Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 10 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 91

Onderwerp: WK evenement

  1. #31

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Opmerkelijk voor iemand die geen kans onbenut laat om de "verplichte" missies in het missieboek neer te sabelen
    Ik ben tegen verplichtingen en voor keuzes, laat iedereen zelf weten hoe die het spel speelt en welke opties hij/zij gebruikt om het voor zichzelf aantrekkelijk te maken.
    missies hebben tot nog toe weinig met samenwerking te maken...
    bouw een wielmaker moet je toch echt zelf doen, en dat vind ik inderdaad een waardeloze missie! laat iemand zelf zijn landje inrichten, zonder verplichtingen!
    een avontuur als wervelwind verplicht je om samen te werken, dat vind ik wel goed!

  2. #32
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    De datum waarop het WK event van start gaat is bekend: 12 juni!!!!

    Quote van BB_Ravel:

    [Change Log] 05/06/2014
    CHANGE LOG - 12/06/2014 05/06/2014

    THE SETTLERS' FOOTBALL WORLD CHAMPIONSHIP

    Start of the event: 12th of June 2014

    You can find all information about the event in official forums (Dev Diary to follow). The following information presents the most important features of the event:

    • Event resource: Footballs
    • Event Calendar: Offers many rewards, including buildings
    • New explorer with a special ability
    • New Collectible Items available during the event
    • Farm, Mason and Marble mason buildings will be upgradeable to level 6
    • 7 completely new event adventures that do not require any military units

    Please take note that this is a preliminary change log and the final version may differ.

    Please feel free to leave feedback in this Changelog's Feedback Thread here!

    Happy settling!
    Nog een quote van BB_Ravel:

    UPDATE: The date of this deployment has been changed to the 5th of June 2014.

    The changes above will not be visible (since the event will be inactive until the 12th of June to allow all instances to start at the same time), but some bug fixes should be included (the achievement bugs connected to the MMA general).
    Bron: Forum The settlers online, BB-Ravel, 5-juni-2014. http://forum.thesettlersonline.com/t...Log-05-06-2014

  3. #33
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik lees her en der op de chats dat er vragen zijn over de start van het wk-evenement

    Van de uk-site (waar zoals gebruikelijk wel info te vinden is):
    "Important! Please note that the event will NOT be activated right after the maintenance.
    It will be activated around mid-day to allow all versions to start at the same time."


    en op de duitse server
    Wichtiger Hinweis: Das Sommer Event wird erst am 12. Juni um die Mittagszeit rum aktiviert.
    Die geschieht während der Laufzeit des Spiels, eine zusätzliche Wartung ist nicht nötig.
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 12-06-14 om 09:03. Reden: aanvulling
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #34

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Dat was inderdaad de info die ik zocht, dankjewel

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Stond ook gewoon in het nederlands aangkondigd hoor
    [10 juni] Onderhoud tussen 02:00 - 07:00 CEST



    Opgelet Settlers!

    De spelwereld gaat in de nacht van Maandag op Dinsdag offline voor een update waarmee het WK Evenement wordt geïmplementeerd. Het onderhoud zal omstreeks 02:00 uur beginnen en rond 07:00 uur worden afgerond. Het WK Evenement zal op 12 juni worden geactiveerd.

    Lees de gehele verandering log hier.

    Tijdens het onderhoud worden de gildemissies gereset, spelers die in een gilde zitten krijgen 100 gildemunten toegestuurd.


    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; Gisteren om 12:07.

  6. #36

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Het evenement was vandaag gestart maar door een "onverwacht probleem met de kalender" is het weer ofline gehaald. Nu wachten tot het weer terugkomt.....

  7. #37
    KarelvanAnjou
    TSO heeft mij nu er maar gewoon uitgegooid en sta nu gezellig met een aantal mensen in de wachtrij.

  8. #38

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Gewoon allemaal rustig afwachten. Ik weet zeker dat het team er hard mee bezig is.
    Niet vergeten dat het event wereldwijd is en er een heleboel geregeld moet worden.

    Des te leuker als het er straks echt is!

  9. #39
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ach.... ik ben ervan overtuigd dat voor de WK-finale het WK-evenement wel weer opgestart wordt :P

  10. #40
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ten eerste mijn excuses voor het gebrek aan community, door omstandigheden was ik niet aanwezig vandaag.
    Helaas hebben onze ontwikkelaars de problemen nog niet achterhaald, het lijkt erop dat we morgen pas meer informatie beschikbaar hebben. Dit betekent dat het WK evenement dus nog niet is gestart.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 12-06-14 om 18:16.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.