Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 10 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 91

Onderwerp: WK evenement

  1. #1
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud

    WK evenement

    Het laatste ontwikkelaarsdagboek is gepresenteerd: Het WK evenement keert terug.

    Voordat ik inhoudelijk m'n mening geef over dit event, eerst even dit:

    Waarom voetbal op TSO? In de weken dat ik de stekker uit de TV trek en alle grote steden mijdt wil ik niet worden lastiggevallen met voetbal geneuzel in m'n favoriete spelletje! We hadden toch ook geen olympische spelen event, waarom dan wel voetbal?

    Maar goed: nu dit evenement bekijken:

    Hoogtepunten van het evenement


    •De evenementenkalender (bekend van het kerstevenement) keert terug
    •Je kunt een nieuwe speciale ontdekkingsreiziger bemachtigen
    •Gebruik speciale verbeteringen om kampen op de gevechtsvrije-avonturen te verslaan
    •Bepaalde gebouwen kunnen tot niveau 6 worden ge-upgrade met een nieuwe grondstof
    •Evenement verzamelvoorwerpen
    De evenementenkalender met als beloning voor het openen van alle vakjes het verbeterde pakhuis, Heel leuk! en het eind cadeau verziekt niet de economie zoals de goudtoren destijds wel heeft gedaan. Toppie!

    Speciale ontdekkingsreiziger die 3x zo snel is en een kans heeft op een verbeteringenbonus. Ik ben dol op ontdekkingsreizigers! Maaruh hoe zit het met de vaardigheden talent tree, is die ook van toepassing op deze ontdekkingsreiziger? Als dat zo is ga ik vast een hele zooi boeken verzamelen.

    Speciale verbeteringen??? Niet helemaal duidelijk wat dit betekend. Testserver, ik kom er aan!

    Upgraden van steenhouwer, marmerhouwer en boer naar niveau 6 met zeldzaame grondstof groud.
    Wat is groud???? Ik ben bang dat dit de kloof tussen 'oude' en 'nieuwe' spelers alleen maar groter gaat maken. Laat dit maar achterwege, niet implementeren, dit is vragen om problemen.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    naar mijn mening is dit gewoon puur een event om toch iets te hebben tussen pasen en halloween... (want dat zijn de reguliere events, maar daar zit gewoon een flinke tijd tussen en zo'n event als dit dicht het gat een beetje)...
    events en nieuwe content zijn toch dingen waar iedereen op zit te wachten...
    ik zit ook niet op het WK te wachten, want NL maakt toch geen kans, maar elk event bij settlers vind ik een plus...
    maar vorig jaar augustus kwamen ze met de kleermakers wat ik een (van de weinige) echt goede update/upgrades vond, dus daar hoop ik ook dit jaar weer op...
    dat dicht de kloof tussen de events ook...

    het gat tussen nieuwe en oude spelers zal altijd blijven bestaan...
    er is maar een manier om dat tegen te gaan en dat is om een moneydrain te implementeren zoals bijvoorbeeld het kopen van edelstenen voor in game munten, maar dan gooit BB zijn eigen ruiten in dat niemand meer edelstenen koopt met euries....
    maar als er geen moneydrain komt dan zal de inflatie alleen maar toenemen....
    logisch op zich... op een gegeven moment is iedereen klaar met upgraden en verliezen de munten (en graniet) hun waarde omdat er overschot ontstaat...
    nix aan te doen tenzij er iets is waarin/waaraan je permanent kunt blijven doneren/kopen...

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Met het WK evenement worden er nieuwe gevechtsvrije-avonturen geïntroduceerd. Zoals in de sneak peek is te lezen bevatten deze nieuwe avonturen kampen die niet met eenheden, maar met verbeteringen moeten worden verslagen. Verder wacht ik nog op het lokalisatieteam voor een correcte vertaling van de nieuwe grondstof, zodra ik deze vertaling heb zal ik het aanpassen in de sneak peek en jullie hier op de hoogte brengen.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 30-04-14 om 03:09.

  4. #4
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Bucket, grout is Engels voor specie.

    Ik ben overigens wel blij met een evenement in juni.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 30-04-14 om 05:53.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    De nwe upgrades houden volgens mij in, dat je weer ruimte kunt creeeren En t verschil tussen oude en nieuwe spelers zal idd blijven bestaan, maar is dat zo erg? Gewoon helpen in het gilde en ze zijn ook zo een hoger level. En gewoon niet ingaan op de belachelijke prijzen op de handel, als niemand iets voor de te hoge prijs koopt is 't zo over. En een event is gewoon leuk, het bevordert het gilde-gevoel

  6. #6
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Het is alleen nog niet te testen op TSO testing server zoals in de Sneak peek: WK evenement word vermeld.

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...8393#post18393
    gemaakt door Zubatsu

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het evenement kan vanaf morgen (woensdag 30 april) getest
    Het evenement zal dus vanaf vandaag (hoogstwaarschijnlijk vanmiddag) te testen zijn.

    BB_Skelril

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het jammer dat je niet meer kunt vechten zoals bij de afgelopen evenementen.
    Het wordt steeds meer een zoek en klik-spelletje (aka Dora Dora ). Wat ik bij het EK zo leuk vond, was juist om allerlei kampen aan te vallen op een voetbalveld.

    Het upgraden van de gebouwen is nice (hopelijk kun je de silo's dan ook upgraden naar 6), die ontdekkingsreiziger koop ik sowieso. Ben benieuwd!

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Het laatste ontwikkelaarsdagboek is gepresenteerd: Het WK evenement keert terug.

    Voordat ik inhoudelijk m'n mening geef over dit event, eerst even dit:

    Waarom voetbal op TSO? In de weken dat ik de stekker uit de TV trek en alle grote steden mijdt wil ik niet worden lastiggevallen met voetbal geneuzel in m'n favoriete spelletje! We hadden toch ook geen olympische spelen event, waarom dan wel voetbal?
    Ik kom ook niet in de kerk, maar speel wel een kerst en paasevent, heb ook niets met haloween, maar speel dat event ook
    Heb wel wat met voetbal, maar zou juist wel eens minder actief kunnen zijn tijdens dit event als het weer en de tv mee werkt

    Qua timing heeft de zomer "iets" nodig (vorig jaar verjaardagsevent)
    ik heb de crisis missie tussen kerst en pasen wel gemist... duurde lang voordat er iets te beleven viel

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    trouwens, dit event is niet nieuw, er was ook een WK event in 2012, onze server startte in de laatste week van dat laatste WK event, dat was de 1e afbouwfase, dus ik heb nog wat WK avonturen in men ster menu staan!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.