Gesloten Onderwerp
Pagina 8 van de 10 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 91

Onderwerp: WK evenement

  1. #71

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    die sportdoos geeft regelmatig 20 schoenen dus misschien daar zoeken
    maarja kost wel 15 edel en het blijft een gok.
    net 10x geprobeert 5 x schoenen

  2. #72

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    nog 10 dozen geprobeerd 4x schoenen dus zijn wel te vinden

  3. #73

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingofDam Bekijk Berichten
    nog 10 dozen geprobeerd 4x schoenen dus zijn wel te vinden
    hoeveel ballen had je uit die dozen?

    (ik heb namelijk het idee dat die dozen ongeveer net zo veel ballen geven als dat fanpakket (13 dozen = 1 fanpakket), alleen bij die dozen krijg je ook nog verzamelspul...)
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 23-06-14 om 12:07.

  4. #74
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb datzelfde probleem, grondstoffen gevonden door verkenners in overvloed, maar die zooi die gevonden moet worden op het thuiseiland is gewoon te zeldzaam.
    Ik bezit op dit moment slechts 20 schoenen, maar het honderdvoudige daarvan aan nat-gras, helmen en andere verkenner zooi.
    Overmorgen komt het volgende voetbal avontuur vrij, maar ik verwacht niet dat ik dit avontuur voor die dag heb afgerond.
    Gelukkig brengen m'n verkenners genoeg ballen mee om die twee speciale verkenners en wat grout te kopen, maar spelers die minder geld aan settlers uitgeven zijn behoorlijk in de aap gelogeerd.

  5. #75

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Waar ik moedeloos van wordt is dat sommige grondstoffen maar heel sporadisch te vinden zijn op je eiland. O.a. schoenen is echt een probleem.

    Het is eigenlijk van de gekke dat je dus avonturen moet gaan spelen om andere avonturen te kunnen afronden. Dit is gewoon dubbelop. Wat is de volgende stap in deze? Een afhankelijkheid van 3 avonturen om een en ander te voltooien of gewoon maar meteen 4?

    Als ik even kijk naar mijn accounts van lvl 36 op Duitse en Engelse server dan kom ik met het eiland wat ik heb echt niet verder dan 1 avontuur in de avond. Zoals het er nu naar uit ziet lukt het me niet om daar een kwartfinale te spelen. De hele missieketen afronden is daar sowieso uitgesloten. Buitengewoon demotiverend.

    Geen idee of de casual players hier dat ook zo ervaren, maar ik heb het op 2 van de 3 servers al opgegeven.


    Waarom perse de hele missieketen willen halen? De eindbeloning is maar 100 ballen. Als het zo erg frustreert, stop dan met het proberen te halen van de gehele missiestring en speel puur om het plezier hebben. Op dit moment zijn die schoenen sowieso veel meer waard dan wat het oplevert bij het spelen van de hele keten. Dus bespaar je een hoop frustratie en ben niet zo gefocust op die missieketen (je mist überhaupt nix, veel spanning zit er niet in die avo's).

  6. #76

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutcHPsych0 Bekijk Berichten
    Waarom perse de hele missieketen willen halen? De eindbeloning is maar 100 ballen. Als het zo erg frustreert, stop dan met het proberen te halen van de gehele missiestring en speel puur om het plezier hebben. Op dit moment zijn die schoenen sowieso veel meer waard dan wat het oplevert bij het spelen van de hele keten. Dus bespaar je een hoop frustratie en ben niet zo gefocust op die missieketen (je mist überhaupt nix, veel spanning zit er niet in die avo's).
    op zich heb je wel gelijk, MAAR, waarom komt BB met iets wat niet doable is, tenzij je handelt...
    dat is natuurlijk pure onzin...
    (ik heb er (naar verwachting) geen problemen mee om gewoon alles te halen zonder te handelen, maar ben denk ik ook iets actiever (lees: vaker online, want doe eigenlijk niet veel meer, genoeg van al die eentonige avonturen) dan de gemiddelde settlers speler...)
    maar het moet natuurlijk gewoon haalbaar zijn voor de gemiddelde speler, anders is het gewoon zoals gewoonlijk wederom ondoordacht...

  7. #77
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutcHPsych0 Bekijk Berichten
    Waarom perse de hele missieketen willen halen?
    Wat is het nut van een missieketen die alleen te doen lijkt voor de happy few? Met veel tamtam wordt een evenement opgetuigd dat aan alle kanten rammelt. Tuurlijk hoef je niet de hele keten te doen, maar dat zou een keuze moeten zijn. Je hoeft het niet in de schoot geworpen te krijgen, maar een evenement dat voor zoveel spelers onhaalbaar is is een mislukt evenement. Zoiets als het Golem-debacle
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #78
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Dit willen jullie natuurlijk niet horen, maar ik heb steeds genoeg schoenen. En ik handel niet in de spullen die ik over heb, nog bedel ik om schoenen bij anderen. Het is gewoon een questie van goede keuze's maken. Als je de tijd neemt om je tactische voorwerpen te maken lang voordat het nieuwe evenements avo komt blijven er gewoon schoenen over voor het volgende avo.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #79

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Met het WK evenement worden er nieuwe gevechtsvrije-avonturen geïntroduceerd. Zoals in de sneak peek is te lezen bevatten deze nieuwe avonturen kampen die niet met eenheden, maar met verbeteringen moeten worden verslagen. Verder wacht ik nog op het lokalisatieteam voor een correcte vertaling van de nieuwe grondstof, zodra ik deze vertaling heb zal ik het aanpassen in de sneak peek en jullie hier op de hoogte brengen.

    BB_Skelril
    buitengewoon teleurstellend die gevechtsvrije avo's; juist voor dit event had ik me max gerecruteerd en dan valt er niks aan te vallen. waar draait settlers dan nog om?? om is dit nu achteraf geintroduceerd, omdat jullie veel te laat waren begonnen met dit event en er niet aan toegekomen zijn om gevechtsavo's ervan te maken??
    kdacht dat settlers juist ging om gevechten ....; nu moet ik dat zeker compenseren om hier in forum te gaan vechten??? lijkt me toch ook niet jullie bedoeling??

    ik ben continue van die tactische dingen aan t maken en 10 or's op pad continue, maar schoenen zijn een enorm schaars gebrek. echt jammer dat op deze wijze niet iedereen de kans krijgt om de avo's te voltooien....

  10. #80

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Dan vecht maar in 'normale' avonturen.
    Daar kan je de items in de loot krijgen (kans) om die buffs voor de 'nep' avonturen te maken

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.