Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 10 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 91

Onderwerp: WK evenement

  1. #21
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ja dat zou kunnen voor verduidelijking maar zoals ik ook al ergens had gelezen is grout ook gewoon een Nederlands woord. Specie is een synoniem.

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind inderdaad dat 1 van de 2 hoofdprijzen haalbaar moeten zijn, maar ook maar 1 van de 2... iedereen wil elke keer/altijd alles, dat slaat natuurlijk nergens op, natuurlijk is het leuk als je alles kunt krijgen, maar dat is niet nodig, laat mensen iets te kiezen hebben, vergroot het evenementen winkel aanbod en maak de resources inderdaad hard to get!!!
    zet 10 hoofdprijzen in de evenement shop, maar probeer het zo uit te kienen dat elke speler maar net genoeg heeft om 1 hoofdprijs in de wacht te slepen... leer keuzes maken en ben niet zo hebberig dat je alles wilt...
    ik haal ook altijd alles, maar dat komt gewoon omdat ze het mogelijk maken... ik zou veel liever zien dat als je alles gedurende een heel event opspaard dat je dan genoeg hebt om een keuze te maken uit 20 prijzen en dat na jouw keuze de resources op zijn... misschien als je heel erg actief etc. bent dat je er dan 2 kunt krijgen, maar zeker niet alles zoals nu de gewoonte is...

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Als je slechts 1 van de 10 evenement prijzen haalt dan zal niemand echt geneigd zijn om voor de overige prijzen edelstenen te kopen en te gebruiken. Daarentegen als je 9 van de 10 items haalt zijn er best veel spelers die voor dat laatste item edelstenen willen gebruiken.

    Aangezien het een verdienmodel is denk ik dat het huidige model niet zal worden gewijzigd naar slechts één item uit velen. Daarnaast denk ik ook dat de ontwikkeling van het spel rekening houdt met het feit dat (bijna) iedereen alles in de shop kan kopen en dat bij volgende evenementen zal worden meegewogen.

    Het is en blijft F2P met verdienmodel. Money rules !!!
    als je als je normaal speelt maar 1 item kunt halen in de shop, dan kopen mensen misschien om de overige 9 te halen...

  4. #24
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm niet helemaal mee eens.
    Alleen de hoge levels, en betalende spelers halen alles bij de events.

    De normale spelers die niet iedere dag actief zijn halen lang niet alles, en moeten ook nu al keuzes maken.

    Dat wij als lvl50 spelers en spelers van de eerste dag alles kunnen halen komt enkel door het feit dat we veel online zijn en erg veel resources hebben om op de handel in te zetten.

  5. #25

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Meh ik heb nu met Pasen zo ongeveer 3 veteranen anderhalve MMA tig drijvende huisjes en nog zootje watermolens bijeengeregen.
    (Voor de goede lezer ja ik heb mijn gildegenoten ruim van eieren voorzien)
    1000 van die eitjes hooguit komen van de handel. Een hele striets van de missieketens (3 keer 6dagen keer 150 per keten als ik het goed heb=450 ei) en een enkel ei van de paar avonturen die ik gespeeld heb.
    Voor de rest matig actief geweest met eierzoektochten, maar wel geïnvesteerd in de het resterende deel van mijn nu maximale 16 zoekerts, die mij per 12 uurs tocht per zoeker grofgemiddeld 10 eitjes terugbrachten, wat een maximum van 3 (weken) x 7 (dagen) x 2 (keer 12uur) X 16 (zoekerts) X 10 (genoemde gemiddelde) = 6720 eitjes verklaren zou (1 van die zoekerts kostte natuurlijk 475 ei en is er dus zowiezo niet 42 keer op uit geweest).
    (En dan ook nog merendeels weinig wetenschappelijk verantwoorde zoekers).
    (Ow en gisteravond 6 mei nog eens 3x30 eitjes binnengefietst heel lang na verwijderfae 1 :P )

    [Edit] Een kleine speler met 3 slome zoekers krijgt 3 (weken) x 7 (dagen) x 1 (keer 24 uur) x 3 (slomo's) x 10 (genoemde gemiddelde) = 630 eitjes binnen van die zoekers, (waarbij het gemiddelde dat nu 10 gesteld is veel meer zal fluctueren door het kleine aantal van 63 kanstriggers) de ratio aan eieren tussen een kleine en een grote speler ligt dus ruim boven 1 op 10.[/Edit]

    Met zo'n zoekresultaat kan ik me voorstellen dat BB wat van de balans geschrokken is en nu voorzichtig ingezet heeft op de testserver, en vooral ook een hele kleine kans op hele voetballen in de zoekers heeft ingebouwd.


    Ik ga ervanuit dat met nog week of 6,7 ofzo te gaan de balans nog wel wat gefinetuned wordt.
    Wat betreft 10 hoofdprijzen om uit te kiezen zie ik toch meer in de 2,3 kleine tot grote hoofdprijzen zoals het nu gaat omdat dan per speler gelijkwaardigere uitbreidingen behaalt zullen worden door het jaar of 2 heen dat een verslingerde speler toch wel spelen zal, dan wanneer je 4 (events??) keer per jaar vrij random uitbreidingen op je eiland mag doen.

    [edit] Wat ik me kan voorstellen is, dat er, gezien de enorme ratio tussen kleine en grote speler, uit je zoekers bestand een maximaal aantal op evenement voorwerpen mag jagen, om zo het verschil in opbrengst tussen een beginner met 2 slome zoekers en een superactieve speler met 16 (of zoals ons langstspelende gildelid zelfs 18) zoekers waarvan het merendeel snelle zijn enigszins te beperken.
    Bijvoorbeeld alle slome en maximaal gelijk aantal snelle als slome (meteen een trigger om toch die 3e slome te kopen in het handelshuis en zo weer wat gouden munten uit het spel te trekken). Wetenschappelijke investeringen zullen niet uitgesloten zijn van evenementzoektochten, want dat zijn investeringen daar mag je van mij plezier aan hebben, ook al verstoren ze de balans nog wel enigszins.
    Want het balanceren van de voorwerp opbrengsten door het reduceren van de kans op vinden of het reduceren van het aantal voorwerpen per vindkeer beperkt in mijn ogen teveel de kleine speler ten opzichte van de grotere.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 07-05-14 om 04:42.

  6. #26

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    je mag maximaal 20 x de mysteriebox kopen met voetballen (190 voetballen per box) ik heb op de testserver het volgende uit de boxen gehaald

    2x duisterkasteel
    4x ijskoude ijzermijn
    5x raving rabbid standbeeld
    2x kerstboom
    1x bevrorenhuis
    1x wit kasteel
    1x verbeterd pakhuis
    1x engel monument
    2x piratenhut
    1x paviljoen

    slechte buit voor zoveel voetballen

  7. #27

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    368
    Wereld
    Woestewoud
    pff, tis dat ik een dierenliefhebber ben maar anders gingen die konijnen met kerst de pan in
    Ook de andere deco's hoeven van mij niet, we hebben ons gilde al overspoeld met die tuut-dingen.

    Verzin eens wat anders ajb

  8. #28
    TIPEX
    draait elk event niet om samenwerking en hulp van en door vrienden en of gildeleden, als elk actieve speler samenwerkt met andee kun je veel meer bereiken dan het op eigen houtje te willen doen, als elk event enkel rond binnerijven en krijgen het max halen draait, nou dan hoeft het vor mij niet, events draien om het samenspel tussen goot en kklein te versterken, en samen een leuke afwisseling te krijgen op de normale gang van het spel

    events zijn er om e-ons speelplezier te vergroten, du szeuren over wat mogelijk niet kan gedaan worden is onzin, kij liever naar de dingen die zo'n event op chat en binnen gildes teweegbrengt, ik kan voor mezelf zeggen dat elk event mijn gilde nog een stapje dichter naar samenhorigheid brengt

  9. #29

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    draait elk event niet om samenwerking en hulp van en door vrienden en of gildeleden, als elk actieve speler samenwerkt met andee kun je veel meer bereiken dan het op eigen houtje te willen doen, als elk event enkel rond binnerijven en krijgen het max halen draait, nou dan hoeft het vor mij niet, events draien om het samenspel tussen goot en kklein te versterken, en samen een leuke afwisseling te krijgen op de normale gang van het spel

    events zijn er om e-ons speelplezier te vergroten, du szeuren over wat mogelijk niet kan gedaan worden is onzin, kij liever naar de dingen die zo'n event op chat en binnen gildes teweegbrengt, ik kan voor mezelf zeggen dat elk event mijn gilde nog een stapje dichter naar samenhorigheid brengt
    van mij mag die samenwerking wel iets meer naar voren komen (lees: verplicht worden)... hoe en wat weet ik zo ook ff niet...
    die cooperatieve avonturen zijn een goed begin, maar dit mag van mij nog wel uitgebreider...
    dan zijn we ook van die onzin op handel af van die lootspotjes...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 09-05-14 om 00:16.

  10. #30
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    van mij mag die samenwerking wel iets meer naar voren komen (lees: verplicht worden)....
    Opmerkelijk voor iemand die geen kans onbenut laat om de "verplichte" missies in het missieboek neer te sabelen
    Ik ben tegen verplichtingen en voor keuzes, laat iedereen zelf weten hoe die het spel speelt en welke opties hij/zij gebruikt om het voor zichzelf aantrekkelijk te maken.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.