Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: generaal kampementen

  1. #1
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud

    generaal kampementen

    nu we meer en meer verschillende soorten generaals hebben zou het misschien mogelijk zijn deze afzonderlijk te kleuren bv?

    zodat je veteraan,majoor ,master ,bhg, magere hein en gew generaal ook aan hun tent kan herkennen?

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Mee eens! Zou ook leuk zijn als de gen er visueel anders uitziet tijdens het lopen/aanvallen. Andere ezel/uiterlijk.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    en extra landings plekken er bij!

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    top idee . en idd extra landing plekken zou wel helpen bij spel plezier

  5. #5
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    geef elke g zijn eigen vlag...dan kunnen we hem ook vinden tussen de bomen

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    of gewoon de generaal in je stermenu selecteren..

  7. #7
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jemma95 Bekijk Berichten
    of gewoon de generaal in je stermenu selecteren..
    Waarbij het makkelijk zou zijn als je kon zien welke generaal in je stermenu zit (niet geplaatst op je eiland)

    het idee van kleurtjes is maar ten dele functioneel (grote blocks) maar voornamelijk gewoon leuk

  8. #8
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Volledig akkoord met die kleurententjes en herkenningsteken als ze lopen. bvb kleurcode op helm of zo? Zou leuk zijn!

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosttown6 Bekijk Berichten
    Waarbij het makkelijk zou zijn als je kon zien welke generaal in je stermenu zit (niet geplaatst op je eiland)

    het idee van kleurtjes is maar ten dele functioneel (grote blocks) maar voornamelijk gewoon leuk
    Je kan je generaals makkelijk herkennen aan de naam van die gen. Ik heb mijn gens allemaal hernoemd.... elke vet, normale en BHG heeft een andere naam.
    Makkelijk te herkennen.

    En liever niet met kleurtjes ed gaan werken, dat gaf al problemen bij de chat.
    Ik zou niet graag zien dat onze geliefde gennetjes plots dikke bugs bevatten

  10. #10
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Je kan je generaals makkelijk herkennen aan de naam van die gen. Ik heb mijn gens allemaal hernoemd.... elke vet, normale en BHG heeft een andere naam.
    Makkelijk te herkennen.

    En liever niet met kleurtjes ed gaan werken, dat gaf al problemen bij de chat.
    Ik zou niet graag zien dat onze geliefde gennetjes plots dikke bugs bevatten
    het is niet de bedoeling dat we zelf kleurtjes gaan kiezen , gewoon ieder soort generaal zn eigen tent of vlag op tent , bv rood voor majoor ,blauw BHG,groen veteraan ,geel norm,oranje voor hein en zwart voor master

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.