Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Onderwerp: raak niet op settlers

Marjoflori's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ja hoor, en een antwoord dat zo algemeen is.....blablabla cache legen, blablabla andere browser gebruiker....
    Alles al gedaan.....zelfs een herstelpunt teruggezet van vóór een java update, vóór een windows update, vóór een flash update want ook dat wordt vaak als oplossing gegeven. Het ligt niet aan mn internet verbinding, niet aan mijn provider, het probleem zit in de Settler servers. Alles werkt hier perfect, behalve Settlers.

Dit is echt gekmakend en funest voor het spelplezier van heel veel mensen!
    Ik heb sinds gisteren aan één stuk door problemen en heel veel mensen in mijn gilde.

Ik heb inmiddels maar een bericht gestuurd via de FB pagina van settlers online omdat ik Settlers via de support pagina niet eens kan bereiken.
    Support post dan in ieder geval een bericht dat je ermee bezig ben en wat het probleem is dan hebben we tenminste het gevoel dat ernaar gekeken wordt!!

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjoflori Bekijk Berichten
    Ja hoor, en een antwoord dat zo algemeen is.....blablabla cache legen, blablabla andere browser gebruiker....
    Alles al gedaan.....zelfs een herstelpunt teruggezet van vóór een java update, vóór een windows update, vóór een flash update want ook dat wordt vaak als oplossing gegeven. Het ligt niet aan mn internet verbinding, niet aan mijn provider, het probleem zit in de Settler servers. Alles werkt hier perfect, behalve Settlers.

Dit is echt gekmakend en funest voor het spelplezier van heel veel mensen!
    Ik heb sinds gisteren aan één stuk door problemen en heel veel mensen in mijn gilde.

Ik heb inmiddels maar een bericht gestuurd via de FB pagina van settlers online omdat ik Settlers via de support pagina niet eens kan bereiken.
    Support post dan in ieder geval een bericht dat je ermee bezig ben en wat het probleem is dan hebben we tenminste het gevoel dat ernaar gekeken wordt!!
    support werkt niet in het weekend... (volgens mij)
    maar maandag zullen ze er vast naar kijken

TIPEX
    via configuratiescherm, daarna internetoptie's, verwijderen (je browsergeschiedenis)
    heb daar alles aangevinkt behalve het onderste, daarna cc-cleaner laten lopen, en pc een uur afgezet

en werkt het weer bij mij
    Laatst gewijzigd door TIPEX; 04-05-14 om 14:33.

Marjoflori's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    bij mij ook weer.....en zonder al die akties! ;-)

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dit heeft probleem heeft vanaf zaterdagavond gespeeld. Het spel was zeker de hele zondagochtend en een deel van de middag compleet onspeelbaar en werd je (ik maar ook andere) er om de 5minuten uitgedonderd en duurde het 2-3min tot soms wel 15 a 20 of meer voordat het weer lukte om de website te bereiken. In de middag verbeterde bij mij de situatie enigzins, werd er wel soms uitgegooit, maar het spel werd weer enigzins speelbaar. Ik heb zeer zeker een update aan de kant van Ubisoft gemist dat men met het probleem bezig was. Kwam er achter dat bovenstaande naast de Nederlandse server ook minimaal voor de Engelse, de Duitse en de testserver geldde, die websites waren op hetzelfde moment ook niet bereikbaar. Een update op de voorpagina in het engels was al beter geweest dan niets. Kan dit in de toekomst anders worden aangepakt?

Zeker de zondagochtend/begin van de middag beschouw ik als een gemis van m'n premiumtijd. Komt hier compensatie voor? Hoe zit het met troepen die in een block verloren zijn, maar te wijten zijn aan een instabiele connectiviteit van het spel en waarvan de oorzaak overduidelijk niet aan de spelerskant ligt, worden deze ook vergoed?

ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    verliezen met blocks worden nooit vergoed omdat ze blocks niet ondersteunen

KarelvanAnjou
    Ik had ook premiumtijd aan, maar gelukkig geen problemen met blocks. Wel deel ik de mening van Kili dat dit best gecommuniceerd had mogen worden, want ik heb zeker zondagmorgen vrij weinig kunnen doen.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas kunnen wij community managers niet 24 uur per dag online zijn om alles in de gaten te houden, maar uiteraard worden de spelwereld en website bijgehouden door onze systeembeheerders in dit soort gevallen.

Het lijkt erop dat de problemen bij een internet provider lagen waardoor een bepaalde groep spelers niet kon inloggen, inmiddels behoren deze problemen opgelost te zijn. Mochten jullie nog verdere problemen ondervinden dan zien we graag feedback hierover, inclusief welke internet provider, browser en flash versie jullie gebruiken.

BB_Skelril

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Kom er wel op (na lang wachten met inloggen), maar zie dat ik geen gildechat heb en kan uberhaupt niet 1 gild zien, terwijl alle gildeleden in mijn vriendenlijst met als andere vrienden een grijze balk hebben ipv groen

BTW ik gebruik al jaren google chrome

En ook met Anno Online (zelfde company die ook TSO ontwikkeld) is het al een paar dagen rampzalig gesteld. Om de paar minuten inloggen en/of helemaal geen verbinding te krijgen
    Laatst gewijzigd door hobbeldebobbel; 05-05-14 om 21:50.

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    ben ff de naam kwijt, maar riekt naar een update van een bestandje door BB dat verwijst naar de exacte locatie van de website, deze update moet dan door de provider herkent worden en in hun lijsten geupdate om je snel naar de juiste locatie door te sturen, sommige providers zijn daar voor sommige serverhuizen wel eens traag in (heb ooit anderhalve week deze problemen gehad bij een spelletje).

Vroegah kon ik dat toen oplossen door het betreffende tekstbestandje te openen en zelf handmatig een juiste ip in te voeren (en dan als alles goed ging gaan, moest ik zelf alsnog de automatische update laten doen, maar goed liever 2x even rotzooi dan hele dagen gezeur :P ) of dat nu een oplossing geweest had kunnen zijn???

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten