Het laatste ontwikkelaarsdagboek is gepresenteerd: Het WK evenement keert terug.
Voordat ik inhoudelijk m'n mening geef over dit event, eerst even dit:
Waarom voetbal op TSO? In de weken dat ik de stekker uit de TV trek en alle grote steden mijdt wil ik niet worden lastiggevallen met voetbal geneuzel in m'n favoriete spelletje! We hadden toch ook geen olympische spelen event, waarom dan wel voetbal?
Maar goed: nu dit evenement bekijken:
De evenementenkalender met als beloning voor het openen van alle vakjes het verbeterde pakhuis, Heel leuk! en het eind cadeau verziekt niet de economie zoals de goudtoren destijds wel heeft gedaan. Toppie!Hoogtepunten van het evenement
•De evenementenkalender (bekend van het kerstevenement) keert terug
•Je kunt een nieuwe speciale ontdekkingsreiziger bemachtigen
•Gebruik speciale verbeteringen om kampen op de gevechtsvrije-avonturen te verslaan
•Bepaalde gebouwen kunnen tot niveau 6 worden ge-upgrade met een nieuwe grondstof
•Evenement verzamelvoorwerpen
Speciale ontdekkingsreiziger die 3x zo snel is en een kans heeft op een verbeteringenbonus. Ik ben dol op ontdekkingsreizigers! Maaruh hoe zit het met de vaardigheden talent tree, is die ook van toepassing op deze ontdekkingsreiziger? Als dat zo is ga ik vast een hele zooi boeken verzamelen.
Speciale verbeteringen??? Niet helemaal duidelijk wat dit betekend. Testserver, ik kom er aan!
Upgraden van steenhouwer, marmerhouwer en boer naar niveau 6 met zeldzaame grondstof groud.
Wat is groud???? Ik ben bang dat dit de kloof tussen 'oude' en 'nieuwe' spelers alleen maar groter gaat maken. Laat dit maar achterwege, niet implementeren, dit is vragen om problemen.