Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: OR vaardigheid verfijnde plunderaar en coöperatieve avonturen

  1. #1
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud

    OR vaardigheid verfijnde plunderaar en coöperatieve avonturen

    Zojuist komen mijn ontdekkers terug met een aantal avonturen/kaartstukken.

    Beide zijn volledige geüpgrade en hebben de mastervaardigheid verfijnde plunderaar (30% kans op het vinden van een bonusmissie bij het vinden van een avontuur).
    Nu is voor ontdekker 1 en 2 deze vaardigheid getriggerd (hij staat in het lijstje beïnvloede vaardigheden onderaan het bericht in de inbox).
    Ontdekker 1 kwam terug met 2 coöperatieve avonturen "De wervelwind"
    Ontdekker 2 kwam terug met 1 coöperatief avontuur "De wervelwind" en 17 kaartstukken
    Ontdekker 3 kwam terug met 1 coöperatief avontuur "De wervelwind"

    Alleen geen bonusmissie...

    Kunnen deze niet verkregen worden voor coöperatieve avonturen?
    Dat zou mij heel vreemd lijken, aangezien het gewoon om een avontuur gaat...
    Met andere woorden, dit lijkt mij een bug of een verkeerd geïmplementeerd stukje code van BB.

    Ontdekker 1

    _________________________________________|

    Ontdekker 2

    _________________________________________|

    Ontdekker 3

    _________________________________________|
    Laatst gewijzigd door Paul06; 03-05-14 om 10:01.

  2. #2
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vraag me eerder af waarom jij zoveel wervelwind vind

    En denk idd dat er alleen bonus missies zijn voor de normale avo's. Heb ze ook nog niet gezien voor dappere KM.

  3. #3
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Ik vraag me eerder af waarom jij zoveel wervelwind vind

    En denk idd dat er alleen bonus missies zijn voor de normale avo's. Heb ze ook nog niet gezien voor dappere KM.
    Ja, dat vond ik ook vreemd... 4 keer hetzelfde avontuur van 3 verschillende ontdekkers.

    Ik heb inderdaad ook al een aantal keer een dappere kleermaker gevonden terwijl de vaardigheid getriggerd was, maar toen zat er telkens nog een aantal kaartstukken in het andere slot dus kon ik het niet zeker weten dat de vaardigheid op de kleermaker getriggerd was.

    Maar dan nog vind ik het vreemd dat je geen bonusmissie zou kunnen krijgen voor kleermakers en coöperatieve avonturen. Het zijn toch ook gewoon avonturen? En het is (naar mijn weten) nergens vermeld dat deze niet mee zouden doen.

  4. #4
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    dat je een avo vind betekent niet dat je ook een bonus missie voor krijgt.

    soms krijg je de bonus missie eventjes later. dat heb ik dan wel teminste.
    donderdag vond me OR een vikingen. en vrijdag toen ik inlogde zag ik pas de bonusmissie van dat me ork de dag ervoor da hij die avo vond.

    voor een km heb ik ook nog nooit een bonus missie voor gekregen.
    wel voor ZR een keertje.

  5. #5

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    zvicinou hij heeft het hier specifiek over zoektochten waarbij de vaardigheid onderin het tekstvakje staat en dus getriggerd is.

    Dat je niet altijd bonus krijgt snapt ie dus wel.

  6. #6
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    dat je een avo vind betekent niet dat je ook een bonus missie voor krijgt.

    soms krijg je de bonus missie eventjes later. dat heb ik dan wel teminste.
    donderdag vond me OR een vikingen. en vrijdag toen ik inlogde zag ik pas de bonusmissie van dat me ork de dag ervoor da hij die avo vond.

    voor een km heb ik ook nog nooit een bonus missie voor gekregen.
    wel voor ZR een keertje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    zvicinou hij heeft het hier specifiek over zoektochten waarbij de vaardigheid onderin het tekstvakje staat en dus getriggerd is.

    Dat je niet altijd bonus krijgt snapt ie dus wel.
    Inderdaad, zoals Bertolucci zegt, de vaardigheid is wel getriggerd, dus normaliter zou er een bonusmissie verschijnen als er een avontuur gevonden wordt.

    De lag tussen het klikken en het verschijnen van de missie ken ik ook. Daarom heb ik alles al ff geleegd, opnieuw opgestart en gerefreshed om zeker te weten dat het klopt wat ik hier zeg.

    Misschien kan Skelril even uitsluitsel geven of dit een onderdeel is dat door BB expres of per ongeluk niet is toegevoegd en als hij dat weet, waarom dat zo is.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.