Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: beginnerspakket

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud

beginnerspakket

Schandalig gewoon die beginnerspakketten.

Zijn toch altijd mensen die niet meteen in een gilde zitten en dan van die pakketten waar je bijna niets mee kan voor zoveeeel edelstenen
    Ze worden nog niet geholpen door een gilde en hebben nog geen benul van wat je met iets kunt doen !

Dit riekt naar geldklopperij

Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Hetzelfde geldt voor het prestatie systeem. Ook alleen maar om de omzet te verhogen. Ik begrijp dat BB geld wil/moet verdienen, maar dit is wel een hele vreemde manier om dat te proberen. Het voegt allemaal weinig toe aan het spel plezier en wie gaat er nou zitten vergelijken of andere spelers betere prestatie's hebben?
    Typisch iets waar jonge beginnende spelers intrappen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Voor mensen die van plan zijn het beginnerspakket te kopen...
    in plaats daarvan zou ik even op handel vragen, dan krijg je diezelfde gs vast wel gratis van een ervaren speler
    Ik kan iig wel 250 godendrank en 250 brood missen :P

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Hetzelfde geldt voor het prestatie systeem. Ook alleen maar om de omzet te verhogen. Ik begrijp dat BB geld wil/moet verdienen, maar dit is wel een hele vreemde manier om dat te proberen. Het voegt allemaal weinig toe aan het spel plezier en wie gaat er nou zitten vergelijken of andere spelers betere prestatie's hebben?
    Typisch iets waar jonge beginnende spelers intrappen.

waarom, je kan toch edelstenen verdienen ivp uitgeven?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten