Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Nieuwe Gildemarkt Update: Juni 2014:

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud

    Nieuwe Gildemarkt Update: Juni 2014:

    Hey mensen, wou even mijn mening delen over de gildemarkt.
    Deze keer is het mooier dan ooit met veel betere items en meer keuze enz!

    Er zijn 2 categorieen waaruit je kan kiezen, de eerste is:

    > Verbeterd Pakhuis
    > Geharde Generaal
    > Dorpsschool

    Uit deze items kun je 1tje kiezen.
    Maar naar mijn schatting gaat de dorpsschool of geharde generaal het winnen en het pakhuis is toch een buitenbeentje, als je wilt kun je ze toch al vd handel kopen en desnoods krijgen we er allemaal toch 1 op het einde van de WK event kalender.

    Waarom ik toch denk dat de dorpsschool zou winnen is omdat onlangs de meeste spelers toch een veteraan en/of meester der vechtsporten generaal tijdens het paasevent hebben kunnen krijgen welke automatisch veel beter is dan de normale snelle generaal met 200 troepen, maar de spelers die hun niet konden krijgen zullen deze waarschijnlijk als hun troostprijs kiezen.
    Daarnaast is er ook een citroenthee verbetering the selecteren in de 2e categorie en daarnaast zijn sinds een niet al te lange tijd de dorpscholen ook naar level 5 verbeterbaar welke het dus erg interessant maakt om nog meer settlers per dag dan het maximum te kunnen maken
    En samen met alle andere dorpsscholen wordt het toch een mooi aantal en zal je degelijk brood per dag schelen, dus we zullen zien...

    Dit zal een soort test worden: dorpschool vs generaal liggend aan hoeveel spelers hoog level in het spel zijn zal het item winnen, dus de uitslag zal niet alleen de gildemarkt beinvloeden maar ook bewijs zijn dat het gemiddelde level vd spelers van alle servers bijelkaar gerekend 40+ xal zijn, dus ben benieuwd.


    De 2e categorie is eigenlijk al beslist, je zou 8 van de volgende 12 items moeten kiezen:
    Naam: Elfenvuur (ongelimiteerd)
    Type: Verbetering
    Beschrijving: Markeert alle overgebleven verzamelvoorwerpen op je eiland.
    Kost: 35 gildemunten

    Naam: Elfenlicht (ongelimiteerd)
    Type: Verbetering
    Beschrijving: Markeert alle overgebleven verzamelvoorwerpen op een avontuureiland.
    Kost: 75 gildemunten

    Naam: Inspirerende toespraak (ongelimiteerd)
    Type: Verbetering
    Beschrijving: Verhoogt de productiviteit van nabijgelegen werkplaatsen in een straal van 3 vakjes tot 300% gedurende 12 uur.
    Kost: 2750 Gildemunten

    Naam: Hete citroenthee (ongelimiteerd)
    Type: Verbetering
    Beschrijving: Versnelt de productie van een dorpsschool tot 300% gedurende 24 uur.
    Kost: 745 gildemunten

    Naam: Concentratiespreuk (ongelimiteerd)
    Type: Verbetering
    Beschrijving:Versnelt de productie van een epische werkplaats tot 300% gedurende 24 uur.
    Kost: 380 gildemunten

    Naam: Konijnenvoer (ongelimiteerd)
    Type: Aanvul-verbetering
    Beschrijving: Vult een vleesafzetting aan met 1000 vlees.
    Kost: 170 gildemunten


    Naam: Verborgen marmer (ongelimiteerd)
    Type: Aanvul-verbetering
    Beschrijving: Vult een marmerafzetting aan met 500 marmer.
    Kost: 170 gildemunten


    Naam: De belegering (ongelimiteerd)
    Type: Avontuur
    Beschrijving: Coöperatief avontuur voor 2 spelers.
    Kost: 170 gildemunten

    Naam: Het bijeendrijven van piraten (ongelimiteerd)
    Type: Avontuur
    Beschrijving: Coöperatief avontuur voor 3 spelers.
    Kost: 110 gildemunten

    Naam: Mysterieuze kist (ongelimiteerd)
    Type: Kist
    Beschrijving: Een mysterieuze kist die verschillende verbeteringen bevat.
    Kost: 675 gildemunten

    Naam: Boekafwerking (ongelimiteerd)
    Type: Grondstof
    Beschrijving: Geeft 100 boek fitting.
    Kost: 3350 gildemunten

    Naam: Keurige stapels (ongelimiteerd)
    Type: Grondstof
    Beschrijving: Geeft 100 geavanceerd papier.
    Kost: 2625 gildemunten



    De grijze items vallen praktisch af en boekafwerking en keurige stapels helemaal..
    Wie betaald er nou 2500 aan munten waarde ongeveer aan 100 geavanceerd papier of 100 boekfittingen?.. Zie markt voor betere aanbiedingen :P
    Tja, en waarom zoveel voor een vleesafzetting betalen als je die in je provianthuis voor bijna nop kan maken.
    En heel heel mischien zal de marmer vulling op nieuwere servers wel winnen lol

  2. #2
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    tja van de eerste keuze koos ik voor voor het verbetert pakhuis, heb al 6 scholen op lvl 5 staan. vind het wel zat :P
    al me brood gaat al in de verkoop.
    en heb al 5 snelle gens. ik hoef niet nog perse een geharde erbij.

    maar daarbij mij maakt het niet zoveel wat er komt, ik haal het toch wel^^

    en het 2de deel. tja na 3 keuze's was ik al klaar eigenlijk. maar moest er 8.
    toen was het iene miene mutte tien pond grutte. ach die maar.

    zolang die elven vuur maar tussen zit om je zoekers op te lichten op je eigen eiland.
    daar ga ik een HELEBOEL van halen.
    voor het voetbal event

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    @zvicinou: ik wil je droom niet verpesten, maar de uitslag van de gildemarkt enquête wordt bekend gemaakt tussen 2 en 8 juni, waarschijnlijk zitten er nog enkele weken tussen de daadwerkelijke implementatie en de uitslag van de enquête, dus hoogst waarschijnlijk heb je nix aan dat elfen spul tijdens het voetbal event, want de kans is groot dat het event dan al is afgelopen als de nieuwe gildemarkt spulletjes er zijn!


    verder heb ik ook de school gekozen en die mysterieuze doos, de rest boeit me helemaal nix en heb ik maar gewoon wat geklikt...
    misschien dat het verstandig is om bij volgende enquêtes mensen te laten stemmen op MAXIMAAL 8 items, maar dat minder ook mag... dit omdat mensen als ik nu zomaar iets aanklikken terwijl andere spelers (zoals zvicinou met zijn elfen spul) wel graag bepaalde andere items in de shop zien, maar door dat ik zomaar iets aan heb geklikt beïnvloed ik zo wel de uitkomst waar andere spelers eventueel de dupe van kunnen worden en alleen maar omdat ik verplicht ben 8 dingen te kiezen, terwijl 1 voor mij al voldoende was geweest...

    verder ben ik het met jemma95 eens als ik het zo lees en valt er inderdaad heel weinig te kiezen en is de uitkomst inderdaad vrij logisch...
    persoonlijk zou ik ook graag (veel) meer items zien om uit te kiezen (in beide categorieën) zodat je ook echt iets te kiezen hebt... zet 10 dingen in de 1e categorie waarvan alleen die met de meeste stemmen ook daadwerkelijk in de shop komt, op de huidige manier valt er op zich vrij weinig te kiezen zoals jemma95 al aangaf en is het pure tijdsverspilling... dan kunnen we net zo goed niet stemmen en dat BB zelf ff logisch nadenkt en de keuze voor ons maakt, want de uitkomst staat al grotendeels vast als je het goed bekijkt!

  4. #4
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    bah dat is ******** met peren dan.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    bah dat is ******** met peren dan.
    ik heb het geprobeerd te ontrafelen, maar volgens mij zijn het te veel sterretjes
    kun jij je rebus nog een keer checken??? :P


    ik kan me overigens vergissen en wil bij deze ook ff duidelijk maken dat ik mijn hand zeker niet in het vuur steek voor deze info
    het enigste waar je van op aan kunt is dat je nergens van op aan kunt!!!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 19-05-14 om 04:33.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.