar ook gespeeld, maar om de maand was er een reset of zo en kon je weer opnieuw beginnen, 2x is niet erg, maar na de 3e reset ben ik er mee gekapt!
    werd er moe van steeds hetzelfde over en over te moeten doen...

Ingeschreven
    Apr 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb net Te Paard gedaan en alle 4 missies in 1 keer gehaald. Ik heb daarvoor ook keurig de prestatiepunten gekregen, maar geen mededeling dat ik die gehaald heb en voor zover ik kan zien ook niet de 150 graniet. Of wordt dit graniet direct opgeteld bij je voorraad in het burgemeestershuis, zonder mededeling?
    Ik heb nog een vraag voor BB. De granietbeloning staat onder de tweede van de vier opgaven, betekent dat dat je hem krijgt als je de bovenste twee opgaven hebt afgerond of moet je daarvoor alle 4 opgaves volbrengen? Kan het zijn dat ik geen graniet heb gekregen omdat ik alle 4 de opgaven tegelijk heb volbracht in plaats van eerst de eerste twee te doen?
    De informatie over de prestatiebeloning zou toegevoegd moeten worden aan het archief lijkt me.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Vanavond heb ik zowel de Moerasheks als Oude vrienden gespeeld, in beide gevallen 0 soldaten meegenomen (wel E, maar dat mag volgens de opdracht)... toch krijg ik in beide gevallen de prestatiepunten niet.
    Bij oude vrienden nam ik ook geen C mee (wel een MMA) en heb ook de C submissie niet voltooid...

Verder sluit ik me aan bij de 54/55 afzettingen... Kan het kloppen dat een ijskoude ijzermijn niet als afzetting gezien wordt?

Daarbij een suggestie; wellicht is het voor het overzicht makkelijk compleet afgeronde prestatiemissies ook groen te maken, net als gedaan wordt in de submissie :-)

Cheers,
    Laatst gewijzigd door UnDutchable; 21-05-14 om 21:53.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten