Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: generaal kampementen

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou al blij zijn als in plaats van `garnizoen` de naam tevoorschijn zou komen die ik aan die generaal gegeven heb, zodat je ze ook echt herkennen kunt tijdens het eroverheen muizen.
    Om nu die namen te vinden moet je toch eerst weer eropklikken.

Kleurtjes per generaalsoort is misschien niet zon idee voor de kleurenblinden onder ons (niet ik) en daarnaast weet je dan nog niet in één oogopslag welk generaal het precies is van (bv de 5gewone generaals die je al kan hebben )
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 29-05-14 om 15:53.

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind de afzonderlijke gen's een kleur geven een erg goed idee en ook meer ruimte om ze kwijt te kunnen op je eiland.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jengokhan Bekijk Berichten
    ik vind de afzonderlijke gen's een kleur geven een erg goed idee en ook meer ruimte om ze kwijt te kunnen op je eiland.
    maak generaals hetzelfde als decos, zodat ze op veel meer plekken op je eiland geplaatst kunnen worden!
    kleine weiziging, alleen de verwijzing voor bouwplekken wijzigen naar dezelfde als waar decos naar verwijzen en klaar!

maar zal technisch wel weer onmogelijk zijn, LOL!

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    laat het eens zoals het gegeven wordt, resultaat meer spelplezier MINDER BUGS

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten